Ortalığı dantellerle dolduran alt kültür karılar

Ya bu görmemişlik nereye kadar gidecek ben anlamadım. Ondan sonra bizim ülke neden böyle..

günlerde börek , kısırı hüpletip..

"iş işlemek" adı altında elde tığ eşliğinde dedikodu yapa yapa ömür geçiren bu kadınlardan nasıl bir gelecek bekliyoruz.

Çocuğu meydana çıkaran annedir. Anne babadan daha önemlidir.

neyse..

her şey bi yana..

uyuzum bu dantelci, kolda altın bileziklerle dolaşan al kültür karılara..

O doğal gaz sayacıııı var yaaa... :))

link

Güncellemeler:
alınan kırılan oluyormuş düzelteyim o halde. esas derdim şu kesim..


Büyük Şehirde yaşamakta olan 20-35 yaş aralığında ki kadınlar. Yoksa babanne figürü belli aşşa yukarı :)

0|0
6|7

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • onlardan bır nane olmaz dogurup genelde dısarı atıyorlar şansa yaşıyor ıste cocuklar sorumluluk bılmeyen anne kutsal degıldır anne olmak yetmıyor anne vasıflarını tasımak gerekıyor ... yoksa karı kız kadın hatun demek degıl bence ana tema ne kadar bılınclı doguruyoruz .:))

    0|0
    2|0
  • Şaka gibi..:=))

    Ama yapıcak bir şey yok çevremizde o kadar çok varki geçen hafta halacım örmüş dantel felan getirdiği zorla mutfağa sermeye çalışdı halacım güzel durmaz burası spor desemde dinletemedim. Çok sadeymiş.:=)) Serdi gitti topladım arkasından geliceği, zaman çıkarıp sericem..:=) Gönlü kırılmasın..

    0|0
    0|0
  • Çeyizim de bir tane bile dantel yok. Hiç sevmiyorum şu dantalleri.

    0|0
    0|0
    • Çeyiz konusuna ayrıca temas etmeli sanırım :)

    • Hepsini Göster
    • sen nişanlısın ona bir şey demiyorum. Kız üni okuyor ortalıkta bir şey yok bu salaklar alıyorlar şimdiden sonra hepsinin modası geçiyor çöplük oluyor :))


      saçma sapan hareketler.

    • He öyle desene. Onlar mal ya. İnsan neden nişanlı olmadığı halde böyle küçük ayrıntıları(çamaşır makinesi halbuki çok büyük) düşünsün ki.

      Erkeklere ben buyum demek istiyorlar.

      Ah bak çeyiz yaparım.. Çok ciciyim.. vs.

  • Zamanında bende el işi yapmadığım için kadınlar tarafından dışlandığımı bilirim ahaha

    0|0
    0|0
    • Yaa seni gidi el işinden anlamayanlar "alt kültürüne" mensup kişi seni :)

    • Hepsini Göster
    • faşo aga hahah

    • foşe ne kine :)

  • Seninde bir anne diye aslında belirtmek istediğin kadınlara karı demen hangi kültüre giriyor.

    3|0
    0|0
    • Sen önce kendi kişiliğini sorgula.Milleti alt kültür diye sınıflara ayırman yanlış.Bir kadına karı demende yaşına hiç uygun düşmemiş.

    • Hepsini Göster
    • Nasıl bildim ama ne diyeceğini :) Karı kafası işte.. biliyorum nasıl çalıştığını. Gizli gizli sır bakalım


      Karı - koca kelimelerini falan da accuk incele :)

    • Kendine gel.Terbiyesizleşme.Zaten öyle diyeceğim.Konunu gidişatından belliydi.Bunu anlamaman aptallık olurdu.Karı-koca kelimeleri konuşma sırasında geçebilir ama tutupta bir kadına karı demen hele ki tanımadığın hakkında burda hüküm sürdüğün kadınlara karı demen çok yanlış.Koca bebek.

  • kadınları yüzyılarca eve kapatsınlar, sonra da kendilerini oylayacak eğlendirecek şeyleri küçümsesinler. ya bence siz bir bildiri yayınlayın, kadınlar nerede otursun, ağızlarından ne çıksın, elleri ne yapsın, hepsi ona göre davransın. kadının en büyük özelliği güzelleştirmektir, doğal yeteneğidir, ama güzelleştirmenin de bir maliyeti var günümüzde. bir insanın zevkinin gelişmesi için evinden çıkması sosyalleşmesi farklılıklar tanıması gerekir. bunları yapmak için de para gerekir. oturduğunuz yerden insanları aşağılamak ne kadar kolay. bu kadınlar ne görmüş ki bilsin, ellerinden bu kadarı gelebiliyor ancak. potansiyellerini nerelere sıkıştırmak zorunda kalıyorlar, engellendikleri için. çıkıp kimse de engellenmiyorlar demesin. kız çocuğu bebek halinden beri, baskı görmese bir yığın şartlanma, okula gitmeyi başardığında da burnundan gelene kadar laf sıkıştırma ile büyür. hee tabi siz sadece büyük şehrin elit kesimlerinde gezdiyseniz bilmezsiniz tabi. size bir örnek vereyim. karsta bir köyde, kadınlara destek verildi, organik meyve sebze bahçeciliği öğrendiler, çok yüksek rakımda. (ki tarım kadının doğal yetenekleri arasındadır binlerce yıl atalarından aldığı) ve kadınların da köyün de tüm havası değişti. kadınlar dedikoduyu bıraktı ve meyvelerinden konuşmaya başladılar. kocaları çocukları mutlu oldu. aşağıladığınız bu kadınlara üretim yapacak birşey sağlayın madem bu kadar rahatsızsanız. herşeyin bir sebebi var. oturduğun yerden ahkam kesmek aşağılamak kolay... sen ne katıyorsun ki bu hayata? kime ne faydan var ki? onlar alt kültür karıysa, sen de bir halta yaramayan herifin tekisin...

    2|1
    0|0
    • Söylediklerinin tamamnına katılmasam da, İzah edişin mantık örgün çok güzel. Teşkkür ederim.

      Gizli özne dedikleri bir şey var bilir misin?


      Şehir de olup hala bu şekilde davranmak için israrcı olan kadınlardan bahsettim. Haa doğalgaz sayacının tepesine de dantal örtmek salaklık o ayrı..

    • Hepsini Göster
    • herşey bakış açısı. sokakta gördüğüm kızın poposunu canım ellemek istedi elledim. sen elleme bu benim bakış açım mı yani..


      görgüsüzler işte. benim akrabalarımda var..

      hatta ablam yapıyor arasıra görgüsüz karı senden utanıyorum diyorum

    • yuh artık. birinin poposunu ellemek görgüsüzlük değil tacizdir ve diğer insanın bedenine fiziksel müdahaledir. sen bunu ayakkabı çıkarmakla eş değer tutuyorsan, zaten konuşacak birşey yok. mantığın yok yani senin, savunman bile yerlerde sürünüyor.

Erkekler Ne Diyor 6

  • böyle bi sınıflandırmada o -el işi yapan kadınların- bulunmasını yanlış buluyorum. Türk geleneklerindendir bu el işi. annen yada yakının yapmamışsa bilmezsin. o kadınların çoğu önce çocuklarına çehiz olarak yaparlar sonra satmak için yaparlar. satamadıklarını evlerine süs ederler. maddi sıkıntısı olmayan çehizinide dışarıdan alır evde kullandığı örtüleride dışarıdan alır. unutmayın bu Türk geleneğidir.

    0|0
    0|0
  • :))) valla bayan daha güzel karıdan :D

    1|1
    0|0
  • Alt kültür karılar ifadesine bir tek ben güldüm sanırım :))

    Can Yücel'in meşhur lafı geldi aklıma.

    1|0
    0|0
  • alt kültür yerine anlayış şekli diyebiliriz . . .

    Sonuçta burada çoğu kişinin annesi teyzesi vs . Bu şekilde gönül kırılmaması açısından . . .

    Ha zaten bu anlayış bir kuşak sonra tamamen bitmiş olur . . . . :)

    0|0
    0|0
  • bu neticesi belli. derin bir konudur...

    0|0
    0|0
  • eskiden gelen bir gelenek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...