Kapat

Hem dürüst hem de siyasetçi olunabilir mi?

Ülkemizde ikisini de başarabilen kişiler var mı? Varsa kimler?


0|0
12|10

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 11

  • bunun tek ornegı MUSTAFA KEMAL ATATURK...

    1|1
    0|0
  • siyaset yüz kızartma sanatıdır:)

    0|0
    0|0
  • Siyasetçiler için çok güzel sıfatlar var ama bu dürüstlük değil ne yazık ki...

    0|0
    0|0
  • Atatürk'ten başkasını görmedim.

    0|0
    0|0
  • imkansız kim dürüstçe zengin olabilmiş ki ?

    0|0
    0|0
  • muhsin yazıcıoğlu olacaktı ama fırsatı olmadı

    0|1
    0|0
  • öyle bişe mümkün değil bence..

    0|0
    0|0
  • Bence zor. Siyaseti kazanan en iyi yalan soyleyendir. Bu bir gercek.

    1|0
    0|0
  • Hem durust hem siyasetci cok var gercekleri ortaya koyan ;)

    0|0
    0|0
  • zor ama imkansız değil..

    0|0
    0|0
  • muhsin yazıcıoğlu vardı Allah rahmet eylesin onu da kaybettik başka da yok zaten

    0|1
    0|0
    • aynen,ben de öyle düşünüyorum,Allah rahmet eylesin inşallah...

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sadece Atatürk var. Ayrıca Atatürk savaşçı, siyasetçi aynı zamanda devlet adamı olan kişiliğiyle dünyaya nam salmış bir liderdir. Bugün dünyanın öbür ucuna avustralyaya yada japonyaya gittiğinizde bile onun bilge adam sözleriyle ve deyimleriyle karşılaşırsınız. şuan başımızdaki malum kişiler popo yalama siyaseti yapıyorlar diğer ülkelerle çıkar ilişkisine giriyorlar, ülkeyi yönetmekten aciz kişilikler .her ne kadar dolaylı yoldan onları yani devleti desteklesekte ülkeyi kaosa sokmaya çalıştıkları apaçık belli. inşallah getirmeye çalıştıkları eyalet ve padişahlık sistemi bitaraflarında patlar apaçi güdümlü din simsarlarının :)

    0|0
    0|0
  • siyasetin babaları sahtekar olduğu için, etraflarındaki insanların da kendilerine ayak uydurabilmesini isterler. dürüstsen onların arasına giremezsin yani.

    arada istisnalar olabilir ama, dürüst yüzleri taktik olarak kullnabilirler yani. kemal kırıçdaroğlu ve muharrem ince bunun örneği olabilirler belki. ama konu siyaset olunca emin olamıyor tabi insan.

    0|0
    0|0
  • Mustafa Kemal Atatürkten başkası yok aslında.

    Birde Kemal Kılıçdaroğlu'nun geçmişini araştırdığımda herhangi kötü bir şey göremedim. Ssk olayı uydurma tamamen. Kılıçdaroğlu'nun da dürüst olduğunu düşünüyorum fakat siyaset konusunda toy daha.

    0|1
    0|0
  • evet ilk zamanlar olunur. sonra ya dürüstlük kalır ya da siyasetçi...

    0|0
    0|0
  • zamanında erdal inönü vardı pek başarılı olamadı haliyle

    0|2
    0|0
  • Başarabilen varmı bilmiyorum ama istenildiği durumda olunur.. yani mümkün.

    0|0
    0|0
  • Denedim, olmuyor.

    0|0
    0|0
  • olunabilir ama çok milyonda 1 dir heralde

    0|0
    0|0
  • siyasette çok az öyle adam varibunlardan biride ali babacan

    0|0
    0|0
  • Evde normal insan,dışarıda siyasetçi olursa başarabilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...