Kuruntu mu yapıyorum yoksa gerçekten aldatmış mı?

sevgilim facebook profilinde bir aşk şarkısı paylaştı sonra işyerinden biri o şarkının altına yorum olarak aynı şarkının farklı kişinin söylediği videoyu paylaşmış sevgilimde altına başka bir şarkı paylaşmış cevap olarak benimde tepe attı tokat attım sevgilime ne demek bu diye. aldatmış beni birbirlerine aşk şarkısı paylaşmışlar resmen bunun aldatmaktan başka ne açıklaması olabilir ki ?

sevgilimde ben şarkı paylaştım o yorum yaptı bende karşılık olarak başka bir şarkı paylaşıyım dedim diyo saçmalığa bakın. ben mi kuruntu yapıyorum acaba bu sizce de aldatmak değil mi bayanlar ?


0|0
7|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Acıma sakın,tokatla. Bariz belli,birbirlerine kur yapmak bu. Yok öyleymis yok böyleymis,bunlar laf. Bence salla,yolver gitsin. Altı üstü bir kız. Erkek adamsın sen.takma.

    0|1
    1|0
    • tokatla derken! Hayvanlara bile merhamet etmemiz gereken bir dinimiz var bizim...İnsanoğlu oldugunuzu unutmayın ..

    • Hepsini Göster
    • ya bi gidin ya...

    • Arkadaşım,gercekci düşün. Bu kız niye başkasına bole şeyler yapsın? Sen baska bir kızla boyle şeyler yapsan,amacın ne olur. Kiza inanma.salla gitsin.

Kızlar Ne Diyor 7

  • inşallah seni affetmez ve buraya gelip 'sevgilim beni affetsin diye ne y,apayım' diye bize sorarsın...Tokat nedir ya? Öyle bir iş yapmış olsa orda alenen sergilemez bu bir... ihtimalki yaptı diyelim tokat atman cok ucuzca olmuş bu iki...o kızda azcık akıl varsa böyle bir video yu bahane edip tokat atan adamla evlenmez bu üç...

    Biliyormusun çok yanlış yaptın..Burda sana hak verenlere de bin yazık olsun!

    1|0
    0|0
    • 2 senelik ve ciddi düşündüğüm sevgilim beni aldatcak ve ben hiç bi tepki vermeden öylece ayrılcam öyle mi ? hemde alenen yapmamış benim profilim donuktu tesadüf açtığım da gördüm yani benim görceğimi tahmin etmiyodu muhtemelen.ayrıldım zaten bi sürü zırladı . hem aldatıyo hemde ağlıyo

    • vurdun da noooldu neyin çogaldı neyin yükseldi? Hatta daha çok azaldın haberin yok... inş barısmaaaaaaaz

    • beni aldatmasına göz mü yumsaydım?

  • çok abartmışsın! özür dilemelisin. oda kıskanacağını tahmin etmeliydi karşılıklı özür dileyin.

    0|0
    0|0
    • kıskanılcak bi durum mu bu. bi kız ne diye aşk şarkısı paylaşır biriyle karşılıklı sence ?

    • kız açıklama yapmış aşırı güvensiz olan sensin.

    • açıklaması mantıklı mı sence. bi kızın biriyle karşılıklı aşk sarkısı paylaşması ne demek sana göre ?

  • Sen kuruntu yapmıyorsun... Fakat tokat atmamalıydın.. yol vermen yeterdi... kendini küçük düşürmüşsün.

    0|0
    0|0
    • tutamadım kendimi. ciddi düşündüğüm biriydi ve öyle saçma bi açıklama yapınca

    • Artık düşünme.. Hata yapmış.. unut gitsin o kızı.. ama hatuna el kaldırma Dost'um..

      Bırak kendi pis vicdanıyla ölsün...

    • olmuyo işte öyle. uzun süredir görüştüğüm ve ciddi düşündüğüm biriydi

  • En güzeli kapatın şu facebook olayını , ne senin olsun ne onun , ikinizde rahat edin ...

    0|0
    0|0
    • sorun facebookta değil sorun onun aldatmasında . bi insan ne diye birine aşk şarkısı paylaşır ?

    • Hepsini Göster
    • Ayrılacaksın o zaman ...

    • ayrıldım zaten tokatı attığımda. ağladı baya

  • su facebook olayı ne sacma ya..

    1|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin.

    1|0
    0|0
  • sen kimsin nesin ki ona tokat atıyorsu haa ?

    1|0
    0|0
    • sevgilisiyim

    • Hepsini Göster
    • ya offf gıcık oldum sana :) sinirlendirdin beni gidiyom sigara içmeye mola :) ama inşallah pişman olursun o tokatına bende sana burdan ohhh olsun diycem nanikkkkkk :P

    • takan işim olmaz tarzı bi şarkı ama o değil oldu mu. doğrusu tam hatırlamıyorum şarkıyı

Erkekler Ne Diyor 3

  • Tokat hiç olmamış. Ayrıca zaten güvenmiyosan karşındaki bide sormadan etmeden karşındakini dinlemedentokat atıyosan o ilişki zaten bitmiş demektir.

    0|0
    0|0
    • sordum ve yazdığım açıklamayı yaptı. öyle saçma sey mi olur

    • Dediğim gibi dostum sen zaten karşındakinden şüphe duyuyosan ilişkiye devam etmenin mantığı yok. Ama tokat falan bunlar yakışmaz bence.

  • Tokat neden attın ? Aldatıyorsa söyler zaten, güvenmen gerek, söylemese bile aldatıyor olsaydı facebook da o işi göz göre göre yapmazdı bence.

    0|0
    0|0
    • benim facebook profilim kapalıydı açtığımda gördüm. benim görceğimi tahmin etmiyodu muhtemelen

    • Hepsini Göster
    • tokat atıp ayrıldım ağladı zırladı falan. hem aldatıyo hemde ağlıyo

    • Hayırlısı olsun, noktayı koymuşsun umarım pişman olupta dönmezsin.

  • tokat ii değil. guvenmedigin surece supheyle yasarsin yol ver gitsin ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...