Ciguli'nin en güzel şarkısı hangisi?

Ciguli'nin en güzel şarkısı sizce hangisi ? hangisi daha ilgi çekici ?


0|0
26|29

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 25

  • Tabiki de binnazzz:)heyy gidi çocukluğumuzun şarkısıı.saçma gelirdi önceleri ama dinledikçe eğlencesine varıyordu insan hele de o tombul abla yok muydu çok datluydu yaa:)))))

    1|0
    0|0
  • Kumarcı karısı binnaz,esnaf karısı binnaz.

    0|1
    0|0
  • ben sadece binnazı biliyorum başka var mı ki

    0|1
    0|0
  • ben bitek çalgıcı karısı binnazı bilirım

    0|0
    0|0
  • Çalgıcı karısı Binnaasss Esnaf karısı Binnaass Hovarda karısı Binnasss Binnaaass Biiinnaaaass :)

    1|1
    0|0
  • çalgıcı karısı binnaz :D

    0|1
    0|0
  • çalgıcı karısı binnazdan başka şarkısıda mı varmış

    0|1
    0|0
  • Binnazzzzzzzzzzzzz binnazzzzzz =D

    0|1
    0|0
  • İitraf et sen Cigulisin. Piyasa araştırması yapıyosun di mi çakal seni

    0|0
    0|0
  • binnazdan başka şarkısı var mı ya onun?

    1|0
    0|0
  • çalgıcı karısı binnaz kumarcı karısı binnaz:):)

    binaaaz binnaaazzzz:)

    0|1
    0|0
  • Çalgıcı karısı Binnaz :D

    0|1
    0|0
  • Binnaz yaa o şarkı başkadır :))

    0|1
    0|0
  • binnaz:D:D

    0|1
    0|0
  • şiki şiki baba

    0|1
    0|0
  • çalgıcı karısı binnaz

    0|1
    0|0
  • bendebinnaz diyorum tek onu hatrlıorum :D

    0|1
    0|0
  • Neredesin Firuze'deki Sabır yorumu.

    1|0
    0|0
  • Binnazı biliyorum bi. Onada güzel denmez yani.

    0|1
    0|0
  • şarkıcı olarak değerlendirmedim onu hiç

    1|0
    0|2
  • herif her ay ölüyor mk

    0|0
    0|1
  • Trabzon kolbastısi

    0|0
    0|1
  • binnaz çalgıcı karısııı binnnazz kumarcı karısı binnnazz binnnazzzz :D

    0|1
    0|0
  • binnazzz binnaz :))

    0|1
    0|0
  • Binnaaaaz, binnaaaz? Yebaaa.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • çalgıcı karısı binnaz

    0|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Kumarcı karısı Binnaz.

    0|1
    0|0
  • Şu an da gündemde olan bir çok sanatçıdan daha hoş daha iyi bir sanatçıdır kendisi yani akordiyonu çalışında ki ustalıkta görebiliriz bunu bir de şu parçayı dinlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız ...

    link

    0|0
    0|0
  • elbette binnaz dizisi bile vardı

    0|1
    0|0
  • binnazı tek geçerim zaten başka şarkısını da bilmem

    1|0
    0|0
  • kaç kadeh kırıldı

    bir de nikahına beni çağır sevgilim

    0|1
    0|0
  • binnaz CAN 'DIR :)

    0|1
    0|0
  • binnaz :D

    1|0
    0|0
  • tabikide çalgıcı karısı binnaz küçükken az söylemezdim annem kızardı inadına söylerdim :D

    0|1
    0|0
  • yoksa yeni bir kaset daha mı çıkardı? tuttuk!

    0|0
    0|0
  • çalgıcı karısı binnaz

    1|0
    0|0
  • çalgıcı karısı binnaz

    1|0
    0|0
  • Çalğici karisi binnaz

    1|0
    0|0
  • Ciguli Ciguli olalı böyle zulüm görmedi

    0|0
    0|0
  • My Way bence..

    0|0
    0|1
  • çalgıcı karısı binnaz tek hatırldıgım :D:D

    0|0
    0|0
  • nereden sevdim o zalimi

    0|1
    0|0
  • allah belanı versin :D

    0|0
    0|0
  • Binnaz tabiki hastasıyım :)

    0|0
    0|0
  • Çalgıcı garısı binnaaaz :D

    0|0
    0|0
  • Bir binnazı biliyorum.

    0|0
    0|0
  • binnaz :) başka hit parçası yok bildiğim kadarıyla Ajdar'ın da çikita muz çok güzel :))

    0|0
    0|0
  • bunu seçmek zor ama favorim Binnaz reyizdir

    0|0
    0|0


  • hasret rüzgarları

    0|0
    0|0
  • ciguli eurovision da türkiye yi temsil etmeli kesin birinci olur

    0|0
    0|0
  • kaç tane var ki

    0|0
    0|0
  • Binnaz panpa.

    0|0
    0|0
  • Binnaz binnaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...