Kapat

Dans edebiliyor musunuz?

Dans edebiliyor musunuz? Yoksa beceremeyenlerden misiniz?


0|0
19|43

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bilmem ediyorum sanırım :D

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 42

  • Sevgilimle dans edebilcek kadar bilirim (:

    1|0
    0|0
  • Dans etmeyi beceremeyen bir odunuım:)

    1|0
    0|0
  • 35 lik vodkadan sonra edemeyeceğim dans yok...
    ha dışardan nasıl görünür bilemem :)

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • hiç beceremiyorum

    1|0
    0|0
  • denemedim hiç

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Bilek dansı, modern dans, salsa, çaça, tango, samba, lambada, halay, zeybek, çifte telli, bunları çok güzel izler alkış tutarım tek yeteneğim bu.

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • her türlü ederim

    her türlü oyun havasınıda oynarım :D

    1|0
    0|0
  • Hiç anlamam :)) Rezil olurum denersem. Zaten olmuşluğumda var.

    1|0
    0|0
  • Sarhoşken ederim

    1|0
    0|0
  • Çok iyi göbek sallarım :D

    https://www.youtube.com/watch?v=GjpRiClz7X0

    1|0
    0|0
  • zorla kursuna gitmiştim küçükken :/

    1|0
    0|0
  • bachata

    1|0
    0|0
  • latin müziklerinde dans etmeyi severim

    1|0
    0|0
  • yok ya beceremiyorum gitcem kursuna galiba.

    1|0
    0|0
  • tango ve salsa... gayet iyiyimdir...

    1|0
    0|0
  • Clubde kızlar beni izliyor o derece :)

    1|0
    0|0
  • Bir kez olsun denemedim yani edemiyorum

    1|0
    0|0
  • acayippp salsa çaça zeybek

    1|0
    0|0
  • zorla 3 dans öğrenmiştim tango vals desperado

    1|0
    0|0
  • edemiyom. s

    1|0
    0|0
  • Denesem yaparım aslında.

    1|0
    0|0
  • Alkolden önce beceriksizim alkolden sonra en büyük dansı ben ederim :D

    1|0
    0|0
  • tango vals
    salsa
    harmandalı
    ne istiyorsun

    1|0
    0|0
  • dans benım hayatım..😵🔫(dıkşınnnnnnnn..)

    1|0
    0|0
  • Denemediğim için bilmiyorum. :p

    1|0
    0|0
  • pek dgidle ama biraz biliyorum :)

    1|0
    0|0
  • bana çok uzak bir soru :D hiç etmedim, nasıl yapılır? klavuzu falan var mı okuyalım :D

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 18

  • Embesil gibi oluyorum ya. Hiç beceremem.

    1|0
    0|1
  • Oo fena ya çok severim

    1|0
    0|0
  • techno dans yapiyorum

    1|0
    0|0
  • Süper dans ederim.

    1|0
    0|1
  • az çok işte :)

    0|0
    0|0
  • dans etmeyi becermek istemiyorum.
    isteyince edebilirim. ama etmiyorum.

    0|0
    0|0
  • hmde fena

    1|0
    0|0
  • Çok güzel dans ederim :)

    1|0
    0|0
  • çok iyi ederim
    ayeterki müzik çalsın :D

    1|0
    0|1
  • İyiymdir bu konuda ;)

    1|0
    0|1
  • Utananlardanim ben :(

    1|0
    0|1
  • Eğer kasıt bir erkekle slow dans ise , hiç denemedim bunu hep özel bir şey olarak düşündüm bir kişiyle ilk ve son defa olmalı.

    0|0
    0|0
  • Ederim yani evde tekken 😄

    1|0
    0|0
  • Kendime oy verebiliyor olsaydim 1 bile vermezdim.1 e ayip etmiş olurdum çünkü :)

    0|0
    0|0
  • Zaten dansçıyım. Yapamadığım dans az sanırım :)

    0|0
    0|0
  • Evet, dans edebiliyorum

    0|0
    0|0
  • Yapabiliyorum

    0|0
    0|0
  • Her turlu cookk severimmm 😍

    0|0
    0|0
Yükleniyor...