Erkekler, Türkü dinleyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz beyler?

Dane dane benleri var yüzünde yüzünde yüzünde... :) <3


0|0
27

En İyi Erkek Görüşü

  • Cok severim cunku kulturune sahip cikiyor :) yeni nesil erkekleri bilemem ama :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • bende dinliyorum arada ne var türkü bu yörenin parçasıdır ve çok güzeldir.

    1|0
    0|0
  • Halk müziği dinlemek iyidir de bir insan tek türle yetinmemeli

    1|0
    0|1
    • Öyle canım arada pop da, rock da dinliyorum ama destekleyeceksem bir müzüğü türküyü desteklerim diye düşünüyorum. :)

    • Hepsini Göster
    • Türk halk şarkısı diye bir şey yok türk halk müziği diye bir şey var. Ermeni türküsü veya Ermenilerle ilgili bir şey demedim ben aslında. Siyaset yapmıyordum aslında ben sadece türküyü sevdiğimi söyledim. Görüşlerinize saygılıyım daha doğrusu olmaya çalışıyorum. :)

    • Türk halk şarkısı diye bir sürü şey var, "türkü" adı altında dinliyorsun. "Türk halk müziği" de var.

      Siyaset yapan yok, "bir şey" anlatmaya çalışan var.

      Ayrıca yapmacıklığa gerek yok, saygılı olmaya çalışma, beğenmiyorsan küfredebilirsin de bu benim görüşlerimi değiştirmez.

      Canım manımlı yorum bırakıp terbiyesizliğe gerek yok

  • Bir şey düşünemedim hoşuma da gidebilir

    1|0
    0|0
  • Müzik evrenseldir.
    Dinleyebilir ;-)

    1|0
    0|0
  • Özünü unutmam insandır. Diğer kızlar gibi justin Bieber gibi b.. tan şarkıları dinlemeyen kızlardır.

    1|0
    0|0
  • duygusal ince ruhlu...

    1|0
    0|0
  • Gayet normal.:)

    1|0
    0|0
  • Türkü dinleyen kızları severim.

    1|0
    0|0
    • Demi ya genelde ben Orhan Ölmez'in ağzından çok severim türküleri. <3 :)

    • Evet bende onun türkülerini seviyorum.

  • Bayılıyorum ya turkuye hoşuma gider bence

    1|0
    0|0
  • Türkü dinleyen kız has anadolu kızıdır, candır

    1|0
    0|0
  • Türkü dinlenmez mi yahu... Bırakın özentiliği kendiniz olun..

    1|0
    0|0
  • Sevesim var onları.
    Türkü dinlenmez mi be

    1|0
    0|0
  • Candır onlar

    1|0
    0|0
  • Yani bizi biz yapan türkülerdir

    1|0
    0|0
  • Kültürlü biriymş derim.

    1|0
    0|0
  • türküler insanların kendılerınden güzeldir valla hareketli olmayan dram dıye bağıran türküleri severim iki keklık gibi

    0|0
    0|0
  • valla isteyen istediğini dinler tabi. Müzik bu. ben neler neler dinliyorum. ben türküden ve saz sesinden hiç hoşlanmadığım için böyle bir kız bana itici gelir.

    0|0
    0|0
  • Rock dinlerim

    0|0
    0|0
  • Itici, müzik zevkime uymayan kızla yapamam

    0|0
    0|0
  • türküler özümüzdür tarzımız ne olursa olsun özümüze sahip çıkalım özünün arkasında olan bir insan ise değer taşır. çok hoşuma gider

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor...