L*n ne demektir?

l*n ne demektir? ne icin kulanilir? ne zaman kulanilir?


0|1
5|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Artık suç teşkil ediyor 7,000 TL'ye kadar para cezasına çaptırılabilirsiniz bu kelime için.

    0|0
    0|0
    • kotu sozmudur ki?

    • Hepsini Göster
    • yalnız saygıdeğer cumhurbaşkanımız bunu zamanında kullanmıştı salak değiliz unutmuyoruz

    • ve bir çok insan da zat'a anlamını sormuştu

Erkekler Ne Diyor 18

  • ıkı saat dusunup cevap veremeyenler burdamı

    0|0
    0|0
  • ya arapcada ya da farscada oglan anlamina gelen, bizde ise sokak dilinin demirbasi haline gelmis argo bir sozcuktur.

    0|0
    0|0
  • Anlamı yok.
    Sinirlendiğini belirten argo bir kelime

    0|0
    0|0
  • Lale
    ayşe
    nilsu

    0|0
    0|0
  • l*n yerel internet sağlayıcısıdır

    0|0
    0|0
  • Yargıtay kararı ile artık hakaret sayılan bir söz..

    0|0
    0|0
  • Ne diyorsun se. L a n

    0|0
    0|0
  • Lan= Ulan= Oğlan = Erkek çocuğa kabaca seslenme biçimi

    0|0
    0|0
  • ulan kardeş anlamında da kullanılan bir kelimedir.

    0|0
    0|0
  • l*n cezsı çokmuş

    0|0
    0|0
  • l*n (ing. Local Area Network) acilimidir.
    Yerel alan agi'dir.

    0|0
    0|0
  • samimiyet kelimesi argoda kullanılır erkekler arasında "naber l@n neyapıyon" gibi

    0|0
    0|0
  • nasıl ingilizcede 'The' anlam tasımıyosa turkcedede ''Lan'' oylesine soylenen bir laf işte :D

    0|0
    0|0
    • cok saol bana cok yardim ettin :)

  • Yerel ağ bağlantısı
    Lan:local area network:)

    0|0
    0|0
  • kıroların kadınlara hitap ederken kullandıkları kendine has bir kelimedir.

    0|0
    0|0
  • local area network'un kısaltılmışıdır :D

    0|0
    0|0
  • l*an oğlan ın kısaltılmışıdır. oğlanı da yanlış anlama pas*f gibisinden anlama yani. erkek olarak anla

    0|0
    0|0
  • Lambayı
    Arıyorum
    Nalan

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...