Sizce hangi kitap saha güzel?

Sizce bu kitapların hangisi daha guzel?

  • hush hush serisi- çığlık
    A seç
  • Bin muhteşem güneş
    B seç
  • Cehennem -Dan Brown
    C seç
  • Kitap okumam ben😊
    D seç
  • hiç birini okumadım 😁
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
85

En İyi Erkek Görüşü

  • Grinin Elli Tonu Serisi.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hiçbirini bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Hush hush serisini artik coluk cocuk okuyo baska bir seri oku bence

    0|0
    0|0
    • Çok beğendiğim bir seriydi iki yıl önce ilk iki kitabını okumuştm

  • Bin muhteşem güneş

    0|0
    0|0
  • Bin muhteşem güneş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • hush hush serisi sanırım vampirlerle ilgili olandı gerçekçi olmayan kitaplar ve bin muhteşem güneş gibi kitaplar beni sarmıyor öyle duygusal şeyler bitmiyor yani o kitap başlarsam :/ dan brown candır

    0|0
    0|0
    • Dan brown çok iyi zaten 😍 bin muhteşem güneşi bende beğenmedim sıkıldn yani ama hush hush serisi benim için vazgeçilmez 😍

    • alacakaranlığa göre nasıl onu da herkes okuyor çok güzel falan demiştiler yarıda bıraktım

  • Üçü de kendi kategorisinde oldukça güzel..

    0|0
    0|0
  • C seçeneği

    0|0
    0|0
  • Dan brown u okuyorum şu an eğer alcaksan alma arkadaşım bence aylardır bitiremeedim cok ağır bana göre değil hbişe anlamıyorum kitabın sonuna az kaldı hala bişe anlamadım

    0|0
    0|0
  • c dedim :D

    0|0
    0|0
  • Bir muhteşem güneş fena değildi @berkem06 yetkili servis ne derler

    0|0
    0|0
  • Cehennem -Dan Brown

    0|0
    0|0
  • hush hush serisi- çığlık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...