Bu doğru mu ki?

her sene dünyada satılan kitaplar %12 azalıyormuş.
kitap çıkaracaktım ve cidden iyi bir kitaptı ama kimse okumayacak diye umudum azaldı. bana satılsın diye yazma demeyin. öyle değil. çıkardıktan sonra kimse okumayacaksa ne anlamı var ki? asıl mutlu eden şey insanların okumasıdır. yoksa sırf yazdım diye mutlu olacak olsalardı hiç bastırmazlardı ki... üzüldüm senaryo şeklinde mi yazsam ki? film olsa? çünkü, para kazanmak için değil, sadece insanlar okusunlar istiyorum. görsünler haberdar olsunlar ve fikirlerimi bilsinler istiyorum rafta çürüsünler istemiyorum


0|1
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Wattpad falan boş ver onu, kitap kokusunu alamadıktan sonra okuyucuyum diye dolaşanlara saygı duymuyorum ben açıkçası, kimse kusura bakmasın. Ben okurum kitabını, sen çıkarınca söyle yeterli. Hatta duruma göre önerebilirim de. İnsanları falan da kafana takma, sen kendin için yap bunu. Okurlar ya da okumazlar, fark etmez. Tabii okusalar daha mutlu olacaksın, bunu en iyi bilenlerden biriyim. Çıkarmak istiyorsan çıkar, çok okunmadığında pişman olmayacaksan çıkar.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • bunun yeni kitaplarin cogalmasi ve internet ortaminda kitaplarin olmasida okuma oranini azaltiyor nekadar cok farkli kitap cesitlilik olursa okadar iyi ama bazi basi bos kaynaklar kitap sevgisinden mahrum edebiliyor. Bunu bizzat yasadim

    1|0
    0|0
  • Dünyada okunulan kitaplar4ın azalması, senin çıkaracak olduğun kitaba etkisi ne kadar olur ki :D Çok mu büyük düşünüyorsun, dünyada araba satışlarıda düşüyor diyebilirler böyle olursa mercedes bmw ucuzlar mı ya da satılmaz mı sen ce :D

    1|0
    0|0
    • dünyada azalınca otomatik olarak zaten az olan Türkiye'de de azalacak demek. :( kimse okumayacak diye. araba satışı başka sektör onu bilmem :D

  • Ben mi geri kafalıyım bilmiyorum ama düzenli kitap alırım düzenli okurum telefondan kitap okumak bana göre değil o kitabın kokusunu içime çekmem lazım o kokuyu hissetmem lazım ve o kitabı okuduktan sonra çocuğuma bırakacak bir mirasim olacak diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • yüzdeyi düşürenlerden biri değilim.
    eskiden de okumazdım, şimdi de okumuyorum...

    0|0
    0|0
  • wattpat mi ne öyle biyer var orda yayınlıyabilirsin çıkarmak istemiyorsan

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim. çıkarmak istiyorum ama kimse okumayacak diye korkuyorum umudum kırılıyor. :( wattpad da yayınlanan şeylere bakıyorum hep saçma sapan şeyler bir kaç tane var doğru düzgün yazılmış olan anca.

    • bende roman yazdım , sanalda yayınladım , vakti geldiğinde kitap olarakta bastırcam

      şayet maddi durumun yetiyorsa , 1.100 tl ye falan basıyolar , çıkart

      kimse okumaz korkusuyla kimse kitap çıkartmazsa , kitaplar ölür. iyi geceler.

    • ölmesin. :))) teşekkürler. sana da.

  • yüzde 12 olsa 10 yıl sonra dunyada kıtap satlmaz saçma vbilgi

    0|0
    0|0
    • öyledir umarım. saçmadır gerçek dışıdır

  • Sen genede bastır öldükten sonra değerli olma ihtimalide var

    0|0
    0|0
  • Bir kenarda duracağına bastır kitabı bir şey kaybetmezsin ki en azından denemiş olursun

    0|0
    0|0
  • Görsel sektör daha ileride bu konuda yazılı basın daha arka planda kalıyor

    0|0
    0|0
  • Bence Türkiye için özellikle doğru.

    0|0
    0|0
    • üzülüyorum ne yani bir kaç yıl sonra kitap çıkarsam kimse okumayacak...

    • Valla teknoloji sayesinde malesef. Aci gerçekler.

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kitap olarak çıkar, tanıtımını güzel yap bir iki okuyanı olunca yayılır hem çoğu film dizi kitaptan uyarlama ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...