Neden okulllarda sadece M. Kemal paşa dan bahsediliyor.. Diğer savaşan şehitlerimiz paşalarımızida tanısak olamazmi?

Ben tarihimizin Atatürkle sinirli olduğunu düşünmüyorum..

Güncellemeler:
Atatürk ude tanıyalım hizmeti var sonuçta ama tek o değil..
Atatürk düşmanı değilim diğer leride canını ortaya koymuş.. Ulubatlı Hasan bosami dikti bayrağı..
Milli Eğitim bu konuyu düşünmeli
Bu konuyu hemen görüşmeleri gerekli

0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • kimden bahsetsinler Kazım Karabekir, Ali Fuat Cebesoy, Rauf Orbay bunların hepsi çok büyük faydalar gösterdikleri halde Mustafa Kemal ile aynı düşünceleri paylaşmadıklarından bir bir bizzat M. Kemal'in kendisi tarafından ortadan kaldırılmış paşalar. M. Kemal'in kurucusu olduğu T. C Devletinin resmi devlet tarihinde ne işleri var bu kişilerin

    0|0
    0|0
    • Türk tarihi yüz yıllık zamandan ibaret değil.. fatih olmasaydı bugün İstanbul olurmuydu..

    • Hepsini Göster
    • hakkını teslim ettim..)

    • Eyvallah abi

Kızlar Ne Diyor 1

  • Atatürk aleyhine konuşan üyeler, üyelerimiz. Eğer hiçbir art niyet olmaksızın bu soruyu sorduysan eğer anlatılmasına gerek duymadan kendin tarih kitaplarından araştırabilirsin. Bizzat ben öyle ilgileniyorum.

    0|0
    0|1
    • Sorunda bu zaten ayrımcılık var tarih Türk tarihi

    • Hepsini Göster
    • Ülkemizin birliğe ihtiyacı var.. bu ülkenin var olmasına sebep olan herkeze şükranlarımızı sunmak boynumuzun borcu.

    • Kesinlikle öyle.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Çünkü Atatürk olmasaydı o Paşalar hiçbir şey yapamayacakti

    0|0
    0|2
  • Atatürk isminin neden bu kadar ön planda olduğunu ''ATA'' ''TÜRK'' diye yazıncamı anlamanız gerekiyor yani Türk'ün Atasıdır kendisi bu yüzden sürekli ondan bahsediliyor ulubatlı hasanı anlatmamda demiyor dimi

    0|0
    0|0
  • bahsediliyor da çoğunlukla Atatürk'ün bahsedilmesi normal bir savaşta baştaki savaşı yöneten kişinin adı geçer.

    0|0
    0|0
    • İstanbulun fethinde bastaki isim Fatih Sultan Mehmet ti ama kim ne biliyor hakkinda. misal

    • yeni kurulan ülke ve köklü değişiklikler olunca insanların belli değerlere inanması saygı göstermesi için liderler normalde olması gerekenden fazlaca yüceltilir. bu her yerde böyledir. böyle olmasa insanlara otoriteyi kabul ettirmek zorlaşır uzun vadede bir güven ve istikrar sağlanamaz.

    • Bizim ülkemiz dışında yok galiba bir kişi nin üzerine mâl atmek

  • Atatürk gibi biri bile halk kahramanı ilan ediliyor ya hamina

    0|1
    0|0
  • bunu gerçekten samimi atatürk düşmanlığı yapmadan diğerlerine de yer verilmesi açısından sölüyorsan haklısın.
    ama hülocu düşmancı bir zihniyetle sölüyosan zaten amacın belli.

    0|0
    0|0
    • Yok gerçekten sanimi olarak Atatürk düşmanı degilim.. Ama Allahın kulu hepsi..

    • he iyi yani daha çok yer verilebilir evet.
      özellikle daha derin anlatılabilir. her şeyi olumlu olarak değilde
      mesela eskişehir kütahya savaşı anlatılıyodu yarım sayfaydı
      veya osmanlını son dönemleri anlatılıyodu çok az yer kaplıyodu.
      hep zaferleri öne çıkarıyoruz. veya iyi şeyleri.
      biraz ders almamız gereken yerlere bakmamız lazım.

    • İşte bu teşekkür ederim

  • kadikoy-de: azizim zaten millet sadece M. Kemal Paşayı anlayamıyor kaldı ki diğerlerini nasıl anlayacak.

    0|0
    0|0
  • Cunki o tanri

    0|0
    0|0
Yükleniyor...