Erkekler neden pembe dizi/film izler?

Şahsen bir kız olarak ben bile izlemiyor ve sevmiyorken. Pembe dizi izleyen erkek pembe telefon kılıfı taksın asfg.
Neden izliyosunuz cidden? Mesela bu medcezirden ne buluyorsunuz?


0|0
1|24

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • medcezir hastası iki tane arkadaşım var gözümle görmesem inanmazdım :D
    ama harbiden deli gibi izliyolar şattafaka diyorum onlara :D

    0|0
    0|0
  • Bu sitede bir söz vardı, herkesin hayatına herkes karışamaz, diye..

    0|1
    0|0
  • Ifffs baban mi izliyor

    0|0
    0|0
  • O erkekler özenti erkeklerdir. Sırf bir kızla medcezir muhabbeti yapabilmek için izler çoğu.

    Halbuki mis gibi vikings, game of thrones, two and half man, the big bang theory, how i met your mother vb. gavur dizileri varken Medcezir ne be? :D

    1|0
    0|0
  • Ağır buhran'da olabilir

    0|0
    0|0
  • l*n pembe dizi dedin küçükken babaannem ve anneannem Roslinda diye bir dizi vardı onu ilerledi bende onlarla izlerdim. Ugly Betty bide asi güzelmiydi neydi onları izlerlerdi.😢😢

    0|0
    0|0
    • jagsjsjffsd bu ne olum ya ahhaa

    • Çizgi film açmazlardı yaa😢😢 çocukluk dönemim çok zor geçti. Sonra be rosalindaya aşıkım diyince sen çizgi filmine bak derlerdi 😂😂

  • Sorma gitsin... Hele o Medcezir denen diziyi izleyenlere ifrit oluyorum. Yahu kardeşim Arrow, The Walking Dead gibi diziler dururken bu ne rezillikdir? :D

    0|0
    0|0
  • pembe bize ters :)

    0|0
    0|0
  • Benim delikanlı diye ortalıkta gezen tanıdıklarım medcezir başladığında yurtta televizyonun başına toplanıyordu sen düşün artık

    0|0
    0|0
  • medcezir izleyen erkek kızlara bakıp malzeme cıkar aksama diye bakıyorlar :D onlara bakcagna da vince demos orginals game of thrones falan izle :D

    0|0
    0|0
  • tv izlemiyorum ben zaten

    0|0
    0|0
  • kım onlar?

    0|0
    0|0
  • ben medceziri sevmiyorum ama aşk yeniden i bayılarak izliyorum
    dizinin sarısı pembesi mi olurmuş canım
    (bana pembe telefon kılıfı alırmısıın :) ? )

    0|0
    0|0
  • Ben İzlemem Genelde Film Falan İzlerim İnternetten

    0|0
    0|0
  • bir thalia birde natalie oreo vardı bak aklıma geldi çok güzel hatunlardı

    1|0
    0|0
  • bunu bende merak ediyorum oda arkadaslarimda izliyor :D

    0|0
    0|0
  • Ben izlemiyorum amma lakin ki herkesin hayatına kimse karışamaz :ASD:a

    0|0
    0|0
  • Evet izliyorum ama su brezilya dizileri varya ordaki kadınlar çok guzel taş gibi

    0|0
    0|0
  • erkekler pempe şeyler izlemez :D izleyen bacımızdır :D

    0|0
    0|0
  • gülfem diye bir kız vardı ya neydi onun adı dizinin

    0|0
    0|0
  • Hiç sevmiyorum saçma

    0|0
    0|0
  • çok haklısın canım

    0|0
    0|0
  • ayy cok hosuma gidiyouuo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...