Kapat

Yabancı dizi önerisi?

Arkadaşlar merhaba. Sizden güzel bir dizi önerisi isteyeceğim. Ben şu an Arrow, Gotham ve The Flash izliyorum. Game of Thrones sevmiyorum onu en başta belirteyim. Başka güzel sürükleyici bir dizi var mı öneriniz olan?

Güncellemeler:
Böyle vampirli falan korkutucu dizileri de sevmem :)

0|0
9|5

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sherlock Holmes... Yeni sezonunu dört gözle bekliyorum.

    0|0
    0|0
    • True Detective nasıl bir arkadaş önermişti de?

    • Hepsini Göster
    • Evet öyle... Dizi dikkatini arttıracaktır, şimdiden söyleyeyim. İyi seyirler...

  • person of interest kurgusal olarak güzel, batman falan arrow seversen hoşuna gideiblir senaristi de the dark knight'ınki zaten, the walking dead de güzel öneririm

    0|0
    0|0
    • The Walking Dead'ı lisedeyken sınıfça izliyorduk da tek izlemek için daha şu an erken :D Anlamışsındır sanırım :) Person of Interest'i de deneyeceğim. Teşekkür ederim :)

    • twd de bişey yok ki :P

    • Zombie vs. :D

  • Vampir Günlükleri

    0|0
    0|1
  • the 100 izle
    under the dome
    revolution

    0|0
    0|0
    • The 100 listemde beğenmiştim kurgusunu falan. Revolution da aynı şekilde. Ama başlamak nasip olmadı derslerimin, midtermlerin yoğunluğundan. En kısa sürede başlacağım bir dizi kaçamağı yapacağım böyle giderse :) şu an çok pişmanım lisede neden yabancı dizi izlemedim diye. Üniversitede eksikliğini hissediyorum :) Teşekkürler bu arada önerin için :)

  • Heroes

    0|0
    0|0
    • Buna başlamayı düşünüyorum gerçekten iyi mi? Kaçıncı sezonda dizi?

    • Hepsini Göster
    • Tamam teşekkür ederim takip listeme aldım :) Midtermlerden vakit buldukça izleyeceğim.

  • Teen Wolf
    Supernatural

    0|0
    0|0
    • Supernatural kötü şeyler var mı? Vampir korkutucu şeyler yani? O tür filmleri izleyemiyorum.

  • Teen Wolf

    0|0
    0|0
  • Vikingler.

    0|0
    0|0
    • Bunu da bir arkadaşım tavsiye etmişti nasıl konusu falan tam olarak?

    • Tarihsel kaliteli izledikçe izleyesin geliyor izleyemiyorum. :D Kıvanç gelecekti bakamadım. 4 sezona geçiş yapacaklar.

    • Game of Thrones da tarihsel bir dizi olduğu izlemiyorum aslında. Tarihten nefret ederim (Cumhuriyet tarihi hariç) Karakterler nasıl supernatural mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Vampir Günlükleri

    0|0
    0|0
  • da vinci's demons :)

    0|0
    0|0
  • The walking dead

    0|0
    0|0
    • Yukarıda da yazmıştım ama ben onu lisedeyken sınıfça izlemiştim. Tek izleyemem sanırım daha biraz daha vakit geçsin :) Pek o tür filmlerden, dizilerden hoşlanmıyorum. Bu arada teşekkür ederim :)

  • The walking dead - İss Pyarr

    0|0
    0|0
  • Çince

    0|0
    0|0
Yükleniyor...