Whiplash filmini izleyenler sizce nasıldı film?

Arkadaşlar bence hırs insana zarar veren çok boktan bir şey. Filmi izleyince gaza falan gelmedim.


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • ama anlatmaya calıstıgı o degil ki filmin. özellikle muzisyenlerin kendini surekli gelistirmesinden bahsediyo aslında ve ozellikle jazz muziginde bu baya bir sorun haline gelmeye basladı. eline enstrumanı alan iki gunde muzisyen olmaya basladı bunun sonucundada eskisi gibi kaliteli muzik yapılmıyo. filmdede sonra neden jazz ölüyor falan diyodu hatta. ben filmin buna tepki olarak yapıldıgını dusunuyorum biraz

    0|0
    0|0
    • Güzel açıklamışsın. Evet filmin konusu aslında bu ama ana karakter gerçekten manyağın tekiydi bu kadar da fazla dedirtti yani.

    • sonunda o da mutlu oldu ama :D

Erkekler Ne Diyor 2

  • bence film güzeldi konu güzel işlenmiş beğendim

    0|0
    0|0
  • İzlemedim hırs deyince Siyah Kuğu benzeri bir filmmi?

    0|0
    0|0
    • Ben de siyah kuğu yu izlemedim bir şey diyemem:)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...