Izmirde gezilecek alisveris yapilacak yerler?

Merhaba arkadaslar. yurt disinda yasyiorum ve haftaya izmire gezmeye gidecegim. 1 hafta kalacagim otelim gümüldürde. internette baktim İzmir merkeze yaklasir 1 saat uzak diyo. izmirde nerde ucuz alisveris yapabilirim nereleri gezmem gerekir? ve aksam eglenmek icin nereye gidebilirim bilgi verirmisiniz ?


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu kıza takıl hayatını yaşa @izmirLiiii-kızz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hos geliyorsun guzel sehrimize var tabi optimum outlet var superdir birde balcovad avmler var tarihi kemer alti carsilari var hepsine bir bak bence birde bizim burada bostanlida kurulan sosyete pazari var carsamba cumartesi:)

    0|1
    0|0
  • Ucuzluk istersen Kemeraltı var, mağaza istersen büyük alışveriş merkezleri var.
    Gaziemir, Bornova, Çiğli gibi.
    Eğlenmek istiyorsan da sanırım en iyi yer Alsancak ama gece kulübü gibi yer arıyorsan Turan da var.

    0|0
    0|0
  • bende haftaya izmire gezmeye gidicem tavsiyeleri degerlendirmek isterim

    0|1
    0|0
  • Optimum outlet Kemeraltı var sosyete pazarları var bostanlida eglenecek yer ise Alsancak clup bar falan

    0|0
    0|0
  • Optimum (Gaziemir de), Forum Bornova, Bişeyler almasanda kemeraltını gez tarihi bir çarşıdır.

    0|0
    0|0
  • Takıl bana hayatını yaşa kanka ;)

    0|0
    0|0
  • Optimum

    0|0
    0|0
  • Şöför lazımmıydıı :) poşette taşırım çok iyi :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Konak'ta alışveriş yapabilirsin. Alsancak gezmek için güzel bir yer. Yakın zaten ikisi. Yürüme mesafesinde.

    0|1
    0|0
  • Konaktaki saat kulesini, tarihi Kemeraltı Çarşısını ve Kızlaragasi hanını gezmeni tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • İzmirin heryeri ayrı bir güzel müthiştir gezebildiğin kadar heryeri gez :)))

    0|0
    0|0
  • avmlerın hepsı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...