Justin Bebesi sonunda bunu da yapmış bu rezalet hakkında ne düşünüyorsunuz?

Resmen yardımcılarını köle gibi kullanıyo . Kızlara da inanamıyorum halen bu bebeye hayranlar ya ne düşünüyorsunuz ?

http://musique.jeuxactu.com/news-justin-bieber-se-fait-porter-sur-la-grande-muraille-de-chine-15686.htm
Justin Bebesi sonunda bunu da yapmış bu rezalet hakkında ne düşünüyorsunuz ?



0|0
12|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 11

  • Bir yıl oldu bu olalı :D justin bebesi diyince de çok havalı oluyorsun ya off

    2|0
    0|0
    • ben mi. d

    • ben yeni gördüm. d artık şaşırıyorum yani daha ne yapabilir diye. d

  • Bu çocuğun düşüşü feci olacak

    0|0
    0|0
  • şu castin bebesini hiç sevemedim ben yaa.. hayatımın hiçbir döneminde sevmedim. kim kaldırmış bunun k. ıçını bu kadar :D

    0|0
    0|0
  • Gerizekalı gerçekten.

    0|0
    0|0
    • yanında çalışan birini eşek yapıp omzuna sırtına binmesi doğru mu

    • haklısın sonuna kadar

    • Çırılçıplak onene gitari koyup babaannesine serenat yapiyor, konserde soyunup elini orasina atip cok afedersiniz ovaliyor, konser oncesi kizlar onun icin toplandiginda balkondan kendini gosterip kizalrin ustune tukuruyor. Bu memeleketinden kovulacakti eyalet onu sepetleyecekti affedildi. Zaten toplum icerisinde hareketleri yanlış karsilaniyor.

  • Cok unlu zengin cocuk kendisi hemsirem olur :D

    0|0
    0|0
  • Bu nedir..

    0|0
    0|0
  • İnsanları tanımadan eleştirme bence

    0|0
    0|0
  • vallahi bende inanamıyorum o kızlara şımarık bebenin teki :D

    0|0
    0|0
  • Bu mali sevenlere hayrt ediyorum

    0|0
    0|0
  • Hiiiç sevmem. Ama hayranlarindan kurtulmak icin tasinmak istemis olabilir

    0|0
    0|0
    • yanında çalışan birini eşek yapıp omzuna sırtına binmesi doğru mu

    • Tabikide dogru degil dogru demedim ben zaten. Ama onlarda hic bir sey dememis. Neler neler oluyo normal hayatta da sadece bu degil ne sartlar altinda calisan insanlar hic seslerini cikaramiyo. Neden? Para icin... O insanlarinda biraz kendini savunmasi gerekiyo o zaman

  • :)) hepsi birbirinden pis bu unlulerin

    0|1
    0|0
    • aynen

    • Hepsini Göster
    • işbirlikçisiniz sizde

    • Ben ergen degilim ki. Hoslanmiyorum biberden :D

Erkekler Ne Diyor 7

  • Salağın teki. Selena gomezde birlikte olduğu resimlerine bakıp nekadarda çocuk diyor. O bile çocuk diyo ona düşün. Ya ben kızları anlamıyorum. burada hayatını feda etçek gençler var. Onlar gidip belkide milyon tane kız hayranı olan çocuğu seviyolar. Halbuki o çocuk o milyonlardan hiç birini görmüyo. Ancak ünlülerle çıkar. Napçan kardeş. Dünya böyle bir yer olmuş.

    0|1
    1|0
  • oldu olası sevmem zaten. castin dallaması geldi türkiyeye, kızlara ter kokuyorlar dedi. halen daha castiiiin castiiin diye bir yerlerine yırtan kezo kızlarımızın bir kulağından girip öteki kulağından çıktı. abi adamda para b*k . hem illu ya da kayıtlı :D o yüzden köle onlarda sıkıntı değil.

    0|0
    1|0
    • yalan söylememiş ama bunu sesli olarak dile getirmesi de yanlış tabi :D

    • Hepsini Göster
    • asdasd :D :D
      bana da attılar

    • salla panpa onların eksileriyle gelmedik ki eksileriyle gidelim. hıamına :D

  • Egosuna s**** ş*sizi.

    0|0
    0|0
  • çin seddi mi orası
    bir koniçiva bile demedi :/

    0|1
    1|0
  • kendini bir esrar eroin partysınde ölmüş şekilde bulacaktır ergen bebe

    0|0
    0|0
  • Ben Hayranı Değilim, Kinimde Yoktur Ama Kapitalist sistemin Köpeği oldukları kesın ALLAH Yardımcıları olsun !

    0|0
    0|0
    • yanında çalışan birini eşek yapıp omzuna sırtına binmesi doğru mu

    • Bu Hayatta Para Denilen İLLET Olduktan sonra Artık bu gibi olaylar normalleşiyor :/ MAlesef Ama iyi bişi değil yanı ! Bizim Türkiyedeki Ergenlerin Popisidir bu !

  • Buna hayran olanların IQ'su çok düşük seviyelerde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...