Nato bize destek çıkar mı?

Suriye ve İran ile aynı anda savaşa girersek . Nato bize destek çıkar mı Nato'ya ne kadar güveniyorsunuz ?


0|0
3|8

En İyi Erkek Görüşü

  • nato savaşa girmez savaşa sokar yardım adı altında unisef vb kurulus kurar yine bağışlar silahlanmaya adanır yenilen tarafa ağır şartlar ve çıkarları doğrultusunda sömürür

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Avrupa Birliği ekonomik krizde iken Avrupa Birliği'nde olmayan bir ülkeye yardım etmelerini beklemek biraz safça olur. Arap/yarı Arap ülkelerle niye savaşa giriyoruz? Sebep ne? Hangi yapay sebep savaşa sokabilir?

    0|0
    0|0
  • Valla nato'nun bir açılımı var.

    No Action Talk Only. ne kadar doğrudur bilmem

    0|0
    0|0
  • Kılım kadar.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Boşa dememışler, nato kafa, nato mermer...

    0|0
    0|0
  • Evet mecburen destek çıkar. Kendini düşünmek zorunda olduğundan destekler. Kendini güvenceye aldıktan sonrası da çıkarlarına uygun olarak ilerler diğer ülkelerin.

    0|0
    0|0
  • Daha neler ! Zaten ABD ve İsrail'in amacı Türkiye'yi bölmek ve biz de bunlara güvenerekten Müslüman ülkelerle mi savaşacağız yani? Ülkenin bölünmesi için bu kadar da çaba sarfedilir mi yahu !

    0|0
    0|0
  • Nota dünya ve ülkemiz halklarına kan ve göz yaşından başka bir şey vermeyen a.b.d emperyalizminin başını çektiği haydut bir örgüttür..

    0|0
    0|0
  • Çıkmaz, çıksada diğer yahudi ülkeleri çıktığı gibi destek çıkmaz. Ayrıca bu söylediğin iki ülkeyle dünya savaşı çıksa bile en çok zararı konumu nedeniyle Türkiye görür.

    0|0
    0|0
  • Nato , amerika'ya yardım etmek için kurulmuş bir topluluk. Bizi savaşa sokar ama yardımı sadece amerika'ya yapar.

    0|0
    0|0
  • çıkar çıkar, zaten coşkuyu veren onlar ama başrol bizde olduğu sürece kenardan kenardan çıkarlar destek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...