Sevgilinizin bir ajan olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?

Aşık olduğunuz kişinin aslında bir ajan olduğunu,aslında size aşıkmış gibi davranıp sizden bilgi sızdırmak için birlikte olduğunu yada o bölgeye tutunmak için sizinle birlikte olduğunu,hatta gerçek adının bile farklı olduğunu öğrenseniz ama öğrendiğinizde ondan geriye hiçbir şey kalmasa ve onla ilgili tüm bilgiler uçup gitse ne yapardınız,düşünürdünüz vs vs?


0|0
13|8

En İyi Kız Görüşü

  • Oyyy oyy bu da mı (mı ayrı dimi ) başıma gelecekti der tülbenti alınımın orta yerinden iyice sıkıştırmak suretiyle bağlar gece gündüz nefesim kesilene kadar ağlardım inlerdim,Allahımm neden benn neden diye yakarır ,dönsün diye kapılarda , bacalarda ,yollarda balkonlarda beklerdim .Yemeden içmeden kesilir pörsümeye yüz tutardım ama umrumda mı beyazlaşan saçlarım solan cildim moraran gözlerim akıp giden zamanım sevgilim gitmiş ahh ahhh ..

    Şaka tabiii ne sandın hiçbirini yapmazdım buhar olup uçmuş ona mı yanıcam .

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • bende ajan olurum onun bana yaptığının katının katını ona yaparım, hatta onun tarafına gider onun çift taraflı çalışan bi ajan olduğunu , diğer tarafa da onun ajanlık yapmak için aralarında bulunduğunu söylerim gerisini o düşünsün :))

    0|0
    0|0
  • Öldürürdüm onu.

    0|0
    0|0
  • Bir gün aglarim, iki gün aglarim, ücüncü gün disko bardayim... Haha yok tamam diskoda barda degilim ama artik toparlanmam gerektigini düsünürüm :-) Ister ajan olsun ister baska bir sebepten dolayi terk etsin, bu hic fark etmez... Sevmeyeni bosvereceksin arkadas...

    0|0
    0|0
    • aşık oluyorsun sonuçta ama kolay kolay unutamazsın bence ;)

    • Salla salla yer yerinden oynasin...* Lalala :-D

      Insan daha iyisini bulunca öyle bi unutuyor ki :-)

  • onunla beraber ajanlik yapmak isterdim :D

    0|0
    0|0
  • ajan saltı izlemediysen izle :D izlediysen zaten onun etkisidir :P

    0|1
    0|0
    • izleyemedim ama izleyecem sanırım angelina var başrölde sadece kadın olduğu filmler sıkıyo beni :D

    • Hepsini Göster
    • yani haz alıyorsun ;D

    • hayır demek isediğim aynı kalitede aynı güzellikte iki film birinde angelina oynuyor birinde sıradan bir kız angelinayı izlerim. mesela turistte angelinaya pek bakamadım çünkü johnny depp vardı o ayrı mesele =D

  • 00:07 sevgilim bond beni düşünüyor boyk :D benden sızdırabilecegi tek bilgi ona olan aşk'ım olurdu.madem aşığım :P

    0|0
    0|0
  • böyle bir film vardı :D eger senaryo sana aitse, seni hollywooda taşıyalım

    0|0
    0|0
  • bana guzel bır ders olarak kalırdı bu ve unuturdum tabıkıde

    0|0
    0|0
  • ne güzel çok fantastik :D

    0|0
    0|0
  • senin iyi bir film yapımcısı olduğunu...

    0|0
    0|0
  • Böyle bir şeyi sindiremezdim. Aşkım bir anda nefrete dönüşürdü. İntikam senaryoları üretirdim.

    0|0
    0|0
  • Bana aşık olması için elimden geleni yapardım sanırım

    0|0
    0|0
    • adam ortada yok,bunu nasıl yapıcan? :D

    • Hepsini Göster
    • sen de hemen ajan oldun ha :D kolay mı öyle ;D

    • Yok hemen olmadım, bende zaten o ışık vardı biraz :))

Erkekler Ne Diyor 8

  • Öyle ise güzel bir ajan olmalı:) Paso yanlış bilgi sızdırıp ona neler yaparım neler:))

    0|0
    0|0
  • bi bardak soğuk su içerdim

    0|0
    0|0
  • Vay be helal olsun, film gibi kadınmış derim içimden. :)

    0|0
    0|0
  • Merhaba ben eski Rus casusu Anna Chapman'ın eski kocası Alex Chapman. Eşim sınır dışı edildikten sonra boşandık. The Daily Telegraph gazetesi köşe yazarı Max Clifford'la röportaj yaptım ve £250,000 kazandım. Sence ne düşünüyorum?

    0|0
    0|0
  • birgün birgün tanrım bizi tekrar karşılaştırırdı bence ve ben o zaman tahmin bile edemeyeceğim bir potansiyelli kinetiğe çevirirdim:)

    0|0
    0|0
  • chuck izliyomusun?

    0|0
    0|0
  • o kız seni öylemi yedi? :D

    0|0
    0|0
  • bol bol özel anlarımızı gizli kamerayla çektiğim filmleri izler şehvet dolu anlarımızı özlemle yadederdim :)))

    0|1
    0|0
Yükleniyor...