Mabel Matiz'den Zor Değil'i söyledim, nasıl olmuş?

Sevdiğim şarkıları seslendirmeye devam ediyorum dilim döndüğünce.
Umuyorum beğenirsiniz.


Mabel Matiz'den Zor Değil'i söyledim.Dinler misiniz?
Linkler:

Vocaroo (Mobil platformlar ile daha kolay giriş)

SoundCloud (Ses kalitesi daha yüksektir)

Sözleri:
Sallıyorum bol keseden
Sağa sola, zor değil
Atıyorum, tutuyorum
Kâh tutamıyorum, zor değil

Dönüyorum köşeleri
Dört köşeli, zor değil
Vuruyorum dizlerime
Ah pata-küte zor değil

Katıyorum tozu dumana da
Toz değil, toz değil

Biliyorum hepsi havagazı
Söz değil, ah söz değil

Deniyordum seni
Sen seversin bunu
Sevmediysen peki
Sen tamamla sonu

Halk ararsan çık saraydan
Ağlıyorsan dön yolundan
Aşka dair konuşursan
Gerisini sen tamamla

Söz: Mete Özgencil
Müzik: Mabel Matiz & Mete Özgencil

Güncellemeler:
Günün sorusu olduğunda görüşmek dileğiyle. :):
2 ses duydugunuz yerlerde back vokal var. Tüm sesler bana aittir. Teşekkürler ilginize.

10|2
13975

En İyi Kız Görüşü

  • Daha pes soylesen daha güzel olurdu cok yavas ve sesin ince kalmış ama yine de başarılı

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 138

  • Bu dinlenir mi abi ya yapma kendine bunu

    5|15
    9|5
  • Kötü

    1|2
    0|0
  • Kötü.

    0|1
    0|0
  • Sesinizde benziyomuş he güzel olmuş bence

    0|1
    0|0
  • Süper ya artik senden mi dinlesem?

    0|1
    0|0
  • Mabel matizin gel dısında hic bir sarkısını sevemedim onu seslendireydin ya -.-

    0|1
    0|0
  • Mabel'i sevmeyenlere gıcık oluyorum ben yaa. Sende iyi söylemişsin sesine sağlık canısı.

    0|1
    0|0
  • Guzel begenilir

    0|1
    0|0
  • Gayet hos olmus sende ses var kanka :)))

    0|1
    0|0
  • şarkıyı severim
    ağzına da sağlık ama beğendiğim şekilde değil çok garipsedim.

    0|1
    0|0
  • Mabel matizi hiçbirine değişmem ama güzel olmuş 👍
    1. Linkte ne kullandınız hocam?
    özellikle katıyorum tozu dumana da kısmında bir değişiklik var

    0|1
    0|0
    • Ne kullandınız derken anlayamadım.

    • Hepsini Göster
    • Sesimde efekt yok. O kısımda back vokal var yine bana ait sadece.

    • O zaman tekrar tebrikler

  • Beğendiğim bir şarkı yorumun çok güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • :)) yakında istek listesi yapacağım

    0|1
    0|0
  • Emeğinize sağlık. Ben böyle şarkılar dinleyemem 😢

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş ama biraz daha çalışma gerektiriyor gibi geldi bana :)

    0|1
    0|0
  • Gayet başarılı.

    0|1
    0|2
  • Gayet güzel başarılar.

    0|1
    1|1
  • :) yine güzel bir performans yüreğinize sağlık. Arada sizden böyle güzel şeyleri dinlemek hoş oluyor.

    0|1
    0|0
  • Sesin başka bir şarkında güzeldi ama burada robot gibi çıkmış ve mabel matize benzemiş biraz.
    Daha doğal söylemelisin bence. :)

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş sesine sağlık

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    118

Erkekler Ne Diyor 74

  • Yorumun cok uyumlu ve guzel olmus. sozleride zaten obicim bir sarki
    Be siteyede baya emek harciyorsun.

    0|1
    0|0
  • Abi senin sese diyecek bir şey yok ama ben o şarkıyı, beğenmedim senin geçeni günün sorusunda olan şarkı fenaydı.

    1|1
    0|0
  • her zaman ki gibi süper 10 numara :)

    0|1
    0|0
  • Müthişsin abi sen ya , ağzına sağlık..

    0|1
    0|0
  • Basarili, sesine saglik.

    0|1
    0|0
  • Böyle şarkıları daha çok severim söyleyenin egosu daha az olur ve içtenlik katar içine yani beğendim :D

    0|1
    0|0
  • hacı abiii çok güzel söylemişsin
    tebriklerde
    duygu yok söylerken hiç
    biraz duygulan be ve biraz ağırdan al müziğiii
    yanlış anlama biraz heycanlı sesin sankii
    ama çok güzel sesin var bravoo

    0|1
    0|0
  • İyisin panpa.

    0|1
    0|0
  • anlamadım vallaha Mabel söylüyor zannettim çok iyi abi

    0|1
    0|0
  • Gayet başarılı.

    0|1
    0|0
  • arada ses kaymaları olmuş ama idare ediyor ama eğitim alsan aslında iyi olur.. müzik yapmak kolay bir iş değil.. ben de müzik yapmıştım bana eğitim alman gerek dediler ama babam sağolsun beni mühendis yapmak için uğraştı ve mutsuzum depresyona girdim..

    0|1
    0|1
  • alınma ama sesin kötü :/

    0|1
    0|0
  • Abe bırak ks yi sen git sanatçi ol

    0|1
    0|0
  • sana kim ne derse dinleme sesin müthiş dostum

    0|1
    0|0
  • normal söylemişsin günlük hayat işte.

    1|1
    0|0
  • Güzel olmuş sesine sağlık

    0|1
    0|1
  • Yav gardasım ben sana neettim

    0|1
    0|0
  • 50. saniyeden sonra ne oluyor bilmiyorum ama orası çok güzel olmuş abi sesine yüreğine sağlık :)

    0|1
    0|0
  • kötü olmuş bro ne diyek şimdi olmamış yani ama ortada bir emek var tebrik ederim

    0|2
    0|0
  • Erkekler Devam
    54
Yükleniyor...