Ressamım, satmak için ne tür çizimler yapmalıyım?

arkşlar uzatmicam ben ressamım ekonomik açıdan biraz zor durumdayım bu yüzden resim yapıp satmak istiyorum ne tür resimler çizmeliyim (manzara,portre,çiçek,desen vs) yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

Güncellemeler:
manzara banada mantıklı geliyor manzara çizimi pek yok bana beğendiğiniz manzara resimleri varsa gönderebilirseniz çok sevinirim ,önemli olan sizin gözünüze hitap etmesi

0|0
21|29

En İyi Erkek Görüşü

  • İnsanların korkularına ve sevinçlerine hitap etmen gereklidir. Ticaretin altın kurallarındandır. Ülkemizde bunu iki yönden vurabilecek bir kaç silahtan biri ''din'' elbette. Dini kullanmak gibi algılamak veya algılamamak senin tercihin. O konuda hiç tartışmaya girmiyorum, din zaten bana göre yönetim için kullanılan bir şey o ayrı konu.

    Evet bu konuyu kullanırsan kazanırsın. Şeklin şemalin nasıl bilemiyorum, satışa uygun sunmalısın kendini de. Mekanlarını da buna uygun seçmelisin. Çok yüksek kar oranına sahip olup üst kesime de hitap edebilirsin ve az satış yaparsın veya alt kesime hitap edip sürümden kazanırsın. Ticarette en risklisi orta direğe hitap etmektir. Ya alt kesim ya da üst kesim bunu aklından çıkarma. Şimdi sana en uygununu seç. Bu seçimine uygun olarak yer, zaman, kılık ve davranışlarını düzenle.

    Dersen ki ben bunun dışında korku veya sevinç üzerinden gitmek istiyorum onu da sen bulacaksın. Bu kadar insanın okuduğu bir yerden daha fazla detaya girmek istemem. Sonuçta her birimiz birer tüccarız.

    Ben böyle çok açık yazıyorum kimse alınıp gücenmesin huyum bu.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Bende 7yildir yagli boya tablo karakalem hat cini ebru desen yapiyorum ressamim diyemedim su zaman kadar hic, buyuk laf:) sanatla ugrasiyorum. Herneyse, şöyle ki; musteriler daha cok oryantalist tarzinda, manzara, naturmort ve cicek resimlerinden yana tercihlerini kullaniyorlar. Ancak cevrene gore de degiskenlik gosterebilcek bi durum tabi. Esasinda satacagin musteri belirlerse resmi hem ucret olarak daha iyi biseyler alabilirsin, hem de sana da farkli seyler katar farkli resimler. Sakın musteriye fazla yüz verme derim, bu sefer yaparsin begenmezler, sende resim öner secerlerken. Hatta mutlaka kenarda bitmis resimlerin bulunsun, aralarindan begenip alsinlar. Bir de normalde sen hangi kalite boya kullanirsan kullan musteriye yapcagin resimde maliyeti en aza indirgemeye calis, cok fazla kaliteli tuvaller kagitlar boyalar kalemler kullanma, orta kalitede malzemeler tercihin olsun. Çünkü hic bir zaman emeginin karsiligini alamazsin, sadece yaptigin resmin malzeme parasi.. Kolay gelsin

    1|3
    0|0
  • Manzara iyi bir secim olur cünkü herkesin sevdigi birsey..

    bundan baska insanlarin resimlerini cizebilirsin mesela biri sana cok sevdigi bir fotografini verse yada sevdsigi baska bir resim sende onu cizsen, oda cok iyi gidiyor.

    bende arkadaslarimin istedigi resimleri yapiyorum cok gzlde oluyor.

    1|0
    0|0
    • meslektaşız sanırım :) ama portre normal bişey ben biraz anormal bişey çizmek istiyorum :)

    • Hepsini Göster
    • öyle evet.. bende mesela simdi oturu resim yapiyim diyince güzel olmuyor nedense birden canim cekiyor bazen basliyorum aklimdan uyduruyorum süper bisey cikiyor ya

  • nokta koy ortaya "aslnda o nokta değil resimdeki derinliği hüznü dalgınlığı hissedin istiorm" falan die zırvalarsn 10bine kapatrsn yemn ediorm.

    1|0
    2|2
  • eminönüye gel, bak ve ne hissediyorsan onu çiz.

    Ama bilinen film-dizi karakterlerini de çizebilirsin belki :s

    0|1
    0|0
    • eminöüne gelmeyi düşünüyorum ,peki ne çizmeliyim orda ?

    • Hepsini Göster
    • şimdi burdan nasıl tanıyacağını söylesem,görenler de aynı şeyi yapabilir.. mesaj atayım bence :D

  • kız kulesi,galata gibi tarihi yapıların satılması daha yüksek ;)

    1|0
    0|0
  • benım hayatımı ciz

    1|1
    1|1
  • Ressamlar genelde ünlüdür adlari tanilir... kendinden ressamim diyorsan ya cok iyisin yada ünlü olacagini saniyorsun. o zaman bende odamdaki duvarlarin ressamiyim herhalde.

    Ressamlar kendi fikrini ortaya getirir ben ne cizeyim bana resimleri gönderin demez. Kendin bir esin yapmalisin yaratici olmalisin RESSAM dedigin budur!

    0|0
    1|0
    • hangi çağda yaşıyoruz kendi tarzınla biryere gelemiyorsun bu ülkede bende insanların fikirlerine yönelik çalışma yapmak istedim .ben resimlerime güveniyorum sergilerim oldu ayrıca otomobil tasarımı yapıyorum 27 yaşındayım ressamım demekle haklıymışım değilmi ?

    • kendince haklisin sanatin cagla alakasi yok bunu gercek bir ressam bilir.

    • sen neyin tartışmasını yapıyorsunki bir şey sordum anlamıyorsan boş konuşma

  • bence daha ilginç bir resim yapmalısın kleşe olmasın insanın gözüne ve mantıgına hitap eden bir resim olsun baktıgında inceleme isteği duysun ve farklı yönlerden düşünme yetenegini ön plana cıkarsın ...

    0|1
    0|0
  • bizim burada bi simit evi var. üni.li bi genç gelenin geçenin portresini çiziyor epey de kazanıyor kanımca. işlek bir yer bulup sahibinden ricada bulunabilirsin

    0|1
    0|0
  • Dağ , orman , kır , bayır , İstanbuldan sahneler , hotdog un avatarındaki gibi resimler misal ...

    0|0
    0|0
  • Manzara daha iyi gibi.

    0|1
    0|0
  • bu işi yapmayı düşündüğün şehrin simgelerini çizebilirsin...turistik bir yerde satışa sunabilirsin...böyle birşey geldi aklıma :D

    1|0
    0|0
  • sıradısı olmalı bu saydıkların sıradan artık

    0|0
    1|0
  • karistir hepsini.

    0|0
    0|0
  • İstanbul'un güzel yerleri

    0|0
    0|0
  • Mesela insanların yüzünü çizebilmede becerikliysen müşterilerin yüzünü çizebilirsin bu tür işler çok tutar söyliyim sana :)

    0|0
    0|0
  • icinden ne geliosa

    0|0
    0|0
  • nü <3

    0|0
    0|0
  • para için yapacaksan portrenin gideri var.

    0|0
    0|0
    • ne var bu portrede herkes portre diyor :)

    • ya çünkü insanlar kendi resimlerini çizdirmeyi seviyorlar sevgilileriyle falan,yaşadığın şehir nere o da önemli tabi.

  • Kesinlikle portre çalışmalısın.

    0|0
    0|0
  • soyut çalış derim

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Yöresel tarzda bir şeyler çizersen satabilirsin belki derneklere vs. Bence bi' dene derim. Tanıdıklarına da sor sorsun araştırsınlar bi' ..

    Misal bi Karadeniz veya Karadeniz' in bir ilçe-köy derneğine gidersin konuşursun horon oynayan, çay kesen veya köylerinin resmini yaparsın belli bir fiyata anlaşırsın eğer kabul ederse gibi gibi. Bence yöresel takılmak en güzeli fakat yine de kendine öz bi' teknik çıkarmanı öneririm.

    0|1
    0|0
  • eğer bu senin tek ekmek kapınsa bu soruyu sorman çok normal...ama değilse içinden geleni çiz.o an ki ruh halini çiz.resim bişey anlatmayabilir.ama anlamsız şeyleri alanda çok :D ama tek ekmek kapın ressamlıksa çık galata kulesinin tepesine orada gördüğün bir manzarayı çiz.yada galatanın dibinden yukarı baktığını düşün. gördüğün galata kulesini çiz..güzel resim çizebilmek çok isterdim..gerçekten büyük yetenek gerekiyor saygılar..

    0|1
    0|0
  • ATATURK portreleri olabilur dostum.

    0|1
    0|1
  • Bende karakalem çiziyorum. Hiç eğitimini almadım ama yetenekliyim. Ben herşeyden önce kendim için, bana zevk verdiği için çiziyorum. Ama illa çizimlerimi satıcam diyorsan portre diyorum.

    0|1
    0|0
  • story board çizebilirmisin. çizimlerine bakmak isterim ayrıca.

    0|1
    0|0
  • Kara kalem portre çiz yani millet sevgilisine falan doğum günü hediyesi olarak hediye ediyor bizim buralarda çok satılıyor mesela...

    Acil para lazımsa yapılabilecek bir şey bence tabi karar senin ...

    0|1
    0|0
  • Salvador Dali'nin götürdüğü yere git..

    0|1
    0|0
  • kimsenin anlayamayacağı şeyler olsun

    1|1
    0|0
    • örnek ver dicem mantıksız bir soru olacak :)

    • abi resimlerde anlaşılmazlık ön plana çıkıyo. bak en ünlü resimleree bişey anlamıyon ama bu işten anladığını söyleyen kallavı adamlar bı bakıyo hmm estetık oalrak xx yuzyılın esıntılerını taşyo ılgnç hmmmm 15 bın dolar dıyo o hesap olucak resim

  • Çiz sen baya ölünce alırlar hepsini :)

    0|1
    0|0
  • insan potresi yap en mantıklısı

    0|1
    0|0
  • istanbul sokaklarında çalışan çocukları çizebilirsin

    0|1
    0|0
  • ıslek bır meydana gıt, tuvalını koy, gelen cıftlerın vs resımlerını kara kalem hızlıca cız.

    aksı durumda muzayedede vs satmayı dusunuyorsan once ısım yapman lazım

    0|0
    0|0
  • replikadan yürüyebilirsin, portre de olur ısmarlama ama bizde portre kültürü henüz pek gelişmedi, görgüsüzlük gibi görülüyor halbuki hem sanatçı desteklenmiş oluyor hem de gelecek nesillere bırakacak güzel bir anı, hele bir de ressam parlarsa ileride yeme de yanında yat. bende babamın bir portresi var mesela gözüm gibi bakıyorum

    0|0
    0|0
  • bir nehir nehrin yanında tepe düşün tepenin üzerinde bi kalabalık var giysileri değişik ve önlerinde bir çocuk var çocuğun önündede 2 kilden kase kase içinde su var çocuk elini sağ kaseye daldırıp çıkarmış kara bulutlar toplanmış sonra diğer elini diğer kaseye daldırıp çkarmış bulutları dağıtırcasına kanat çarpan dev bir kartal çıkmış ve bulutların ardından çıkan güzel bir güneş...

    0|0
    0|0
  • bence para kazanmak istiyorsan portreye yönel o zman istenilen resmi çizersin ve paranı alırsın olur-biter nerden mi biliyorum; meslektaşızda ordan :DDDd

    0|0
    0|0
  • istanbuldaysan c.tesileri pendik'e git. bir amca orada vakıfbankın önünde resim satıyor

    yıllardır yapıyor bu işi

    0|0
    0|0
    • peki ne tür resimler satıyor ilginizi daha çok ne çekti ? öğrenmek istediğim bu

  • otomobil resimleride çizmeyi denemelisin.

    0|0
    0|0
  • Acı konuşmak istemiyorum ve bunun içinde susuyorum.Ne demek istediğimi çizime başladıktan sonra anlarsın.

    0|0
    0|0
  • Bulunduğun şehrin en işlek caddesine kurul, isteyen kişilerin portresini çiz.Gününü kurtarırsın en azından.

    0|0
    0|0
  • bence satmak için degil resmi yapmak için yapsan daha orjinal olur ve daha çok satarsın ..?

    0|0
    0|0
  • resimleri karikatür oalrak çiz,güzel para kazandırıor

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Osman hamdi tarzi takil

    0|0
    0|0
  • türbünlere oynamalısın dostum

    0|0
    0|0
  • yok mu referer portre ?

    0|0
    0|0
  • bu ülkede nedense manzara resmi daha çok gidiyor.

    0|0
    0|0
  • Soyut.

    1|0
    0|0
  • Portre çizerek para kazanabilirsin ama ne kadar sağlıklı gelir olur bilemicem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...