Dans etmeyi sever misiniz?

Dans kursuna gitmiş olan var mı başlamayı düşünüyorum ama kararsızım?


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Dansla ilgili bilgiğim bir şey varsa, o da başlama yaşının olmadığıdır.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • ahahahhaha. Bayanlar için vardı birtane fotoğrafını bulursam atarım. Ne güldüm sabah sabah. Hiç gitmedim ama foroyu aynen yorumluyorum. Sözüm meclisten dışarı; bayanlar diyor oryantal dansla kilo veriyor. Kalça hareketleriyle selülitten kurtarıyoruz sizleri.. İşin şakası bir yana gitmedim ama salsa ve tango öğrenmek isterim. Çok keskin ve kıvrak figürler var. Ve hoşuma gidiyor. Partner bulursam mutlaka yapılacak 100 şey listemde..

    0|0
    0|0
  • Ben dans etmeyi sevmem, izlemek daha cazip geliyor.

    0|0
    0|0
  • Sevmem

    0|0
    0|0
  • Hareketli bir Müzik çaldığında içinde bir fırtına kopuyosa illa dans edicem diye düşünme git sen bir yıldız olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Becerebilsem sevicem de :)

    0|0
    0|0
  • ne tur :)

    0|0
    0|0
  • bilmiyorm ki

    0|0
    0|0
  • Dans en güzel eylemdir ama bilmiyorum hiç etmedim gitmeni tavsiye ederim dans eden bayan cok cekicidir.

    0|0
    0|0
  • acaip severim banyoda :)

    0|0
    0|0
  • hiç beceremem dolayısıyla sevmemde :d

    0|0
    0|0
  • dans benim için çok iyi birde salsa tarzımdır

    0|0
    0|0
  • Bachata benim dansım...

    0|0
    0|0
  • partnerim iyiyse herşeyi severim...

    0|0
    0|0
  • Bence hemen basla +10 daha cekici yapacak seni dansci olmak.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Evet git durduğun kabahat.

    0|0
    0|0
  • Hic sevmem. Ama bir sene sonra tango kursuna gitmeyi düşünüyorum hdjdjd

    0|0
    0|0
  • Bursa da istediğim tarzda bulamıyorum ben yoksa giderim hip-hop falan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...