Gunaydınnnn... ... ?

kımler burdaa.? gune nasıl baslıcaksınız.? dun 8de sırkete geldım sımdı cıkıp derse gırıcem. bıde bu uykusuzlukla sınava gır.cok basarılı olurum varya


0|1
1|2

En İyi Kız Görüşü

  • Cumartesi sendromu yaşıyorum

    0|1
    0|0
    • oda ne yaa:) cumartesılerı bı senınmıs gıbı.

    • Hepsini Göster
    • Pekii teşekkür ederim önerin için :-

    • Teşekkürler :-)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 2

  • İşe gidicem hafta sonu yoğunluğu cumartesi pazar full çalışma depresyondayım. Ağlamak istiyorum, Kar yağıyor.

    0|1
    0|0
    • hayat mucadelesı kardes yapcak bıse var mı. ama senı ıyı anlıyorum. su ızdırap bıtse bıde

    • yapacak bir şey yok :) Ev, iş, ev, iş başka bir alternatif de yok zamanda.

  • İşe gidiyom lanet ediyom

    0|0
    0|0
Yükleniyor...