En sevdiğiniz müzik tarzı hangisi?

Arkadaşlar En Sevdiğiniz Müzik Tarzı Hangisi?

  • Arabesk
    4% (3)6% (3)5% (6)Oy Ver
  • Slow
    21% (16)22% (11)21% (27)Oy Ver
  • Pop
    32% (25)22% (11)28% (36)Oy Ver
  • Yabancı
    24% (19)22% (11)23% (30)Oy Ver
  • Diğer..
    19% (15)28% (14)23% (29)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Yabancı diye tarz olmaz biliyoruz ama en fazla 5 şık yazabildiğimizden genelleme yapmak zorundaydım.

0|0
44|47

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 43

  • Yabancı diye müzik tarzı mı olur. en sevdiğiniz müzik tarzı nedir diye sormuşsun, yabancı diye şık koymuşsun.. yabancı müzik tarzı değildir. yabancı çok geniş bi kapsam. slowu da olur, popu da, rock u da ...

    0|0
    1|1
    • Türklere göre Yabancı ;)

    • Hepsini Göster
    • :) Yok dogru dogruda en fazla 5 şık ekleyebilioruz ondan dolayı genelleme yapmak zorunda kaldım ;)

    • ne alaka. 4 şık da ekleyebilirdin. yabancı yı eklemek zorunda mısn

  • pop dinlerim en çok

    0|0
    0|0
  • pop

    0|0
    0|0
  • Bu ankette pop-rock.Alternatif.

    1|0
    0|0
  • slow severim :)

    0|0
    0|0
  • Tabiki özümüz olan ; Türk Halk Müziği. Dinlemeyeni de yadırgarım.

    0|0
    0|0
  • Hip-Hop is my life <3 :))

    1|0
    0|0
  • Klasik muzik(Beethoven tarzi), turk sanat muzigi, slov. Bir de hareketli bassli yabanci sarkilar arabada cok iyi oluyo ya:)

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Himmm tamam, arabayada bi bak bu arada istersen, cok guzell:( bmw hastasiyim:(((

    • Araba merağım yok aslındada çok iyi bi arabaya benzio :)

  • slow

    0|0
    0|0
  • Hoşuma giden her tür müziği dinlerim. Genelde Rock ve Pop .

    1|0
    0|0
  • popu çok severim bi de slow

    0|0
    0|0
  • Klasik ..

    0|0
    0|0
  • Yap ortaya bi karışık.

    0|0
    1|0
  • Ney müzikleri

    0|0
    1|0
  • R&B

    0|0
    1|0
  • rock-alternative&punk

    1|0
    0|0
  • BLUES

    0|0
    0|0
  • Mor ve ötesi ve duman

    0|0
    0|0
  • Yabancı pop rock

    0|0
    0|0
  • rock-metal-blues jazz da katabiliriz.

    0|0
    0|0
  • Hip-Hop ve pop

    0|0
    0|0
  • K-Pop (Korean Pop) =))

    0|0
    0|0
    • Pop u seçtin demi? ankete katıldın yani?

    • Hepsini Göster
    • Sende erkeklerine hastasın sanki ;) :P :))

    • Sempatikler evet :))

  • bu şekilde dağılışını tahmin etmediğim sonuçlar :)

    0|0
    0|0
  • Rock ve caz

    0|0
    0|0
  • Ruh halime göre, ama bu aralar you are beautiful a takıldım.

    1|0
    0|1
  • ağılıklı hard rock

    0|0
    0|0
  • yabancı pop ve türk halk müziği

    0|0
    0|0
  • damaar severim

    0|0
    0|0
  • yabancı pop ve klasik müzik :)

    0|0
    0|0
  • pop bence de daha keyifli olur...

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    13

Erkekler Ne Diyor 47

  • Türk Halk Müziği

    1|0
    0|0
  • \m/

    0|0
    0|0
  • aşık olma ile alakası yok bence seksinsizin istediğiniz gibi bir film var adı otopsi ama gece izlemeyin sonra benim gibi gece dörde kadar uyuyamazsınız :((

    0|0
    0|0
  • yabancı sılov :(((8

    0|1
    1|0
  • klasik müzik. bütün besteleyenler çoktan ölmüş ne kadar ilginç değil mi

    0|0
    0|0
  • diğer.

    0|0
    0|0
  • r&b house

    0|0
    0|0
  • F Oyla Trance

    0|0
    0|0
  • rockkkkkkkkkkkkkkkkkkk muzigini nasıl eklmezsın :D arabex deinilen igrenç muzigii eklersin D

    0|0
    0|0
    • Arabesk'e Laf Yok :)

    • beeeeeeennn sssssseeeeeniii sssssseeeeviiiiyyyyyyooooorrdddduuummm :D böyle bir makam olurmu :D müslüm mesela adam bildigin ölü insa n gibi muzik yapıyo :D

    • :) Valla zevk meselesi..

  • kesinlikle dubstep:)

    0|0
    0|0
  • Hip Hop/Rap

    Şöyle 2Pac,Snoop Dogg,Brotha Lynch Hung,Tech N9ne falan olsun.

    0|0
    0|0
  • BNM İÇİN FARK ETMEZ Hngi şarkı olursa onu dnlerim

    0|0
    0|0
  • Rock And Rollll =))

    0|0
    0|0
  • rock/metal dinlerim ben :)

    0|1
    0|0
  • pop muzık

    0|0
    0|0
  • pop ve slow

    1|0
    0|0
  • Hertürkü kulağa hoş gelen hersey dinlenir :)

    0|0
    0|0
  • her tür müzik dinlerim ama türk halk müziğini daha çok severim

    0|0
    0|0
  • Hip-Hop severim ve dinlerim. Ama popta dinlerim.

    0|0
    0|0
  • Normal şartlarda pop,alkol aldığımda arabesk

    0|0
    0|0
  • Türk Sanat Müziği, pop, ...

    0|0
    0|0
  • gün geliyor müslüm gürses gün geliyor micheal jackson ruh halime göre ama en cok yabancı pop

    0|0
    0|0
  • Gangam stayle

    1|0
    1|0
  • hiphop bebeğim

    0|0
    0|0
  • Slown arabesk..

    0|0
    0|0
  • Slow Poplar hoşuma gidiyor :)

    0|0
    0|0
  • Nu-Metal, Hard Rock, Dubstep, Klasik :D

    0|0
    0|0
  • ROCK tabiki

    0|0
    0|0
  • blues iyidir. bir de şu 70ler 80 ler rock grupları var. onlar da iyi.

    0|0
    0|0
  • arabesk hariç hepsii

    0|0
    0|0
    • arabesk te bazen aranıyo bea bende sewmem ama arada moral bozukluğunda... ;) :)

  • Erkekler Devam
    17
Yükleniyor...