En sevdiğiniz renk ve nedeni nedir?

Benim en sevdiğim renk mavi. Çünkü hem duygusal hemde özgürlüğü temsil ediyor :)


0|0
1627

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Siyah huzurdur

    0|0
    0|0
  • turuncu, pek fazla insan sevmez çünkü.

    0|0
    0|0
  • Maviii

    0|0
    0|0
  • Mavi, deniz benim hayatimdir cunku...

    0|0
    0|0
  • Siyah ve beyaz.

    0|0
    0|0
  • Bende maviyi severim öyle bir sebebi yok iyidir yani :)

    0|0
    0|0
  • Kırmızı çünkü Türklüğü çağrıştırıyor..

    0|0
    0|0
  • Siyah.

    0|0
    0|0
  • Siyah beyaz ve kırmızı

    0|0
    0|0
  • benim beyaz, bir nedeni yok.

    0|0
    0|0
  • sarı kırmızı
    takımımın rengı

    0|0
    0|0
  • Beyaz
    Beyaz olduğu için

    0|0
    0|0
  • yeşil rengin hastasıyım

    0|0
    0|0
  • turuncu. nedeni yok yani çok hoş geliyo rengi :D

    0|0
    0|0
  • Kırmızı kanımın bayrağımın asaletin cumhuriyetin rengi

    0|0
    0|0
  • Gökyüzü mavisi, içimi rahatlatiyor bir hoş gözüküyor

    0|0
    0|0
  • Yeşil :) yakışıo abi

    0|0
    0|0
  • Turkuaz

    0|0
    0|0
  • Mavi sonsuzluktur

    0|0
    0|0
  • Bende maviyi severim ama nedenini bilmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 16

  • pembe.. nedeni sorgulamadım seviyorum nedensiz

    0|0
    0|0
  • Kahve ve kızıl tonları bana yakıstgını dusunuyrum ve kahrengi benim icin topragı temsl edio ve bn topragı cok sewiorum

    0|0
    0|0
  • Mavi beyaz ve lila.. herhangi bise temsil ettinden değil .. seviyorum sadece.. oylesine

    0|0
    0|0
  • Pembe. Tatlı cici bir renk

    0|0
    0|1
  • Mor... Aşktır.. Tutkudur.. Demi @keremDNZ

    0|1
    0|0
  • Tirşe sitemin rengi

    0|0
    0|0
  • Siyah ve mor

    0|1
    0|0
  • bütün renkleri severim ruh halime göre de değişir :)

    0|1
    0|0
  • Mor.
    Nedeni yok, nedene gerek de yok^^

    0|0
    0|0
  • Kirmizi, nedenini bilmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Mavi :) giydiklerim veya kullandığım eşyalar maviyse enerjim daha yüksek oluyo daha huzurlu oluyorum biraz da inanmakla alakalı tabii

    0|0
    0|0
  • Ruh halime göre degisiyor ama pembe ve mavinin tonlarını severim

    0|0
    0|0
  • Turkuaz çünkü göz rengim şimdi kıskanın falan :/

    0|0
    0|0
  • Kırmızı. Seksapalitenin simgesi.

    0|0
    0|0
  • Siyah.

    0|0
    0|0
  • gelinlik neden beyaz? kefen neden beyaz? umre'ye giden insanlar neden beyaz giyinir? melekleri neden beyaz biliriz? çünkü beyaz saflığı, temizliği, masumluğu ve çok şeyi aydınlatan bir renk.. herkes hak etmese de o rengi, beyaz en güzel renktir..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...