Mustafa Ceceli hakkındaki düşünceleriniz neler?

Mustafa Ceceli hakkındaki düşünceleriniz neler?


0|0
1117

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben sevmiyorum bu adamı.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Valla Mustafa Ceceli Güzel Bir Arkadaşımızdır Şimdi nasıl Sanatçı Oldu Diyecek Olursanız Gördünüz Üzre Şarkı Söyledi ve Sanatçı oldu Söylemedende Olmuş Olabilir Bu adam Sanatçı Olupta olmadım mı dedi Bunlar Bir Takım Uydurmalardır :D Bırakın Onu Beni Dinleyin :D

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı ve sempatik adam. Müziklerini dinlemiyorum :D

    0|0
    0|0
  • güzeldir beğenirim.

    0|0
    0|0
  • içimi bayan şarkıları var

    ilahi gibi, ağlak, soft arabesk şarkılarından gına geldi.

    0|0
    0|0
  • Iktidar yalakası biiiiiipin teki

    0|1
    0|0
  • Sevmiyorum, sesi de kötü.

    0|0
    0|0
  • Hüsran

    0|0
    0|0
  • sanatçılık ve kişiliğini severim hükümet yalakalığı yapar bu kısmına gıcık olmaktayım yakıştıramadım

    0|0
    0|0
  • sesi güzel

    0|0
    0|0
  • Mülayim birine benziYor. :)

    0|0
    0|0
  • Efendi çocuk saygılı

    0|0
    0|0
  • aşk adamı kadife gibi ses şarkılarında duygu var akıyo adam be süper :)

    0|0
    0|1
  • adam gibi adam aşk adamı :)

    0|0
    0|1
  • sevmezdim ama şarkıları idare ederdi.
    siyasi görüşünü öğrendikten sonra kendisine saygım kalmadı. müziğini yapsın. siyaset yapacaksa gitsin milletvekili olsun.

    0|0
    0|0
  • walla herif iyi söylüyo kim ne derse desin içnde duygu var beaa :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • güzel şarkıları var

    0|0
    0|0
  • Sesi cok guzel kimse adamin icini bilemez ama distan gordugumuz saygili bir sanatcimiz :)

    0|0
    0|0
  • insan işte

    0|0
    0|0
  • Beyefendi adama benziyor

    0|0
    0|0
  • Rabbim iyiikide yaratmis diyorumm

    0|0
    0|0
  • o adamı görünce tüm günahların gözümün önünden geçiyo çok masum duruyor ya :d

    0|0
    0|0
  • sevmıyorum bu adamı ben :-(
    sarkıları da berbat. beğenen zevksızdır :'(

    0|0
    0|0
    • katılmıyorum adamın kadife gibi sesi var hem bu da kanıtlanmış bir şey Mustafa Ceceli kaç kez Türkiyenin en iyi sanatçısı seçildi. ewt sen sevmeyebilirsin ama ceceli ye laf edemezsin.

  • Şarkıları muazzam.

    0|0
    0|0
  • Çok tatlı , sesi güzel , yüzü güzel ve de gamzesi var :D

    0|0
    0|0
  • Ben çok seviyorum

    0|0
    0|0
  • Adamın dibi :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...