Gangnam Style mi Kolbastı mı ?

Sizce hangi dans türü daha iyi ? Sakın apaçi dansı daha iyi türünden mesajlar yazmayın burda ciddi bişi soruyoruz.

  • Gangnam Style
    78% (135)58% (88)69% (223)Oy Ver
  • Kolbastı
    22% (37)42% (65)31% (102)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
41|34

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 33

  • Gangam diyince sanki kankam der gibi...

    Dünya yıkılıyormuş gangam style diye meğersem. İzlenme rekoru kırmış, guiness bile girmiş!

    Ben daha bu gün haberdar oldum.

    Allah yürü ya kulum diyecek yahu. En güzel örneğidir heralde.

    Umuyorum bir gün bizim için de der...

    0|0
    0|0
  • Tabiiki yöresel şarkılarımız, türkülerimiz, kültürümüz her zaman ön plandadır !

    KOLBASTI ! Karadeniz ve Genç ve kendini genç hissedenlerin oyunu ! ;)

    2|3
    0|1
  • Bir kore ajdarını yerel oyunumuz kolbastıyla kıyaslamak.. Bilemiyorum..

    3|2
    0|0
  • lambadaaaaa

    1|1
    0|0
  • kol basdı ayakbasdı

    1|1
    0|0
  • Kolbastı

    1|0
    0|0
  • Kolbastıyı Türkiye'de bilmeyenler bile var ama gangnam style dünyaya yayılmış bu yüzden oyum ondan yana oldu :)

    0|0
    1|0
  • Bize göre kolbastı daha iyi ama işte dünyaya tanıtamıyoruz gamgnam style videosu youtube'da 400 milyona gidiyor. Bizimkilerden biri de kolbastıya güzel bir klip çekse dünya çapında tanıtabiliriz.

    0|0
    1|0
  • Trabzonlu değilim. Ama kültürümüze bari sahip çıkalım. Herkesin görüşüne saygım var. Birde sorum...

    Gangnam Style diyen arkadaşlarım. ŞARKI SÖZLERİNDE DİYOR ?

    Not: Google'ye koşun.. Yada zahmet etmeyin : link

    0|1
    0|0
  • konu gerçekten çok ciddi hatta o kadar ciddi ki Suriye,ekonomi israil filan sallayın meclisi toplayın oturum yapalım.

    1|0
    0|0
  • kolbastı daha iyi sanki

    0|1
    0|0
  • link birde bu var

    0|0
    0|0
  • link burdan buyrun millet :D

    0|0
    0|0
  • bacakbastı dedim ben. :)

    1|0
    1|1
  • kankam starla:)))

    0|1
    0|0
  • hepsi unutulacak gör bakk misket bize yeter :D

    3|0
    0|0
  • ya ben şahsen kore dizilerini, filmlerini severim ama bu şarkıyı beğenmedim neden bu kadar çok tıklanmış onada anlam veremiyorum

    0|0
    0|0
  • gangam style :D

    0|0
    0|0
  • Gangnam Style diyen arkadaşlarım. ŞARKI SÖZLERİNDE DİYOR ? diyen arkadaşa cevabım

    MÜZİK EVRENSELDİR...

    0|0
    0|0
  • bu versiyonunu izlemeyen var mı acaba :))

    link

    0|0
    0|0
  • gangnam style adını korenin ünlü bir şehrinden alıyormuş.ayrıca önemli olan hareket etmek ama sempatik oluyor asyalılar hareketleride güzel.birde izlenme oranına bakarsan gangnam style baya bir rekor kırdı

    0|0
    0|0
  • gangnam style

    0|0
    0|0
  • Gel kafama sık kardeşim ikisinde de uzak tut ama beni :)

    1|0
    0|0
  • trabzonluları hiçbir şekilde sevmiyorum.

    1|1
    1|3
  • Gangnam Style :))

    0|0
    1|0
  • Dans olarak kolbastı, müzik olarak gangnam style daha eğlenceli bence

    0|0
    0|0
  • tabiki gangnam style dunya capında ilgi gordu keske bizim kolbastı gorseydi o kadar

    0|0
    0|0
  • Gıçınızdan stil uydurmayın lem :)

    0|1
    1|1
  • op op op oppan gangnam stylee! :D

    0|0
    0|0
  • gangnamda oynaması muhtesem oluyo :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 41

  • Cevaba Gangam Style Diyen eller kopsun.

    1|2
    1|0
    • Kopmasında arı soksun +1

    • Yataktan kalkma ile ilgili verdiğin cevaptan sonra burada gangam style deseydin hayal kırıklığı olurdu. Fakat eller kopsun ağır kaçmış :) Arkadaşın dediği gibi arı soksun

  • gangnam style :)

    1|0
    1|0
  • kolbasti

    1|1
    0|0
  • angara havaları

    0|1
    1|0
  • hastasiyizzzzzz gangnammmmmm styleee ,;D

    0|0
    1|0
  • gangnam style tabi ki opaaaaa :)

    0|0
    0|0
  • korefanıyız ya tabiki Gangnam Style

    0|0
    2|0
  • GANGNAM STYLE :)

    0|0
    1|0
  • 0|1
    0|0
  • Oppa Gangnaam Styleee.

    0|0
    2|0
  • Gangnam.

    0|0
    1|1
  • Ben bir erkeğim,

    Sakin görünen fakat oynadığı zaman tam oynayan bir erkek,

    Doğru zaman geldiğinde tamamen çıldıran bir erkek,

    Şişkin kasları yerine şişkin fikirleri olan bir erkek,

    Böylesine bir erkek ''' sözler hiç adamı yansıtmasada ben seviyorum şarkıyı kolbastı bana hep saçma geliyodu müziği dahi sevememiştim bi türlü ama bu daha bi egzantirik tercihim gangnam style dan yana

    0|0
    0|0
  • Gangnam Style bir numara ya la :)

    0|0
    2|0
  • gangnam style dans kurslarıı verilir:D

    0|0
    0|0
  • Macarena :D

    0|0
    0|0
  • gangnam iyidir:)

    0|0
    1|0
  • aklıma bu geldi:

    Sam and the Womp - Bom Bom

    0|0
    1|0
  • Gangnam style :)) yerimde duramıyorum, gülmeden de duramıyorum :) kolbastıyı en başından beri sevmedim.

    0|0
    0|0
  • ya gerçekten inanmiyorum bir de türküm diye geçiniyosunuz , ama tabi herkezin kendi zevki kendine

    0|1
    0|0
  • bir aralar kolbastı meşhurdu sonra hoptek çıktı derken gangnam stly oda geçr hepsi unutluyo zmnla yenileri çıkınca

    0|0
    0|0
  • Yeni moda Gangnam Style

    0|0
    0|0
  • gangnam style

    0|0
    0|0
  • nerde saçma sapan seyler varsa millet onu sever olmus cidden bugunumzdeki çagi iste

    0|0
    0|0
  • Diğer şık ne olursa olsun onu gangnam sıtayla tercih ederim.

    B.

    0|0
    0|0
  • Sırf elin gavurları :) kazanmasın diye kolbastı dedim inat değil mi kardeşim ? :)

    0|1
    0|0
  • tabiki kolbastı daha güzel hiç tartışmam

    0|0
    0|0
  • Op op op op oppa gangnam style

    1|0
    0|0
  • Hu hu gangnam style :D

    0|0
    0|0
  • Gangnam Style ın klibi yeter yaaa izlerken koptum resmen

    0|0
    0|0
  • Sevmedim ikisinide ):

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Yükleniyor...