Şimdi ki kızların çoğu yemek yapmasını bilmiyor neden acaba?

Zamane kızları artık eskisi gibi yemek yapmıyor ben çok kız tanıyorum yemek yapmasını bilmeyen peki burada yemek yapmasını bilen kendine güvenen kaç kişi var? Bilmeyen kızlara da bir sorum var yarın öbür gün evleniceksiniz neden öğrenmiyorsunuz? sonuçta yemeği siz yapacaksınız


0|0
14|3

En İyi Kız Görüşü

  • Ben varım hocam. Yemek pasta börek benden korksun ;)

    0|0
    0|0
    • Kuru fasulye pılay corba sarma dolma sac tava yapabılıyor musun bırak sımdı pastayı boregı :)

    • Hepsini Göster
    • Neyse o kadar da değil, reklam olmaya gerek yok :/

    • Tam evlenilecek kızsın ben teşhisi koydum :) teşekkür ettim yorumun için

Kızlar Ne Diyor 13

  • 1 saate önceden haber versinler gelene 10 çeşit döktüreyim anam bacım

    1|0
    0|0
  • Az cok yapabiliyorum fakat zamane kizlari okudugu icin yemek yapmasini bilmiyor hepsi icin konusmuyorum yapmayan kizlar onceden de olsa yapmazdi zaten

    0|0
    0|0
    • Ben 16 yılboyunca okudum. Yani üniversite mezunuyum ve 13 yasımdan beri yemek yaparım. Okumak bir bahane yani.

    • Hepsini Göster
    • Hatlar karıştı ya bende diyorum merve'nin yaşı 18 nasıl üniversite mezunu fake hesap mı diye düşünürken ey Allah'ım Mentalist1 hiç nicke bakmıyorum

    • Yaa oyle olur iste 😒

  • Ben yemek yapmasini biliyorum hatta bu konuda bazi yemekler de annemi bile gecdim 😎 kizlar ilk basda kendiniz icin bilmelisiniz birakin artik su egoyu !

    0|0
    0|0
  • Bilmek zorunda mı? Kadınlar sizin aşçınız mı hizmetçiniz mi erkekler neden bilmiyor yemek yapmayı? Herkes kendi arkasını toplayacak.

    1|0
    0|2
    • Arkadaşım hadi eşini geçiyorum oralara girmicem bilmek zorundasın niye biliyor musun? Çocukların ne yiyecek yorgan mı kemirecek? He söyle bakayım

    • Hepsini Göster
    • adamlar feno olmuş ablam

  • Yeni nesil cok degisik ya

    0|0
    0|0
    • Sorma ya yeni nesil nesil bile değil başka birşey adını koyamıyoru

  • Hazıra alısmıslar bence

    0|0
    0|0
  • Yemek yapıp yedirmeyi seven bir insanım. Kendime güvenim sonsuz bu konuda

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum :(

    0|0
    0|0
  • Ben kendime guveniyorum :)

    0|0
    0|0
  • Annemden daha güzel yemek yapıyorum :-D Yemek yapmayı bilmeyenler daha kıymetli oluyor bence :)

    0|0
    0|0
    • Benim için yemek yapmasını bilen kız bir sıfır öndedir

    • Hepsini Göster
    • Hayır :-D kim bilmiş ki ben bilcem ALLAH bilir :)

    • anladım herşeyin hayırlısı Allah gönlümüze göre versin :)

  • Böylece bizim gibi yemek yapabilenlerin değeri artıyo :)

    0|0
    0|0
  • Erdem sen misin? :(

    0|0
    0|0
  • bende bilmiyorum ama yemek ilgi alanıma girmiyor yemek yapmayı sevmiyorum. zaten işten sonra gelip onla uğraşmak zor biraz arada yaparım arada kocam yapar geçinir gideriz

    0|0
    0|0
    • Sen calısıyorsun zamanım yok dıyorsun ama zaten sevmıyormussun sevmesende bılmen gerekmıyor mu? Sonucta kadınsın esını cocugu doyurman gerekıyor ee yarın obur gun kızın olsa ona kım ogretecek yemek yapmasını

    • Biraz birseyler yapabiliyor ama yaparken keyif almiyorum ki şu an okudugum halde ilerde is olursa fazla ugrasmam yemekle arada bir yaparim kocamda yapar esek degilse el atar yani gerekirse disaridan soylenir. Kizim olursa da ogretilir sorun degil ama elimden yetismis biti benim gibi olur ben problem etmem bu konuyu edenden de haz etmem.

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...