Daha demin cin çarptı sanki beni.

ya arkadaşlar biden rüyama tarkan kostoğun zincilerini kıracaksın gibisinden bişey gördüm o zaman uyandım ama ne gözlerimi açyodum nedee hareket edebiliyordum nefessiz kaldım birden besmele çektim sanki o şey kalktı rüyamda değişti hemen bi şey daha bastırmaya başladı o sırada nas suresini okudum geçti çok kötü bi şey size de oldu mu böyle bi şey ? kalkıp hemen buraya yazdım 5 dk olmadı daha


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • karabasanmış o evet oldu cocuklugumdan berı yıllardır cok az kabussuz uyumusumdur. Cin bulaşmıştı banada ama korkunun uzerıne git yoksa takıntı olur.

    Ki ben bir ara namaz kılar tefekkur etmeye calısır tesbıh cekerdım sonra bazı sorunlar yasadım ve tamamen uzaklasmıstım. Belkide insan ibadetten uzakken musallat oluyorlardır. Böyle pis şeylerin bulaşmasını ALLAH istemez ama kul hatalarıyla çekebilir. Çok eksiğimiz var.

    0|0
    0|0
    • imtihan olabılır hatalarımızın sonucu olabılır yanı

    • alakası yok :/ dediğin olayın .ağırlık çökmüş karabasan bildiğin.cin çarpması ap ayrı bir durum.korkunun üzerine git derken cinin üzerine gitmeni önermem.

Kızlar Ne Diyor 6

  • karabasan dır o. bağırmaya çalıştın sesin çıkmadı felan dimi.

    0|0
    0|0
  • Karabasan o. Bana da olmuştu bi iki kere.

    0|0
    0|0
  • :) gecmis olsun.. karabasan olabilir.. ama cok degisik gelmis.. abdestli bi sekilde uyursan gelmez.. belkide sabah namazina uyandirmistr..

    0|0
    0|0
    • nasıl değişik gelmiş nasıl geliyokine bide 2 defa bastırdı bi şey bi besmele çektim azaldı tam kalkıcam derken bidaha bi şey bastırdı nas'ı okuyunca gitti

    • deistim filan yazmissin.. bak Allah seni bi sekilde uyariyo.. bence aklini basina topla.. sacma sapan sekilde dusunme.. Allaha inaniyosan onun emirlerine yasaklarinada inanman gerek.. sorgulamak sana dusmez.. eger oyle bi hakkin olsaydi dunyaya gelip gelmemek icinde bi secim hakki verilirdi.. ama yok.

    • tamam mesaj alındı

  • Suyabasan sendromu.

    0|0
    0|0
  • karabasan gelmiş sana.))

    0|0
    0|0
  • Namaza uyarı olabilirmi? Ben bir zamanlar çok hassasdım ve kalkamadığım zamanlar çok ciddi bir şekilde uyarılırdım.Allahım affetsin, keşke yine öyle olabilsem:( Bazı sorunlar yaşadım ve her şeyden uzaklaştırdı beni.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Halk arasında karabasan dediğimiz bir durumu yaşamışsın. Aslında olan şey şöyledir;

    Bizler uyumaya başlayıp rüya görmeye başladığımızda vücüdumuz geçici bir felç yaşar gibi tüm fonksiyornları duracak kadar yavaşlar. Bunun sebebi rüyalarda yaptığın herşeyin vücüduna yansımaması yani örneğin sen rüya da koşarken gerçekte de koşmaman için vücudunun bir nevi kendine aldığı önlem gibi düşün. Olaya gelirsek bu uyanma süreci esnasında bazen beyin erken uyanır herşeyi fark eder hale gelir ama vücut henüz tam bir şekilde uyanamamıştır. Bu yüzden kalktığında felç olmuş gibi hiçbirşey yapamazsın. Bu çok kısa süreli bir durumdur. Merak edilecek bir durum yoktur. Genelde uyku problemleri düzensiz uyku dönemlerinde yaşanılıyor. Ben bir aralar çok sık yaşardım.

    0|0
    0|0
  • karabasan o diğer ismi ruya felci gib birşey yani bilimsel birşey.

    uykuda olduğun için bedenin yari felc durumunda,sonra bir anda beynin uyaniyor,ama bedenin hemen uyanmiyor.etrafa bakıyorsun ama hareket edemiyorsun.sanki üstünde ağirlik var gibi geliyor.korkmana gerek yok birşey olmaz.

    0|0
    0|0
    • ama besmele çeker çekmez o ağırlık yavaş yavaş azaldı cin korkup kaçmaya mı çalıştı

    • hyr küfür de etsen ayni şey olucakti.maksat zaman geçsin ,belkide besmele çekince kaçacağini yani yok olacağini biliyordun besmele çekince otomatikman inandiğin şey gerçek oldu.

      banada oldu ben küfür etttim sürekli daha kötü oldu ama yinede geçti

    • tamam dini bi şey yok yani uyku bozukluğu

  • enterasan

    0|0
    0|0
  • ben basarım karabasana

    0|0
    0|0
  • Karabasandır o.Onu bir görsem rüyamda; hemen kulaklarını çekeceğim herkesi korkuttuğu için.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...