Kuracağım müzik grubu için isim önerileriniz?

Evet arkadaşlar yaratıcılığınızı konuşturun müzik grubumuza isim arıyoruz. İlginç yaratıcı isim fikirleriniz varsa duymayı çok isterim :)

Güncellemeler:
Yazarken anlamı varsa anlamıyla yazarsanız sevinirim. :)

0|0
7|11

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bamya

    0|0
    0|0
    • :D İnsanların aklına başka birşey gelir :D Teşekkürler genede

  • Grejuva: Sönmeyen rum ateşi. Su eklendikçe daha da artar alevi

    0|0
    0|0
  • Grubta kimler var? Isimleri önemli ya da ortak sevdignz bir hobiniz

    0|0
    0|0
    • Anıl Harbi (Ben) - Samet İncik - Emre Dağ - Ziya Huz Belki isimlerden bir şeyler çıkartırsın :D müzik dışında ortak bir hobimiz varda ordan pek birşey çıkacağını zannetmiyorum :)

    • Yani müzikle ilgili bir anlamı olsun istiyorum ya da ona yakın anlamlı birşeyler o yüzden :)

  • Kurock.. :)

    0|0
    0|0
    • Hmm var mı bir anlamı? :)

    • Müzik grubu kurucam yazmışsın kur ordan rockla birlestir kurock :) aynı zamanda hadi kurak grubu gibi oldu.

    • :D Teşekkürler bana daha derin daha anlamlı birşeyler lazım :))

  • Thing

    0|0
    0|0
    • Türkçesi anlamsız birşey :) Anlamlı bir isim arıyorum teşekkürler yinede :)

  • Sessizler
    Kimsesizler
    Sekiz
    Nabernassıniyliksağlıkaynestenniyliksağlık

    0|0
    0|0
  • Absürt. :/

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • YarRock

    1|1
    0|0
    • :D:D Kimden gelecek böyle bir isim diyodum senden geldi yılın isim ödülünü almak üzere 30 Mart da düzenlenecek olan törenimize bekliyoruz :D

    • Ya :dDDDddDdDdDddDDdDD

  • Tiktokmelodi

    0|0
    0|0
  • Kaan ve askerleri asdad :D

    0|0
    0|0
  • Saçma gözükebilir ama ciddiyim: Babunlar. Türkçesi İngilizcesi kadar pek havalı durmuyor gerçi (Baboons)

    0|0
    0|0
    • var mı bir anlamı hocam

    • Bildiğimiz maymun cinsi işte. Özelliği, bir anlamının olması. Dinleyenler bilinçaltında grubun adından çok müziklerini dinlemeye yoğunlaşırlar. Ayrıca yabancı müzik gruplarında bu tarz isimler yaygın.

    • Yıllardır sahne alıyorum izleyicilerin daha çok neye dikkat edeceğini biliyorum :) Ama hedeflerimiz olduğu için isimin de çarpıcı bir şeyler olmasını istiyoruz. Yani illaki çarpıcı olmasına da gerek yok çarpıcı isimi olmayan onlarca grup var profesyonel olan piyasada fakat biz bir farkımız olsun istiyoruz o yüzden isim bizim için önemli :)

  • Grup Yorum

    0|0
    0|0
  • bordo ya da eflatun

    0|0
    0|0
  • Saldım çayıra mevlam gayıra :)

    0|0
    0|0
  • Ne tarz çalıyorsunuz

    0|0
    0|0
    • Akustik slow kolpa tarzı

    • Hepsini Göster
    • Ar-go band sonra Glass band olarak değiştirdik ar-go yu kullanabilirsin

    • Kardeşim hikayeler her zaman satar :D o yüzden isimin bir hikayesi olmalı ki dikkat çeksin dikkat çekmenin de bu işte önemini biliyorsundur yani :) o yüzden derin anlamlı birşeyler arıyorum diğer gruplar beni ilgilendirmiyor :))

  • Şarjlı Bebek

    0|0
    0|0
  • ileride iyi bir yere gelirseniz toplam kazancınızın %30 unu alırım ama

    0|0
    0|0
    • Gelecez Allah'ın izniyle baya güveniyoruz kendimize reklam stratejilerimizi de belirledik.%30 çok :D Ne o konser mi ayarlıyon :D

    • Hepsini Göster
    • Yok kardeşim ya metal dinlemiyorum :) Kaçırdık espriyi :D sağlık olsun :))

    • grubunu 3 nokta koy isminizi :D

Yükleniyor...