Dizide ya da filmde oynayan var mi aranızda?

Nasil calisma ortami hep merak ederim biraz anlatinsana


0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

  • çalışma ortamı çok yoğun, set ne zaman biter allah bilir eğlenceli ortam sayılmaz pek günlerce uykusuz kalmak sette çalışmaya falan mı başlıyacaksın?

    1|1
    0|1
    • Yok gercekten sette calismak istemem sadece merak ediyorum ve hep dizi izlerken dusunurum kac saat calisiyorlar diye bazen gozlerinin onu torba oluyor oyuncularin

    • Hepsini Göster
    • marmara uluçla mı çalışıyorsun? orhan vardı boomcu hala duruyor mu?

    • orhan set ekipmanı işine girdi özel mesaj attım oraya geç :)

Erkekler Ne Diyor 11

  • 20dklık bişey 6saati buluyo

    0|0
    0|0
  • Kendi filmlerimi çeviriyorum.

    0|0
    0|0
  • jesse pinkman benim aslinda çünkü o bitch telafuzunu anca i Türk yapar.

    0|0
    0|0
  • Game of Thrones setindeyim.

    0|0
    0|0
  • Bu sene oscar alcaktm kacirdim yaaa. s

    Artik seneye kesin almayi planliyrm

    0|0
    0|0
  • Bizim evin halleri, yuvadan bir kuş uçtu adlı dizilerde figüranlık yaptım trt1 dizileri

    0|0
    0|0
  • Maymunlar cehennemi 3 te oynadım.

    0|0
    0|0
  • Ben yıllardr

    0|0
    0|2
  • kolay gibi gözüksede zor iş

    0|0
    0|0
  • Hayatım film platosunda geçiyo... Burası kapadokya. çooook olmuştur efendim. çoookkk...

    0|0
    0|0
  • Biraz uykusuzluk ama zevklidir koca ekip seni izler sen orda tek başına kameranın önünde yeteneğini sergilemeye çalışırsın biraz geriyo ilk başta ama sonradan alışılıyo ben set ortamını hep zevkli buluyorum özel ışıklandırmalar sana gösterilen ilgi zevkli geliyo filan saatler belli belirsiz bazen çok kötü hava şartları oluyo çekin yapılamıyor filan

    0|0
    0|2
    • Sen unlusun sanirim :)

    • Hepsini Göster
    • Cık ifşa olurum :) set hakkında sorcaksan sor iline göre en iyi ajanslarıda söylerim ama adımı dizi adını veremem

    • Ifsa olsan ne olacakmis mübarek ayipsa takilma burada

Kızlar Ne Diyor 4

  • bir tane dizide yoldan gecen cift kavga ederken onlari ayiran sevgiliyi oynamistik sevgilimle ahflwlah. Babam gormustu bilmiyodu o zamanlar rol icabi rol rol diye kandirmistik ogrendiginde de noldu rol aski gercek mi oldu demisti hskflanah babacim ya

    0|0
    0|0
  • Hiç oynamadım ezik miyim neyim

    0|0
    0|0
  • Oyle eglenceli falan degil. Saatleri cok esnek. Gece gunduz fark etmez gidiyorsun

    0|0
    0|0
  • Yok ama isterdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...