Kapat

"Sanat için soyunmak" ne düşünüyorsunuz?

Nü resim vb konularda ne düşünüyorsunuz?

  • Sanat için de olsa soyunulmaz! Ayıp denen bir şey var.
    A seç
  • Sanatta her şey mübahtır. Sonuçta sanatçı o gözle bakmaz.
    B seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

2|2
98|232

En İyi Erkek Görüşü

  • Türkiye de pek olmaz.. Herşeyden önce beyinler kirli.
    Dünya eksi yeme ihtimalim var fakat çok fazla nü fotoğraf çalışması yaptım.
    Nü olmasa bile insanların bakış açısı neden çıplak olabiliyor fotoğraf çıplak olmasa bile..
    Bu iş Türkiye de tutmaz, tutsa bile bu beyinlere fazla.
    Gerek yok..

    2|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 231

  • Türk toplum, örf adet ve geleneklerine ters bir harekettir sanat için soyunmak. Gelenekleri geçtim Dini açıdan zaten kesinlikle olmaması gereken bir olaydır.
    Sanat için soyunacaklarına, Allah için giyinsinler..

    15|13
    2|4
  • sanat için soyunurum demek artık kaybedecek bir şeyim yok demek gibidir. o kadar soyunuyoruz, bağri bir de sanat için soyunalım da forsumuz olsun gibi bir şey.

    11|7
    3|1
  • saçmalık sanat diye çıplaklığı yurtturuyolar

    6|5
    1|3
  • Sanat için soyunan öbür gün sanat için şişenin üstünede oturur.

    13|10
    2|7
  • SOYUNURUM SOYUNULUR SOYUNURLAR...
    Böyle diyenlere bişey diyemem sevgi duymamakla beraber SAYGI duyarım...

    Amaa...
    Bana ters... :S
    Allah tan korkarım kullarından utanırım... Bunun adına SEN veya O - ONLAR BUNLAR ŞUNLAR ''ayy geri kafalı'' diyecekseniz ''EVET ben öyleyim'' der SUSARIM...

    Sonra SU içerim ;) (Susadım ya :D :D )

    2|1
    0|0
    • Ahah :D Espri kabiliyetini beğendim. Görüş için teşekkürler :)

    • Beğenmemeliydin :(
      Ben iğrenç espri dalında ödül almış adamaım yaa :S İğrendim demeliydin :'( :D :D

  • yorumlara baktımda ne cok sanat sever varmış... allah her bırınıze bırer sanatcı es nasıp etsın madem!

    2|1
    0|0
    • İnşallah, teşekkür ederim kendi adıma :)

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim fakat sürdürürseniz bu saygısızlığa girer. Dikkat ederseniz ki açıklamada sadece nü resimden ve güzel sanatlardan bahsettim. Diğer ''sanat'' ismi altında film çekmeyi ele alan hiçbir arkadaşa da yorum yapmadım. Ben sadece resimle ilgilenmesini yeterli -ki benim için her şey- bulduğum birinin karşıma çıkmasını istedim. Bana illa ''Yok yok, karşına sanat için soyunup film çeken biri çıksın da gör sen gününü!'' der gibi bir temennide bulunamazsınız. Ki filmleri sanatsal bulmadığımı da söyledim. Görüş için teşekkürler...

    • sorunuz ıkı asamalı bır soru.. ben bırıne yanıt verdım! sızde ondan devam ederek amin dedınız..

  • Soyunmaya hazır bir toplumuz neticede. :):

    4|2
    2|2
  • 2 gün olmuş ama yaziyim. Tiyatrocuyum. Soyunmam bana göre sahne kutsaldır. Fakat sanat icin soyunana da saygi duyarim.

    1|1
    0|0
  • B diyen net gerizekalıdır. İster istemez insanın aklına bu gelir..
    karikaturistan.files.wordpress.com/.../...zgur.jpg

    1|2
    0|1
  • elin adamı ya da kadını gelecek
    senin eşinle sevisecek ya da çırılçıplak resmini çizecek sende nü diye izleyeceksin
    sanat bu çırılçıplak yatağada giriyorlar ve pozisyon gereği tıpkı senin yaptığın gibi elin adımı eşinin üstüne çıkıyor ya da elin kadını geliyor eşinin üstüne çıkıyor
    hiçbişi yapmıolar sadece dil teması ve ten teması oluyor herkesde izliyor eşinin orasını burasını
    miğden kaldırıyorsa sanat için dersin yok kaldırmıyorsa sanat için herşey mübah olmuyor
    sevşime olmak zorunda mı? değil
    çıplaklık olmak zorunda mı? değil
    bal gibi da o zaman da sanat oluyor
    gerçi türkiyede çoğu şey sanat olmaktan çıktı
    çocuklara çok güzel örnek olunuyor
    yarın çocuğunuz amcasının eşiyle birlikte olursada şaşırmayın
    ya da sizin sevgiliniz amcanızın teyzenizin eşiyle olursada şaşırmayın çok yanlış şeyler de türkiyede medya bence sanat bitmiştir

    0|0
    0|0
  • Evrende varolan herşey, o muazzam düzen, bir sanattır. İnsanlar buna bakıp şükredip, bu düzenin ve sanatın sahibine ibadet edeceğine, kendi ufak fani uğraşlarına sanat diyip, günümüzde bir çok edepsizliğin normal görünmesine sebebiyet veriyorlar. Asıl sanata, düzene ve bunların Yaratıcısına her türlü saygısızlığı terbiyesizliği yapıyorlar. Biz televizyonda dizilerde evli olup başkalarıyla ilişki yaşamayı "aşk" adı altında bize lanse ediyorlar diye söylenirken, sanat için soyunmak çıktı bir de. Bu da geldi ya diyecek bişey bulamıyorum. Allah islah etsin!

    0|1
    0|0
  • Hani politikacılar her türlü yalanı söyleyip bayrakla üstünü kapatır ya, yeni bir şey üretemediği için insan vücudunu sergilemekten başka çaresi olmayan da buna "sanat" diyecektir... Göğüs her kadında var, bir üretim işi, bir emek ürünü değil, bunu göstermenin nesi sanat olabilir? Beethoven salak mıydı, ne diye senfonilerle uğraştı, osurup osurup "bakın bu da sanat" diyebilirdi... Şaklabanlıklara gerek yok yani

    0|0
    0|0
  • Sanat için soyun ya da soyunma senin için problem oluşturan tarafı önemli. Sanat dediğin bakış açısından ibaret. Sen ne açıyla bakıyosan soyunmak o kadar iyi-kötüdür.

    1|0
    0|0
  • Bizim ülkemizde olmaz bu olay... Daha Dün Özgecan.. Minibüste Öldürülen vs Gibi olayların yaşandığı bir yerde çok zor...

    Tabiki herkes aynı değil.. Keşke Sanat gelişse Güzel seyler ama zor be dostum

    1|0
    0|0
  • bide bu açıdan bakmak var tabi

    http://i.hizliresim.com/396nA5.jpg

    2|0
    0|0
  • Sanat icin soyunmak kavramini cok yanlis anlayan kadinlar var. Sanat icin degil de kolay yoldan unlu olup parayi bulmak icin soyunuyorlar. 5 senede gelebilecekleri konuma 1 gunde gelmek icin o konuma getirecek kisiye soyunuyorlar ve buna da sanat icin soyunmak diyorlar.

    0|0
    0|0
  • bu bir kadın içinse. zaten onun fiziksel yapısı bir sanat eseri.

    1|0
    0|0
  • Benim bunda kafam karisik nu resmi yapanlar ve nu fotograf cekenler var hele de bunu yabanci ulkeler yapiyor daha yeni girdum bir tane yapanci iki tane kadin sarilip yataga uzanmislar soyunuk bir sekilde fotograflarini cekiyormus sanat icin sanat derler guzel sanatlar bolumu okuyorsan zateb ciziyorsundur bunu yaptirirlar fotograflarini da cekersin ama bana yine de hic iyi gelmiyor bu durum herkes kafadan bir seyler diyor

    0|0
    0|0
  • A seçeneğini seçen arkadaşlarımıza diyecek bişeyim yok ''ama ben B seçtim''
    fikirlere ve görüşlere saygı duyarım ama bence cevap b olmalıdır

    1|0
    0|0
  • Bu deyim bana şunu çağrıştırıyor. Irıspılığa kılıf aramak!!! Vücunun başının kıçının resmini çizdirmek nedir? Herkeste olan bir vücut yapısı. Ama işin içine para girince onun bunun altına para ile yatanlar ırıspı nü resim çektirip hayallere girmek sanat!!! Ha erkek kadının içine girmiş ha kadın çıplak resmi ile erkeğin hayallerine girmiş. Sokarım öyle sanata..

    0|1
    0|0
  • Tek başına mısın?

    Belki senin için vücudun sanatsal bir objeden ibaret ama ilerde biri seni öyle sever öyle sever ki, dokunmaya koyamadığı vücudunu ucuz tuvallerde görünce, o gözlerinde gördüğün acı geçmişine lanet ettirir.

    O yüzden birşeyi yapmadan önce, sadece kendi açından bakma, düşün.

    0|0
    0|0
  • Bu sanat değil edepsizliğin ve namussuzluğun ulaştığı son noktadır.
    Diğer taraftan bu işi yapanların edep ve namus kavramları olmadığı için onlar için normal ayrıca o soyunan insanların çoğu bunun karşılığında bir ücret alıyor hayat kalınlığında veya jigololuktan bir farkı yok iki türlüde bedenini kiralıyorsun.

    1|0
    0|0
  • Para için soyunmak?

    1|0
    0|0
  • biz zaten çıplak geziyoz :D

    0|2
    0|0
  • Biriniz de sanat için bile olsa giyinsin.

    2|2
    0|0
  • Türk insanının %80i "sanatta çıplak olabilme ve bunun ayıbının olmaması" konusu çok yanlış ve sanatın dinden uzaklaştırıldığına inanılıyor. Sanatta sadece çıplaklık konusu tartışılacak bir şey değil bir çok konu var. Daha önemli olanlar bile var ama malesef ülkemizdeki çoğu kişi sadece bunu göz önüne alıyorlar. Her şeyi kısıtlayabilirsiniz ama sanat kısıtlanamaz bir kavramdır yoksa sanat olmaktan çıkar. Ve emin olun sanat sadece resim ve yazılarla alakalı değil her şeyin içinde sanat vardır. Sanata ve sanatçıya saygı.

    0|0
    0|0
  • Sanat için soyarım evet

    1|1
    0|0
  • Ben nü fotograf sanatoyla ilgileniyorum. Bir cok cekim yaptim. Benim icin karsimda duran kadinin bir bardak, bir cicek, bir bina gibi nesnelerden farki yok cekim yaparken. Eger ki isinizi gercekten amaciniza yonelik yapiyorsaniz asla bu bir sikinti yaratmaz iki taraf icin..

    0|0
    0|0
  • ayıp denen birşey var.

    1|0
    0|0
  • İllede soyunarak yapılacak bir sanat dalı olduğunu sanmıyorum ya da soyunulduğu için yapılan işin sanatsal değer kazandığını da düşünmüyorum.
    Bunun için sanat için soyunmak cümlesi, yapılan sürtüklüğü ya da puştluğu aklamak için üretilmiş bir ifade kanısındayım.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    201
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 98

  • Nü model bir tanıdığım var ve kendisi femen üyesi. Ama harbi kızdır dürüsttür. Soyunuyor diye fahşlik yapan cinsten bir kız değildir. Ben soyunur muyum? Hayır soyunmam ama soyunan kişiye de saygısızlık edip yargılamam. Ben kimim ki bir başka insanı yargılayayım? İnsan önce kendine bakmalı ben çok mu temizim diye.

    2|2
    0|0
  • Sanattan anlamayan topluma yanlis bir soru olmus.

    1|2
    1|2
    • herşeyin bir dozu var. ressamım güzel çizimlerim var geride bıraktığım tuallerimde. gel soyun resmini çizcem desem modelim olurmusun? olmam diyosan bu şekilde konuşmicaksın

    • @darkofaqua olurum evet. O siniri belirleyen sensin ki hicbir sanatci sana kadin diye maddesel olarak bakmaz, ruhun, vucudunun kivrimlari hayati anlatir. Size katilmiyorum bir guzel sanatlar insani olarak. Bilmedem konusuyorsunuz.

  • bunun cevabıı cok karısık bakıs acısı cok onemlı bence mesela sanat camıasında ayıplanmaz yanı o bır ıstır yapılır ve dıkkatlıce cızılır. cızerken de hıc bı dalga saka olamaz yanı toplumuuzdakı gıbı iş olarak goruyorsun o cıddılıkle.
    dini acıdan ele alırsak bambaska boyutta gunah oluyor ki ALLAH ın var ettıgı bı dunyada gerısı onemsız kalıyor.

    1|3
    0|0
  • Bedenimiz de muazzam bir sanatsal işleyiş var.. bunu yaratana borçluyuz , kendimizi bir başkasına bu şekilde sunamayız , yaratanın sanatını bu denli bir başlık altında sergilemek hiç hoş değil

    2|1
    0|0
  • Edepsizliğin bir başka boyutu. Bunun sanatı manatı yok. Zaten soyunmak başlı başına, hiçbir müslümana, hiçbir türk gencine, örf ve adetlerimize uymaz.

    3|3
    0|1
  • sanatçı o gözle bakmaz. d mi.
    neyse biseydemiyorum herkesin kendi değer yargisi

    2|0
    0|0
  • Sanat Kimki Onun İçin Soyunup Kendimi Millete Teşhir Edicem Allah Islah Etsin !

    3|1
    0|0
  • Yanlış bir şey görmüyorum canlı model çizerken çıplak insanları çiziyorsun sen orada işini yapıyorsun çizdiğin kişinin işi de bu. Sonuç olarak sanat için yapılıyor, buna din veya diğer değerleri katarak bakmıyorum.

    3|1
    2|1
  • O soyunanlar cehennemde ne yapacak çok merak ediyorum :))

    3|2
    1|0
    • Öyle deme dur, hüküm verme. Tövbe eden olur belki.

    • Cok haklisin, cagdaslik adi altinda her boku yapmaya basladi bu insanlar. Artik gozleri kor oldu gercegi dogruyu goremiyolar, Allah akil fikir versin ne diyelim :)

  • Acikcasi ben soyunurum.

    Nü imajlara bakip da tahrik olmam yani.

    2|0
    2|2
  • Yurdumun insanına bak, erkek soyunsa ha iyi, kadin soyununca wo woo haram.

    2|3
    3|5
    • Lütfen hakarette bulunmayın. Ben kendi görüşümü ortaya koyup farklı görüşe sahip insanları yorumlamadım. Saygı göstermek zorundasınız, hakarette bulunmayın!

    • @PaşazadeEfendi

      Senin yurdun mu l*n burası müslük?

    • @paşazadeefendi ben yarı türküm ve ateistim bunu en az 70 kez soylememe ragmen anlamakta gucluk cekiyorsun. Yazık

  • Sanat günümüzde hem izleyicisi hem de sanatçısı tarafından yanlış algılanıyor. Soyunan para için soyunuyor izleyen de karakter değil de canlandıran soyunmuş diyor. Halbu ki orada sanatçının büründüğü karakter soyunuyor. İzlerken böyle izlerseniz gözünüzdeki perdeleri kaldırabilirsiniz. Her neyse günümüzde sanat mı var ki zaten hiç yoktu bence. Olmayan bir şeyi sağlıklı değerlendiremiyorum. Sanatta her şey mübahtır diye bir söz de olmaz zaten. Sanatta oyuncuyla canlandırdığı karakteri ayırt ederseniz böyle sözlere gerek kalmaz.

    0|0
    0|0
  • Ucunda para varsa bizim yapamiycamiz hic bir şey yok yalandan adına sanat diyoruz. Ozaman genel evde çalışanlar, da sanat yapiyor. buna ne demeli !

    2|1
    0|0
  • Insan bedeni zaten basli basina bir sanat eseridir. Bu eseri baska biseyde sanatlastirmaya calismak icin teshir etmek sacma gereksiz ve de uygunsuz diye dusunuyorum

    2|2
    1|0
  • eğer sanat için soyunmak mübahsa ve o gözle bakılmassa sanatcılara. Setlerde neden birbirlerine aşık oluyorlar. Ya yabancı biriyle tesadüfen göz göze gelince bile kalbine iniyor soyunmanın sanatı mı olur

    2|2
    0|0
    • Yaaaa çok güzel dedin valla hayran kaldım. Bana imzalı fotografını yollarmısın bebişim

  • Dogada taklit edilebilecek o kadar sanat varken binbir cesit cicek bortu bocek varken gokyuzunhn binlerce renk tonu varken insan elinin olusturdugu baskaca sanatlar varken bunlarin otesinde ucsuz bucaksiz bir hayal gucune sahipken ( ki sanatci Hayal gucu genis varliklardir.) g. t meme cizmek sanat degil sapikliktir.

    1|1
    2|0
    • Bunu sanat diye cizen kisiden bahsettim tabi. Soyunana gelince onun sanat icin yaptigini dusunmuyorum o kadar aciz kalmiski demek dilencilik yerine bu meslegi tercih etmis diye dusunurum.

  • Herkes de sanat gözüyle bakar dimi? Sonuçta bir filmde izleyicinin tahrik olduğu beden canlandırılan karakterin, oyuncuyla bir ilgisi o yok o masum sanatını yapıyor abisi (!)

    2|0
    0|0
  • Bende eskiden güzel sanatlar kursuna gittim.

    "Sanatta her şey mübahtır. Sonuçta sanatçı o gözle bakmaz" diyorum.

    0|0
    2|1
  • Ben bir tiyatro oynayan biri olarak gerekirse soyunurum

    2|3
    5|2
  • Ben soyunmam.

    1|0
    1|1
  • soyuncak yer ariyolar. bahane ;)

    2|3
    2|0
  • Benim merak ettigim cıplak bir resme bakinca sanat adina nasil bir anlayisin sigdirildigidir?

    1|1
    3|0
  • Sanat için soyunma, baban için giyin demişler...

    Sanat için soyunmak ucuzluktur. Kendini ucız gören soyunsun amenna.

    1|1
    0|0
  • Sanat değil, para için olduğunu düşünürüm.

    3|1
    0|0
  • www.google.com.tr/search :D:D:D:D
    Yok be hayatta soyunmam :ÇD

    0|0
    0|0
  • Kocam oyle istiyo gibi bisey bu.. Ben soyunmak istiyorum ama bunu özgürce söyleyemedigim icin sanat diyorum

    2|1
    0|1
  • Sanat için de olsa soyunulmaz! Ayıp denen bir şey var.

    0|1
    0|0
  • Ya da 'Para için soyunmak'

    1|2
    0|0
  • sanat için kimse soyunmaz yavrum para için onlar

    2|2
    1|0
  • Ahlaksızlık, yozlastirma, antiislam

    2|1
    1|0
  • Kızlar Devam
    68
Yükleniyor...