Gece Korkusu İçin Öneri?

Arkadaşlar birtakım psikolojik sorunlar yaşıyorum ancak ciddi bir şey değil ve ben bunun üzerine geceleri hiç uyuyamıyorum , korkuyorum. Dualar okuyorum rahatlayamıyorum... Ne yapabilirim?

Güncellemeler:
Işık açıkken bile uyuyamıyorum.

0|0
6|23

En İyi Erkek Görüşü

  • gece yatmadan önce komik bir şeyler izle olmazsa doktor şart kötü olur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • o zaman bir doktor destegi al uyku hapı falan kullanma onlar alıskanlık yapıyo

    0|0
    0|0
    • Doktora gidiyorum ve ne yazık ki hem depresan hem de uyku hapı alıyorum ama daha da kötü oldum uyku hapından sonra çok uykum geldi ama uyuyamadım korktuğum için

    • eyvah eyvah o ilaçlar komple bela ya bırakmasıda zor oluyo, duygusal boşluk korku vs keşke hiç başlamasaydın

  • Ninni soyleyim

    0|0
    0|0
  • Konu ne olursa olsun sürekli aynı şeyi düşünmek insanın beynine yer eder Beynini düşüncelerini farklı birşeyle meşgul edersen korktuğun şeyleri düşünmez olursun...

    0|0
    0|0
  • daha çok kork daha çok manyak manyak şeyler düşün geceleri kafa kesme videoları izle korkudan altın sıç göreceksin en sonunda ya kayışı kopartacan ya da eee yeter * bukadar korku sıkıntı verdi artık piskopat olmuşsundur.

    0|0
    0|0
  • Benimde gündüz problemim var ne yapıcaz?

    0|0
    0|0
  • aynaya bak

    0|0
    0|0
  • hayvan gibi spor yap, yorgunluktan sızarsın

    0|0
    0|0
  • Muskayı peygamber efendimiz yasaklamıştır. Yazıdan medet umulmaz korunmak istiyorsan dua edeceksin. İmanını kuvvetlendirmek istiyorsan namaz kılacaksın

    0|0
    0|0
    • Muskadab kasıt üfürükçülerin yazdığı şeyler değil. Cevşende geçen şeyler... Onun da yasaklandığı falan yok! Aksine savaşırken Peygamberim (sav) "Zırhını çıkart , bunu tak! " demistir. bilirsiniz.

    • Hepsini Göster
    • Uydurma hadis :) sen cevşenin hikmetinide inkar ediyorsun anladığım kadarıyla...

    • Sen baya cahil kalmışsın anlaşılan :) Cevşen duası vardır olmadığını söyleyen yok. Ama bu yazılıp üstünde taşınacak bir şey değildir anladın? Bana o dönemde olmayan bir kağıtla nasıl cevşen yazılıp savaşta takıldığını anlatsana biraz

  • namazını kıl, 3 ıhlas 1 fatıha sallı barık nas felak ve ayeltel kursu okuyup sag taafına yatarsan bısey olmaz ALLAH ın ıznıyle..

    0|0
    0|0
    • Abimmm yapıyorum olmuyor :'(

    • Hepsini Göster
    • Hiç uyumuyorum sabah uyuyorum. Kötülüklerin olduğunu düşünüyorum :( bana bulaşır diye korkuyorum.

    • o zaman kolay ya.. :) bak once 2 gun boyunca hıc uyumayacan 2. gunun sonunda aksam 11 gıbı yatacan dırek uykuya dalacaksın.. ondan sonrada kendını o saate alıstıracaksın ve zamanla bu sorun kalkacak ortadan.. buda ıse yaramazsa gunbduz ev temızlıgı yap butun evvı sıl supur kendını guzelce bı yor sonra bak bakayım nasılda erkenden uyuyakalırsın.. bu arada tvye ve bılgısayara dalma onlar hep uyku kacırır

  • Bence uykuna bir düzen oturt biraz erken yatmayı dene

    0|0
    0|0
  • ilk başlarda ışık açık bir şekilde gözünü kapalı tutmaya çalış ne olursa olsun açma. sonra aynı yöntemi ışık kapalıyken denemeye çalış. kendine bir süre belirle 2 dakikayla başla 10 dakikaya kadar çık.

    0|0
    0|0
  • gece korkusu derken karanlık mı, yoksa yanlızlık mı?

    0|0
    0|0
    • Işık açıkken bile uyuyamıyorum , yalnızlık değil.

    • piskolojik demek, herhangi bir işle meşkul ol gündüzleri eğer biraz da yorulursan gece vaktinde düşünmeye pek fırsatın olmaz hemen uykuya dalarsın...

  • Alkol al

    0|0
    0|0
  • Insirah suresini 7 defa okuyo allah rahatlik versin

    0|0
    0|0
  • Üstüne gitmen lazım :D

    0|0
    0|0
  • Annenin koynuna gir

    0|0
    0|0
  • Bendede kucukken vardi bu sorunlar ben atlattim kendi cabamla

    0|0
    0|0
  • nasıl korkular mesela bişeyler görme gibimi?

    0|0
    0|0
    • Bir şey görmüyorum sadece göreceğimi zannediyorum

    • anladım inanç meselesi aslında görmeyeceğini biliyorsun ama korkman gerektiğini düşünüyorsun dua et ama inanarak et maneviyatın ve sen ol Allahla aranda başka bişey olmasın

  • Çörek otu yağı iç ahahaaa

    0|0
    0|0
  • uyumadan mastubasyon yapmak araştırmalara göre uyku hormonu salgıyormuş :D

    0|0
    0|1
  • muska veya okunmuş şeker :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bol bol dua et. psikologtan bir yardim da alabilirsin. bende de eskiden buna benzer sorunlar vardi. hatta yaklasik 12 yasima kadar falan annemle uyumustum. tamamen psikolojik bir seydi. o yanimdayken uyuyodum hemen kendimi guvende hissediyordum. sonra yendim bu korkumu kendi cabalarimla. korkunun uzerine gitmek iyidir. uyuyamiyorum dedikce uyuyamiyor insan. sabahlara kadar uyuyamazsin belki ama bunye bir yerden pes ediyor. tek basima yatamayan ben koca evde tek basima kaliyorum simdi. dedigim gibi olmuyor diyip kestirip atma ustune git.

    0|0
    0|0
  • Huzur veren hafif melodiler şarkılar dinleyebilirsin.

    0|0
    0|0
  • Bence daha çok dua et

    0|0
    0|0
  • Namaz kıl ben panik atağımı o şekilde yendim sayilir tamamen gecmesede azaldi şükür

    0|0
    0|0
  • Psikologa görünsen nasıl olur

    0|0
    0|0
  • Papatya çayı iç ayrıca düşünmemeye çalışmak daha çok düşünmeni sağlar düşünmemeye çalışma müzik dinle evcil hayvan edin çok işe yarar aklını dağıtırsın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...