Kültürlü olmak için ne yapmalıyım?

Evet arkadaşlar soru açık. Kültürlü olmak için ne yapmalıyım ben kitap okumayı pek sevmiyorum. Film izleyerek ve gezerek kültürlü olunabilir mş? Bana kültür sağlayacak film vs. Önerir misiniz?


0|0
814

En İyi Kız Görüşü

  • Başta hanımefendiliği öğrenerek başlayabilirsin. Geliştirme ardırdan, çevrende üst seviyede konuşan insanlarla iletişim kurabilirsin. Üst seviye = okul dan bahsetmiyorum. Kendisini kültürlü bulduğun insanlarla vakit geçir. Kitap okumayı mecbur sevmelisin. Ayrıca kitap okumaya sevdiğin bir filmin kitabı veya ilgini çeken konuyla başlarsan zamanla seversin. Film ile anca özentilik olur. Temel sağlam olmalı.

    0|0
    0|0
    • Hanımefendilik sıkıntı değil ama çevremde üst seviye insan yok. Öyle ki en üst seviye benim. Kültürlü olmaya çabalıyorum. ayrıca her şey parayla bu devirde. Kitaplar da paralı. Üni. de okusam belki olurdu kütüp. Falan ama olmadı. Anca tv. Ve bulmaca çözüyorum.

    • Hepsini Göster
    • Malesef... akrabalarım daha beter hepsi okymaya karşıbeni de böyle yetiştirdiler ama ben yılmadım yine de. Neyse bazı şeyler için şanslı olmak gerek allah şans versin iyi bir aile iyi bir hayat herkese. bir de anlamıyor kimse insanlara yorym yapmak kolay ama yardım etmeye gelince olmuyor. Nasrettin hoca misali damdan bana damdan düşen birini getirin o anlar...

    • Yardımcı olmak isterim, ifşa etmem seni bana her zaman mesaj atabilirsin.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • belgesel izle madem filmleri seviyorsun zaten her konuda belgesel var diksiyonunu duzelt ve anlatiminin iyi ldugundan emin ol aslinda cumleleree dikkat ederek kitap okumak faydali olucaktir bu konuda ve ogrendigin seyler elbette aklinda kalmiyacak ama ilgini cekenler kalicaktir unutursanda farkedersen bak netten her konuda soyliyecek uc bes seyin olur

    0|0
    0|0
    • Emek vermeyince hiç birşey olmuyorzaten. Teşekkürler.

  • sana bağlı o

    0|0
    0|0
  • Google Yaz kült filmler diye
    otomatik portakal
    Fight club
    american history X
    ben X
    million dollar hotel bunlarla başka müzik zevkinde soundtracklerden başlanabilir kitaplarda olasılıksız dan başlayabilirsin. vs vs yeterki okumak iste öğrenmek iste.

    0|0
    0|0
    • Kült film kültür anlamında mı

    • Herşeyin cevabını burdan bulamazsın oku ve kendin öğren üşengeçlik kötüdür kötü.

  • film le olacagına ınanıyomusn cidden..

    0|0
    0|0
  • Mizahi programlar izle bol kitap oku araştırmacı ol belgesel izle vs... sonra kendiliğinden olmuş olursun zaten

    0|0
    0|0
    • Kitap okumadan olmaz mı acaba. Hangi prog ve belgeselleri önerirsiniz?

    • Hepsini Göster
    • Peki kültürlü olduğumu insanlara nasıl belli edebilirim. İnsanlar benim kültürlü olduğumu nasıl anlar

    • Konuşmalarından bilgi düzeylerinden anlarlar zaten extra bir şey yapmana gerek yok ama bu oyle okdum ettim izledim demekle olmazz belli bir zmanana ihtiyaç var bastan dim birikimle olcak öğrenmeyle olcak işler başarılar dilerim

  • kızım 3-5 film izlemekle kültürlü mü olunurmuş.

    0|0
    0|0
    • Kaç taneyle olur ben 3 5 tane mi dedim

    • Hepsini Göster
    • Nil Gün kural dışı eğitim yaz.

    • Kotam sınırlı öbür ay bakıcam teşekürler:)

  • Kitap oku kitap
    Bir iki Güzel kitap oku zaTen sonrası sigara gibi bağımlılık yapacak ve zamanla kültürlü biri olacaksın

    0|0
    0|0
    • Herkes kitap oku demiş. Peki ne okumak lazım. Okumaya alışkın değşlim. Ekonomimde çok yok.

    • Ben senden daha kötü idim buna emin ol ama şöyle içeriği güzel iki üç kitap oku bak fazla değil üç diyorum sonrası nasıl bağımlılık yapacak göreceksin
      Yakınım ya da yakınımda olsan sana bir sürü kitap hediye edebilirim
      Olmadı kütüphanelerden temin edebilirsin hele üni kütüphaneleri bunun için çok müsait

  • kitap okuyacaksın... ve belgesel kanallarını izlersen çoook kültürlü olursun diyemem ama hiçbiri boş değil kapabileceğin şeyler var :)

    0|0
    0|0
    • Belgesel kanalları paralı. İnternetim de kotalı. Bu devirde kültür de parasız olmuyomuş:/

    • pardon o zaman... :)

  • bu siteden çık direk ilime koş

    0|0
    0|0
  • Oku.

    0|0
    0|0
    • Herkes oku demiş. Biyerden başlamak lazım. Öneriniz var mı. Ekonomik olarak çok iyi değşlim. Genelde gazete okurum en çok bulmaca çözerim.

    • Bence felsefi şeyler oku ve düşün Yorumla.

  • koltorlo olmok oçon no yopmoloyom? bkz. "google seach bar"

    0|0
    0|0
  • Dinine sahip CIK kuranda ne yaziyorsa uygula kisacasi iffetli ol

    0|0
    0|0
  • ikra

    0|0
    0|0
  • Ymk yap bol bol yedir insanların damk tatlarını kesfet

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • ''Okumadan'' o iş olmuyor.

    Roman okumak değil bu, her türlü şey olur. Gider forum okursun, tartışmaları okursun, ansiklopedi okursun, kişisel gelişim yazıları okursun, makaleler okursun, haber okursun... okursun da okursun. Ama okumadan olmaz. Çok büyük bir lüks istiyorsun sen.

    İnsanlarla konuşmak gezmek tozmak derken bile gene okumadan olmaz. Boş kafa nasıl konuşsun ya da gezdiğini, neyin ne olduğunu nasıl anlasın. Değil mi ama?

    0|0
    0|0
    • Ben boş kafalıyım zaten biliyorum ama dolmuyo napalım. Gazetede bulmaca çözerim çok. Kitap okumadım hiç hayatımda. O dediklerinizi nerde okuycam gazete mi yani

    • İlgi alanların neyse onlara yönel mesela.

  • niye İsrail'de Lüxemburg'damı yaşıyorsun da kültürün hayatına zevk taşıyacağını düşünüyorsun deli misin manyakmı

    0|0
    0|0
    • İnsan kendinde olmayano arar ve çevresinde olmayanı ayrıca kültür önemli bişey. Yoksa gelişemem hep cahil kalırım. Okul okumadım ama çaba gösteriyorum hakaretinizi de haketmedim bu yüzden bence.

    • Senin iyiliğini düşündüğümden dedim bu ülkede kültür sevilmiyor ondan dedim hakaret etmedim benim hakaretimi daha kimse bilmiyor hakaret oyle olmaz eylemle olur

  • Bol bol kitap oku

    0|0
    0|0
  • Kitap oku yeter

    0|0
    0|0
  • Araştırma yapabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Bu soruyu okuduğuma inanamıyorum

    0|0
    0|0
    • Gözün kaymış senin suçun değil bu kadar üzülmene gerek yok:(

    • Hepsini Göster
    • Kültürlü ve kendini bilen insanlar başkalarının kendileri ile ilgili ne düşündüklerini önemsemezler.

    • İnşallah kendime güvenim de gelir ilerde o zaman açarım size de yazarım belki.

  • arastir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...