İstanbul aşığı olan var mı?

Bazen mehter marşı dinleyince

İstanbul'u yeninden fethetmek geliyor içimden :)

İstanbul'da yaşayanlar,

İstanbul aşıkları,

bu eşsiz şehir için,

neler düşünüyorsunuz ?


0|0
168

En İyi Kız Görüşü

  • İstanbul kutsal şehir.

    Fakat büyülerken insanını bir yandanda itiyor gibi geliyor bana.

    Bazen bende İstanbul'u çekilmez buluyorum.Şehir dışına çıkıyorum huzuru buluyorum derken.Bir şey eksik kalıyor.

    İstanbul.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

  • Sevmiyorum ve hiç bir şekilde beni ifade etmiyor. Tabiki geçmişte bu şehrin büyük bir önemi var eşsizde bi güzelliğe sahip ama şuanki İstanbul beni boğuyor adeta. Yeşilliğin sınırlı olması bana nefes alamadığım hissi veriyor. O şehir trafiği,parfüm kokuları,sahte insanları,hırlısı hırsızı, kalabalıklığı yani geizlecek veya aşık olunacak bi yer olarak göremiyorum. Herkesin kendi fikri ama benimki bu yöndedir gerçekten çok stresli bi şehir ve bunu sana hissettiriyo. Karadebiz olsun batıdan doğusuna kadar benim olsun

    1|1
    0|0
  • Herşeye rağmen ,herkese rağmen İstanbul bir başka güzel.

    0|1
    0|0
  • İstanbul aşığı olmamak elde mi...

    Her güzelin kusuru vardır tek kusuru da trafik...

    İstanbul ile bütünleşmiş artık çok da sıkmıyor :)

    1|1
    0|0
  • Nereye gidersem gideyim hep olmak istediğim yerdir İstanbul.

    0|1
    0|0
  • İstanbul u sadece şiirlerde seviyorum. Nezaman gitsem yağmur, kar, sis ve nemle karşılaştım. Şiirlerde anlatılan İstanbul u görmek kısmet olmadı malesef.

    0|1
    0|0
  • ana gibi yar olmaz, istanbul gibi diyar olmaz

    0|1
    0|0
  • Ben varım .. Çok özlediim İstanbul'u..

    1|1
    0|0
  • Metrobüsle her boğaz köprüsünden geçerken ya rabbim sen bu güzelliği koru diyorum :D Var mı istanbul gibi diyar ya havası suyu mavisi yeşili insana huzur veriyor.rabbim memleketimize zeval vermesin iç dış düşmanlardan korusun .amin.

    0|1
    0|0
  • Bazen askım bazen nefretım oluyor.

    0|2
    0|0
  • Mehter marşı çalınca aklıma Bursa geliyor...

    İstanbul aşığı değilim, beni boğuyor.

    0|1
    0|0
  • İstanbul ve Üsküdar...

    0|1
    0|0
  • boğaza, gece ışıl ışıl oluşuna ve tarihi mekanlarına bayılıyorum.

    0|1
    0|0
  • tarihi mekanlarına bayılıyorum

    kız kulesi ve galata kulesi favorim :)

    0|1
    0|0
  • Aşığım

    hepsi bu

    0|1
    0|0
  • 1 kere gittim fırsatım olsada hep gitsem

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Herkesin aşık olduğu bu şehirde kızıyorum kendime. Boğazı görmeye hasta olan insanlar varken ben köprüden geçerken dışarı bile bakmıyorum ve trafiğine lanet okuyorum. Fakat boğazın geceleyin ışıldamasını ve gün batımındaki manzaralarını hiçbir şeye değişmem. Değerini bilemeyenlerdenim..

    0|1
    0|0
  • Seyir halinde radyo dinlerken arada mehter marşı çalıyor, aynen karşı kıyıyı hemen fethetmek istiyorum ama köprü trafiğine takılıyorum

    0|1
    0|0
  • Doğma büyüme İstanbul'da oturuyorum hemde tam İstanbul'da oturuyorum Fatih İstanbul'u fethettiği yerde yani Fatih'de oturuyorum. İstanbul benim için her şey, çekilmez trafiğini de seviyorum, tarihi yerlerini de seviyorum, bir kızla bir ilişkiye başladığında kız naz yapar, cilve yapar vs. İşte İstanbul'un da nazı cilvesi, havası, trafiği, gürültülü bir şehir olsa gerek. Ama diğer özelliklerini göz önüne aldığımız zaman abartısız Türkiye'nin 80 ili bir yana İstanbul bir yana o derece önemli bir şehir. Şuan dünya üzerinde bir araştırma yapılsa ve Dünyadaki bütün ülkelere sorulsa İstanbul'u size versek karşılığında bize ne verirsiniz diye, Bir çok devlet ülkelerinin yarısını bile teklif eder. Bunda bir abartı vs. yok İstanbul tarih boyunca milletin göz bebeği ve yaşamak isteyeceği bir şehirdir.

    link

    0|1
    0|0
  • Dünya bir ülke olsa başkenti İstanbul olurdu demiş napolyon efendi İstanbul candır

    0|1
    0|0
  • şehirlerin sultanı. şairlerin ilhamı. aşıkların mekanı. 92,5 milletin yaşadığı hiç uymayan ve hiç yorulmayan şehir.

    0|1
    0|0
  • Bir gün İstanbul'a gelip de beğenirsem aşık olurum belki de şu dediğine katılıyorum : İstanbul'un yeniden fethedilmesi lazım zaten . Fatih'in bıraktığı İstanbul olmadığını görüyoruz televizyonlardan.

    0|1
    0|0
  • beşiktaşım olmasa adımımı bile atmam

    0|0
    0|0
  • bir izmir değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...