Yarın erkek arkadașımla grinin elli tonuna gidicez?

Ama sadece arkadaşım sevgilim değil. Abes olur mu? Erotik film sonuçta :/


0|0
4|23

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 22

  • Filmi sanatsal değeri için mi yoksa erotizm içerikli sahneleri için mi izleyeceğinizi önce bir kendinize sorun bakalım ne çıkacak cevap.

    0|0
    0|0
    • Sanatsal hiç bir değeri yok ki. Imdb puanı belli.

    • Hepsini Göster
    • Filmin yok. Kitabını bilemem

    • E o zaman afedersin ama erkek arkadaşın sinemada seninle yiyişmek için o filme götürüyor seni.

  • Ne büyüttünüz şu filmi yahu.

    0|0
    1|0
  • Balık istifi gibi alt alta üst üste yarın sinemaya gidilmez

    0|0
    0|0
  • sevgilin filmi izlemek için değil film çevirmek için gidiyor sende tazıysan sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • heralde olur sevgılın degılse ne ısın var atlayacak ustune gorucen :D

    0|0
    0|0
  • Vereceksen git kanks :D

    0|0
    0|0
  • Bişey olmaz nolacak yaa...
    Altı üstü iki medeni insan olarak sinemada film izlemeye gidiyorsunuz ;))

    0|0
    0|0
  • ötü kollamaya bakçen :D

    0|0
    0|0
  • Arkadaşına selamlar 😄😄

    0|0
    0|0
  • tabi ki de abes olur.

    0|0
    0|0
  • Olabilirr

    0|0
    0|0
  • arkadaş olarak girersiniz, sevgili olarak çıkarsınız filmden.

    0|0
    0|0
  • Pecete de alin yaniniza 😅😄

    0|0
    0|0
  • :)) bol sanslar

    0|0
    0|0
  • Vereceksin işte bu naz niye

    1|0
    0|0
    • Saçmalama

    • Sen saçmalama o filme birlikte gidipte birbirinizle ilgili bir şeyler düşünmemeniz çok saçma olur asıl

  • Erkek arkadasin seni s*kecek

    0|0
    0|0
  • Sonra eve yemeğe cagirirsa gitme :D

    0|0
    0|0
  • Artik sulu çıkarsin orda yani belki neyse anladin

    0|0
    0|0
  • O azgnlkla elektiriklenme olmasn

    0|0
    0|0
  • Çoçuğun elini atacak birşeyler olması iyi birşey. En azından başkasına atmaz sensiz giderse...

    0|0
    0|0
  • kendinize hakim olun yeter...

    0|0
    0|0
  • arka sıralara geçin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...