En çok satan kitaplar listesindeki 3 ayrı kitap hakkında neler söyleyeceksiniz?

1-www.idefix.com/.../tanim.asp

2-www.idefix.com/.../tanim.asp

3-www.idefix.com/.../tanim.asp

bu kitapları okudunuzmu arkadaşlar nasıl buluyorsunuz genel görüşleri alabilirmiyim?


0|0
9|10

En İyi Kız Görüşü

  • sosyal konularla ilgiliysen 3. kitap güzeldir, basit bir konuyla toplum eleştirisi yapar, benimkinde mina urgan'ın önsözü vardı, kitabın nasıl okunması gerektiğini ve sembolik olayları açıklıyordu, şimdi googlelasan kim bilir ne yorumlar çıkar, ardından george orwell'larla devam edilebilir
    orhan pamuk'un ilk kitapları daha sade dillidir, daha güzeldir bence, sessiz ev veya uzun gelmeyecekse cevdet bey ve oğulları rahat okunur, osmanlı'nın son yıllarından seksenlere kadar olan üç kuşağı anlatır, onlarda da bazı sembolik anlatımlar var, googleda "tarihçi gözüyle sessiz ev" diye aratırsan ekşideki bir yorum çıkıyor, orada iyi özetlenmiş
    bir de benim bildiğim çavdar tarlasında çocuklar ve kürk mantolu kadın ilk iki sırayı alır hep, sen haftalık çok satana baktın belki, tüm zamanların çok satanları farklıdır

    0|1
    0|0
    • bayağıdır bunlar çok satanlar arasında güzel arkadaşımmm

    • 2. kitabın yanında yeni ve çok satan diyor, 2015 basımı, 1. de pamuk'un son kitabı, 2014, zaten ne yazsa bestseller oluyor, 3. zaten ingiliz klasiği, okullarda büyük çocuklara okutuyorlar, bizim çalıkuşu gibi onlar için; güncel kitap okursun, bir yıl konuşulur, sonra kimse hatırlamaz, metal fırtına gibi; tüm zamanların en iyilerini okursan sürekli referans verebilirsin, eskimez; okul kütüphanesinde bir tane çavdar tarlasında çocuklar var, kitabı ayırtmaya kalkınca dört ay sonraya tarih veriyor, sırf inadımdan sıraya girdim okurum diye

Kızlar Ne Diyor 8

  • 1 ve 3. Kitaplar güzel okumak lazım :)

    0|1
    0|0
  • sineklerin tanrısını okumuştum normal bence aşırı abartılacak bı kıtap değil
    orhan pamuk yazı dilini beğenmiyorum
    diğer siyasi kitapta okunur belki ama işte onada yoğunlaşacak kafa lazım yazarına bakamadım yazarda önemli şimdi

    0|1
    0|0
  • Orhan Pamuğun kitabı çok güzel gerçekten. 3. kitapta bana çok güzel göründü en kısa zamanda okumayı planlıyorum

    0|1
    0|0
  • Orhan Pamuk okumuyorum. yani sıkıyor sade bir dili yok çok ağır ve yorucu ama 3. Kitap etkileyici

    0|1
    0|0
  • Çok kitabim var ama hicbiri ilgimi cekmedi

    0|1
    0|0
  • Sineklerin tanrısı nı okuyodum çok sıkıcıydı bıraktım

    0|1
    0|0
  • Okumadim :(

    0|1
    0|0
  • o kadar kitap okurum 3ünü de okumadım :/

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Güzel kitaplar

    0|1
    0|0
  • Okumadim

    0|1
    0|0
  • Kardeşim çok satan kitaplar bir varlar bir yoklar kalıcı olan da var mı bilmiyorum ama klasikleri klasik yapanda 200-300 yıl sonra bile tesir edebilmesi bir ara metal fırtına vardı çok satan n oldu? Artık yok. Yazanlar da zaten bu düşüncede yazıyorlar. Sinek tanrısını bilemedim. Orhan Pamuk' un da nobel edebiyat ödülü almasını biraz araştır derim neden vermişler acaba?

    0|1
    0|0
  • Hiç birini okumadım =/(

    0|1
    0|0
  • 3. güzelmiş :D

    0|1
    0|0
  • İyimişş

    0|1
    0|0
  • Şimdi ben şiir kitabımı önersem dibiniz düşer ama şimdi değil...

    0|1
    0|0
  • okumadım ama okuyacam

    0|1
    0|0
  • Helal

    0|1
    0|0
  • 3. cüsü iyi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...