Arkadaslar hobi onerileri verir misiniz?

Cok fazla bos zamanim var ve bunu guzel bir sekilde degerlendirmek istiyorum. Onerileriniz var mi. Yardimci olursaniz sevinirim


0|0
2|28

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • Outdoor hobileri yapabilirsin.. Dağ bayır yürüyüş gruplarına katılabilirsin.
    Yardım gönüllüsü olabilirsin. Kimsesiz çocukların yardım sever abla ve abilere ihtiyacları var.
    Belediyenin kurslarına katılabilirsin.
    Evinde tshört boyalarıyla baskılar yapabilirsin...
    Evinde ahşap boyama yapabilirsin.
    bıla bıla bılaaaaaa :)

    1|0
    0|0
    • Ahsap boyamayi dusundumde maaliyeti cok tshirt mantikli geldi. Bazen huzur evine giderim rahatlatici bir ozelligi var oneririm

    • Hepsini Göster
    • Huzur evinde nasil etkinlikler yaptin aslinda oraya gezi turu bir seyler duzenlemek istiyorum mutlu olsunlar

    • Bir keresinde eski kıyafetler toplatmıştım onları verdik.
      Başka bir sefer de bayramda el öpmeye gittik.

  • Müzikle uğraşabilirsiniz bir enstrüman alın ve onunla uğraşın. Bunun dışında fotoğrafla uğraşabilirsiniz amatör olarak, resim çizebilirsiniz veya puzzle gibi şeyler olabilir. Bunlar dışında el işi bir şeylerle de uğraşabilirsiniz. :)

    1|0
    0|0
  • Spor mu, el becerisi mi, ekiple yapılan bişey mi.. Neler ilgini çeker ona göre

    1|1
    0|0
    • Sanirim el becerisi

    • Hepsini Göster
    • Cupcake aklima yatti deniyim bir becerebilirsem devam ederim tesekkurler oneriniz icin

    • Rica ederim, hobi kurslarına bakarsan başka birçok dal var. Mesleğinle ilgili hobi ve ders dışı faaliyetler de bulabilirsin

  • Ailenle otur dizi yarısma izle çay kahve koy cips al piskevit al :D bundan daha büyük bir mutluluk yok. Onun dışında pes oyna pcde oyun oyna dicem ama kızsın. Pcde film izleyebilrsn yani sezonluk yabancı diziler var onlarıda izleyebilrsn. Yok ben atraksiyon adranalin yaşamak istiyorum diyosan extacy at çık sokaklara :D

    0|0
    0|0
  • cad programlari ile ugras

    1|0
    0|0
  • bir enstrüman ile ilgilenebilirsin mesela :D

    0|0
    0|0
  • Youtube mark crilley.

    0|0
    0|0
  • Satranç varsa bilen birisi ile oyna ya da yeni bir dil öğren. ya da kitap oku. Film izle çok şey var :))

    0|0
    0|0
  • plastik maket kit yapıyorum 1 ay falan sürüyo zaten

    0|0
    0|0
  • Satranç

    0|0
    0|0
  • helikopter-drone al
    bisiklete bin

    0|0
    0|0
  • www.ulker.com.tr/documents/Ulker/hobby18gr.jpg
    Bu çikolatası
    www.yolcumarket.com.tr/urunresim/R_1339508728.jpg
    Bu da doldurması ikisinin arasında çikolata daha idealdir :)

    0|0
    0|2
  • Web tasarım, grafik tasarım, bilişim programcılığı, Çiçekçilik, ufakça bir bahçivanlık girişimi, model maket yapımı,
    Remote Control (RC) araçlar, cross ve rally yarışları ;)

    0|0
    0|0
  • dil öğrenmeye calıs

    0|0
    0|0
  • müzik film

    0|0
    0|0
    • Film kapasitem o kadar genis ki bilmedigim film yok diyebilirim muzik icinde oyle hepsini ezbere soylerim

    • o zaman arkadşınla konuş zevkli oluyor ben öyle yaparım

  • resim çiz, kitap yaz.

    0|0
    0|0
  • Valla en büyük hobim çalışmayan ya da düzgün çalışmayan elektronik eşyaları sökmek. Onu severmısn bilmem

    0|0
    0|0
  • ata bin :)

    0|1
    0|0
  • Spor yap bence

    0|0
    0|0
  • Ben boş zamanımda pes atarım sende at

    0|0
    0|0
  • Kendini tanimiyor musun?

    0|0
    0|0
  • benim yaptıklarımı söyliyim : kick boks , gitar çalmak , Kaleciyim bide vucüt çalışıyorum

    0|0
    0|0
  • bulunduğun yerde bir dans akademisi varsa git bence

    0|0
    0|0
  • Film arşivle alfabetik sırayla bende yaklaşık 800 tane var mesela

    0|0
    0|0
  • bence tiyatro harikadır ben her hafta giderim

    0|0
    0|0
  • Basketbol
    graffiti
    sahil

    0|0
    0|0
  • Tel kırma'ya git

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Fotoğraf çekmek hoş olabilir. illa profosyonel makinaya gerekte yok. artık telefonların kamerası yeterli. Ben cok severim resim cekmeyi. gecen kırtasiyeden cıkardım normal a4 gibi bir kağıda. sayfaya 4 tane falan yerlestirdi aadam. ya cok hosuma gitti. bir de kendime kücük albüm aldım ona kouyorum. sadece doğa değil. mesela cok sevdiğin bir arkadasınla gittiğin ortamdaki cay bardaklarını cek. onlar bile cıkartsan altına yazsan ilerde anı olacak.. ben boyle yapıyorum :)

    1|0
    0|0
  • dans

    1|0
    0|0
    • Dusundumde gidebilicegim birisi yok

    • tek git zaten sınıfta bir sürü arkadaşın olucak çok yakın arkadaşların bile olucak. zaten cool takılıyor herkes

    • Hadi ya ben o isler oyle olmuyo saniyodum tesekkur ederim bilgilendirdigin icin

Yükleniyor...