Herkesin hayatında bir aşk hikayesi olmuştur? Sizinki nasıl?

Filmlerdeki gibi bir aşk hikayesi mutlaka bizi 1 kere buluyor. Daha bulamayan olabilir ama bulanlar için söylüyorum, sizin ki nasıl bir hikayeydi?

Güncellemeler:
herkes şiir gibi bişeyler yazdı. mesela ben diskoda tanıştığım bir çocuğu 2 sene sevdim. hergün benim için 2.5 saat yol geliyordu 1 saat görüp gidiyordu. oda beni seviyordu bende onu. ağlaya ağlaya ayrıldım (zorunda kaldım) sırf mesafeler yüzünden ayrıldık. yani hala bitmiş değil ama yarım bir hikaye. yani bunun gibi bir şey sordum şiir gibi birşeyler yazmayın yani

0|0
10|11

En İyi Kız Görüşü

  • Sevdiğim kişi tarafından boynuzlandıktan sonra biriyle tanışmıştım. Kendini bana farkettiren oydu, bende farkettim.Bulunduğum şehire yeni taşınmış, Birbirimizden hoşlanmıştık, ancak sonra fikirleri değişti, fakat benim hoşlantım belkide hırsım başlamıştı bile. 1 ay kadar irtibatı kestik. Bu sıralar ben, beni tanısa böyle düşünmezdi diye düşünüyordum.Hayallerim gerçekleşti ve tekrar irtibata geçtik.

    2 3 ay görüşmeye devam ettik, artık arkadaştık. Bense onu gayette sevmeye başlamıştım yanında bulunmak bile yetiyordu. Yalnız o bana olan ilgisini dile getiriyor, nekadar beğendiğini tekrarlıyor ama sevgili olamayacagımı söyluyordu. Yedik içtik gezdik eğlendik. Yakınlaşmaya başladık herşey istediğim gibi olduğunu düşünürken yalnızca bir fuckbuddy olma aşamasındaymışız, haberim yokmuş. Belki birşeyler yaşadıktan sonra oda kabul eder sevgili olmayı diye düşündüm bende; her kadın gibi. Artık yalnızca böyle görüşebileceğimizi söylemişti, kabul etmedim tekrardan irtibatı kestik. Bi süre sonra şehri temelli terketeceğini ögrendim son defa görüşmek istedim, güzelce vedalaştık. O gittikten sonra öğrendiklerim ise benle sevgili olmak istememesinin sebebi sevdiğinden ayrılması, bulundum şehire gelmesi, sevgilisinden ayrılmasıymış. Ve benle yakışlaştığı sıralarda onla barışmış, ve bulundum şehiri terketmeside onla barışmasıymış. Herhalde ben onun aklında İstanbul hatırası olarak kalmışımdır. Ne demeli.

    2|0
    0|0
    • çok kötü ama etkileyici senin adına üzüldüm.

    • Hepsini Göster
    • çok etkileyici gerçekten, benim bir arkadaşım da hemen hemen aynı olayı yaşamıştı ve bu olay onu çok sarsmıştı... ve öyle güzel anlatmışsın ki...

      umarım çok çok çok mutlu olursun.

    • umarım, teşekkür ederim.

Erkekler Ne Diyor 11

  • lisedeki ilişkim kendi düzeyimdeki sınıflar içerisinde popüler bir ilişikiydi. Bu yüzden ilişkimize karışanlar, laf götürüp getirenler çok oldu. Yani ortamımız kalabalıktı ve hiçbir şey saklı kalamıyordu. TAbi o zamanlar da şuan ki gibi mantıklı da davranamıyosun çocuksun daha. Malum içimizde beni seven ve bana kin besleyen de varmış da haberimiz yokmuş 3 ay sürdü ve kavga gürültülü bitti. Oturduğumuz semt de aynı olunca gittiğim alışveriş merkezinde veya kafede birkaç kez denk geldim. İnsan görünce bi acayip oluyor ama tabi yapacak bir şey yok o yolunda yürüyor ben yolumda.

    1|0
    0|0
  • Dikenli tellere bulanmış parlayan bir cisim bazeng eeleri bazen gündüzler parlar sebebi kandaki parlaklık olsa gerek...

    0|0
    0|0
  • ben ünv. de tanıştığım bi kızla 2 sene beraber oldum bunun bir yılı aynı evdeydi... nefeslik ömür, ömürlük nefes derler ya... ömürlük nefesti o... ya inanır mısın hiç bıkmadım ama son anda bi alabora oldu... sanki o benim 2 seneliğim değildi... gerçekten sevip ayrılırsan zaten hikaye bitmez... içinde halisünasyonlarla devam eder bir süre... düşünsene gözlerine bakarken bazı zamanlar ağlardım kontrol dışı...

    ya bi de çok detaya inmeyeceğim bu konularda birinin hikayesi diğerine saçma geliyor...

    1|0
    0|0
  • Aramıza cok buyuk engeller girdi. Ama içimden gelen sesi dinledim. Tek söylediği, biricigini seviyorsun, ne olursa olsun sakın birakma dıyordu kalbim. Öyle yaptım ben de. Yakında belki bı kac ay sonra hep beraber olacağız inşallah. Darısı bekarların, sevdigiyle uzakta olanların basına.

    1|0
    0|0
  • benim aşklarımdan komedi filmi çekilirdi sanırım dram olarak ayrıldıgım kızın mektubunu 5 sene saklayıp ardından nisanlandıgını ogrendigimde tekrar geri gondermistim

    1|0
    0|0
  • Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın... Bunu anlatmak degilde yasanircasina gormek beni en iyi ifade eder dusuncesindeyim ve pisman degilim cok sevip uzelsemde ..

    0|0
    0|0
    • ee yani hikayen ne?

    • Her ani ozel ve mutluluk vericiydi anlatilmakla bitmez sadece yasanir benim soyle oldu boyle oldu yazamam sende kalan ozel ve guzl olandir ..

  • 8 yıl koskoca 8 yıl süren PLATONİK BİR AŞK

    0|0
    0|0
    • abi karbüratör sağlammış senin... :)

    • Hepsini Göster
    • çok zor olmuştur

    • Zor oldu evet. Ve acı olan ne biliyormusun?Onu düşünerek geçirdiğim 8 yılda.. çalıştığım iş yerindeki bir bayan arkadaşım megerse onun kuzeniymiş. Tabi bunu 2010 yılında ögrendim.Ben ise platonik ilişkimi öldü diye kalbimi avuttuğumda yıl 2004 dü.

  • yakıp küllerini üfleyeli çok ooldu =)

    0|0
    0|0
  • bu yasima kadar bulamadim bulanlar nasil bulduklarini anlatirlarsa belki onlara bakip bende bulurum cvblari bekliyorum

    0|0
    0|0
  • uzun ve acı bir hikaye, yaprak dökümünü izlemiyordum benimki daha iyiydi..

    0|0
    0|0
  • diğer hikayelerden aşk hikayesine sıra gelmedi, yazıyorum ama senaryomu,

    belki gerçekleşir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Kendi aşk hikayem, halen devam ediyor. 1987 de tanıştım. l989 birlikte olmaya başladım. 92 de evlendim. 2009 da ayrıldım. 20 aydır ayrıyız. Ama bu 20 ayın son dört ayını da birlikte geçirdik ve geçiriyoruz. Rakamlar çok oldu biliyorum. Sanırım son zamanlarda sürekli bu konuya yoğunlaştığım için. Mutlu muyuz? Evet. Tekrar evlenecek miyiz? Bilmiyorum. Alışkanlık değil bu ikimiz içinde. Yıllar geçmesine rağmen halen ikimizde çok özel anlar paylaşıyor ve birbirimizden zevk alıyoruz. Bu durumu ancak yaşayan anlayabilir.

    1|0
    0|0
  • ferıbotta denk geldıgım adını sanını bılmedıgım bır cocukla beraberdım okadar tesaduftıkı tanısmamız asla olmayacak seyler olmustu ılıskımızde ıhanetınden dolayı bıttı fakat tek hata onda degıldı bendede cok hata vardı benım ıçın hala aynı degerdedır ama artık sevgılı degıl ınsan olarak ardından cok acı cekmıstım telefon basında agladıgım gunlerı bılırım

    1|0
    0|0
  • Kendi açımdan böyle bir şey yaşamadım ama bir kaç kişide tek taraflı olduğunu bile bile yaşadıkları aşk hikayesi mevcut .

    0|0
    0|0
  • lisede 1 aynı sınıfta olduğumuz çocuğu 4 yıl aynı tempoda sevdim :)) tenefüsleri iple çekerdim :) peşpeşe bahçede gezerdik bide yakın oturuyoduk bazen aynı minübüse biniyoduk o bile zevkliydi sayesinde lise hayatım muhteşem geçti onunla herşey çok güzeldi o sınıfta kaldığı için ben ondan önce mezun oldum gitmeme 15 gün kala içim acımıştı resmen hatta bi kere arkadaşıma onu 10 gün sonra bir daha göremiycem deyip anlatıyodum bana okul 15 gün sonra kapanıcak 10 gün değil diyince mutluluktan uçmuştum resmen ne güzlerdi ya en kötüsü son gündü koridordaki bakışını çok fenaydı giden taraf olmak daha zormuş onu anladım vedalaşmadan gittim bide 4 sene boyunca üzüldüğüm tek konuda bu oldu kendine iyi bak demeliydim en azından

    0|0
    0|0
  • çok şey yazardım ama yazamıyorum. sadece şu kadarını söyleyeyim... 2 defa karşılıklı yaşadım. 1'iyle evliyim çok şükür. ve hala herşey çok güzel gidiyor. diğeri ise onun açısından devam ediyor. çoookk uzun yıllardır... haberini hala alırım. onun dışında tek taraflı yaşayan birinin de unutmamış olduğunu karşılaştığımda bana söylediklerinden anlamıştım.

    0|0
    0|0
  • henüz başıma gelmedi.

    0|0
    0|0
  • Yok daha aşık olmadım ama biri için ağlamıştım, sonra zaman geçince ''ne halta ağladıysam'' diyorum.

    0|0
    0|0
  • uzun ve yorucu bir hikayeydi. ama yine de güzeldi... :)

    0|0
    0|0
  • uzun zamandır sevdiğim ama çok soğuk davrandığım çocuk -böyle davranmama rağmen herseferinde ilk o konuştu-en yakın arkadaşımla konuşuyomuş kıştan berri ve ben bunu yeni öğreniyorum ayrıca kız biliyor çocuğu sevdiğimi böyle kaşarlık olmaz . böyle bi imkansızlık

    1|0
    0|0
Yükleniyor...