Sinemada film izlerken ne olması/yapılması sizi sinirlendirir?

Sinemada film izlerken hangisinin olması/yapılması sizi sinirlendirir?

  • Ön koltukta uzun boylu birinin oturması
    42% (49)31% (22)38% (71)Oy Ver
  • Sesli konuşanlar
    31% (36)45% (32)36% (68)Oy Ver
  • Bir şeyler yiyip içenler
    11% (13)10% (7)11% (20)Oy Ver
  • Film başladıktan sonra salona girenler
    8% (9)7% (5)7% (14)Oy Ver
  • Diğer
    8% (9)7% (5)8% (14)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
64|60

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç rastlamadım ama önümde uzun boylu birinin olmasına sinirlenirdim herhalde.Muhtemelen boş yer varsa başka yere geçerdim :) Bir de film başladıktan sonra beni rahatsız ederek koltuğuna geçenler sinir bozucu.Ama tahammül edilebilir.Zaten 10 dk sonra almıyorlar genel olarak, üstelik ben de bir gün geç kalabilirim.Sesli konuşanlardan ziyade yanımdaki arkadaşımın film hakkında sürekli yorumlar yapması sinirimi bozar.Bunu en son yapan arkadaşımla artık görüşmüyorum, her yerde boş konuşuyor çünkü.Bunu sevgilim de çok yapar, öpüşmek falan ister.Ama ona kıyamıyorum :)

    0|1
    0|0
    • küçük masum öpücükler her zamn için hoşgörülebilir genç insanız sonuçta ama işi abartıp sevişmeye dökenler oluyo

    • Evet ya.Benim bir arkadaşım sinemada az kişi varken sevgilisiyle karşılıklı oral seks yapmış :D Küçük öpücükler her yerde var ama sinemada cidden sevişen sevişiyor :)

Kızlar Ne Diyor 63

  • birlikte geldiğim kişi filmi daha önce izlemişse sürekli yorum yapması. sanki çok bilindik bi durum değil gibi ama benim böyle dangoz bir arkadasım vardı. tesadüf eseri nasıl oldu ben de anlamadım 2-3 filmi önceden izlediği halde benle bi daha girdi ve uyarmama ragmen bıdı bıdı bıdı filmi bana zehir etti. ve artık sabrı taşan mangolin, sinemadaki diğerler insanların sinir olacagı bir şeyi yaptı : arkadasına bağırıp kalktı gitti. pişman mıyım? evet biraz :) çok bağırmıştım çünkü. affet beni selda!

    0|1
    0|0
  • Yiyişenler

    1|1
    0|0
  • önümde yanımda sürekli telefonuna bakan birinin olması. köşeliydi pahalıydı demem, o telefonu g.tüne sokarım.

    0|3
    0|0
  • uzun boylular onlar yüzünden altıma az mont tıkmadm zmnında.

    0|1
    0|0
  • Tam filmin ortasinda tam o heycanli aninda, birisinin telefonun vibrasyonunu duyarsin, chips yerler falan aksjdlakjdalk :D fenalik geciririm.. Ayaga kalkip pat küt dalmak isterim...

    0|2
    0|0
  • Sesli konuşanlar dedim.

    0|1
    0|0
  • çatır çutur mısır yenmesi beni delirtir kavga sebebidir birde korkuyorsan gitmiceksin arkadaşım korku filmine senin çığlığını mı dinlemeye geldik biz?ha birde durmadan film izlerken yorum yapılması o da delirtir.

    0|1
    0|0
  • Tam cewap yazarken freezonedan mesaj geldi sinema kampanyasi cart curt. Ben sinemaya gidiom. Biseye sinirlenirsem gelir yazarim:)

    0|1
    0|0
  • tasıtlarda özellikle cam kenarı diye belirtiyoruz

    sinemada da uzun arkası olmamalı diyebilsek ne iyi olurdu

    0|1
    0|0
  • Arkamdaki bir kişinin koltuğuma vurması...Öyle bir olay yaşamıştım sinemanın ortasında tartışmıştım arkamdakiyle.

    0|1
    0|0
  • A ve B.

    0|1
    0|0
  • B dedim.Gerçekten çok sinirlenirim. A şıkkına da sinir olurdum ama sonuçta o kişinin elinde olan bir şey değil.Orda yer kalmıştır ve oraya oturmuştur.İdare ederim..

    0|1
    0|0
  • A-C

    Çat çut bir şeyler yiyorlar çıldırıyorum.

    0|1
    0|0
  • Keske hepsi diye bir sık daha olsaymıs.

    0|1
    0|0
  • Aslında o kadarda komik olmayan sahnede öküz anırması gibi gülen insanlar.

    0|1
    0|0
  • Ön koltukta uzun boylu birinin oturması ve Sesli konuşanlar

    0|1
    0|0
  • ön koltukta uzun boylu birinin oturması sorun değil genelde arka taraflarda oturduğum için ama sesli konuşanlar ve sinemada öpüşen ergenlere sinir oluyorum dikkatim dağılıyo izlediğim filmden bişey anlamıyorum.

    0|1
    0|0
  • Ön koltukta uzun boylu birinin oturması,sesli konuşanlar,film başladıktan sonra salona girenler.

    0|1
    0|0
  • sesler falan hiç takmam ama görememek beni öldürüyo

    0|1
    0|0
  • ön koltukta uzun boylu biri otursun..gitti o filmm..izlemesi işkence..

    onun haricinde B-C-D

    0|3
    0|0
  • ne olsa sinirlenirim.. onun icin nefret ediyorum sinemaya gitmekten :) ben film izlerken,kimse ses cikarmayacak,kipirdamayacak :D

    0|1
    0|0
  • birlikte gittiğim kişinin yada kişilerin bana yorum yapması

    0|1
    0|0
  • küçük çocukların herşeyi annelerine sorup anlatması

    1|1
    0|0
  • Filmi izlemeye niyeti olmayan bir çiftin tam yanıma oturması vs vs vs...

    0|1
    0|0
  • mısırdan nefret ediyorum ya sinemada en son yenicek şey mısır bence çok ses çıkartıyo abi haşır huşur ya sabır

    0|1
    0|0
  • Yapılan her hareket sinirimi bozuyor, rahat rahat film izleyemiyorum.

    0|1
    0|0
  • Yanimda birinin cips yemesi kesinlikle!

    0|1
    0|0
  • seslı konusmalar

    0|1
    0|0
  • arkamda oturan uzun boylu birinin koltuğumu tekmelemesi

    0|1
    0|0
  • sesli konuşanlar

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    33

Erkekler Ne Diyor 60

  • hepsi ama en çok sesli konuşanlar

    1|1
    0|0
  • Ambalajı haşır huşur edecek şekilde sesli bir şekilde birşey yiyenler.

    Cebi çalanlar. İnsanlık hali unutmuş olabilir. Eğer 2 saniye içinde cebini kapatırsa sorun yok ama cebi açıp fısır fısır konuşmaya başlıyorsa sinirlenirim. Hatta laf atmışlığım bile vardır bu tiplere.

    0|1
    0|0
  • özellikle komedi filmlerinde sığır gibi gülenlerden hazzetmem şöyle ki genelde bu filmlerde toplumun yüzde 97'sinin gülmesini sağlayan bir sahne ya da durum olduğundan bu %97 aşağı yukarı aynı anda kahkalarla güler ve yöentmenler de genelde bunu bilerek orada hafif bir es verirler bir şekilde. toplumun %2 kadarı da bu %97'den az önce olayı saniye ya da salise farkıyla önce kavramış ve gülümsemiştir. Kalan %1 lik öküzler ise jeton paraşütlü olduğundan veyahutta topluluk içinde dikkat çekmek isteyen ergen sürüsü olduğundan filmde artık gülünecek sahne geçmesine rağmen değişik sesler çıkarmaya devam ederler. İşte bunlar dövülesidir ve bir filmin seyir zevkini mundar etme kabiliyetleri çok yüksektir.

    Genelde herkes rahatsız olmasına rağmen kimse de ses çıkarmaz cık cıklar en fazla ben ise bir noktadan sonra yüksek sesle tehdit ederim şu ana kadar hiç pataklamak ya da pataklanmak zorunda kalmadım genelde işe yarıyor. Ancak yurdum insanı da cık cık bik bik ötmesine rağmen ancak ben tehdit ettikten ve karşı taraf pıstıktan sonra hafiften "evet lütfen saygılı olalım" falan der, buda çok idnece bir davranıştır niye mi? ilk tehdit edildiği anda katılsa bana destek olsa karşı tarafta bu tehditi görüp kavgaya niyetlense kalkmasa yanındaki erkeğini şövalye zanneden aşk pıtırcığına rezil olacak, kalksa pataklanma riski var istemiyor belki hayatında hiç böyle bir olaya girmemiş.

    En son eyvah eyvah 2 de başıma gelmişti.

    0|1
    0|0
  • Yanımdaki çiftin hunharca sevişmesi ve erkek, kızın üstüne çıktığında ayağını yanlışlıkla veya bilerek bana çarptırması. Başıma gelen bir olay, fakat sakinliğimi korudum ve görmemezlikten geldim.

    0|1
    0|0
  • Testerenin serilerinden birine arkadaşı götürdüm film boyunca önceki serilerde olanları sormuştu ertesi gün yine gitmiştim o geldi aklıma

    0|1
    0|0
  • ağzını şapurdatarak bir şeyler yiyen içen insanlardan nefret ediyorum geçen hafta hatta dayanamadım döndüm siz yanlış geldiniz galiba lokantalar bir alt katta dedim kestiler illa uyarmak mı gerekiyor?

    0|1
    0|0
  • Bir şeyler yiyip içenler

    0|1
    0|0
  • film boyunca önümüzden geçen insanlar öndeki uzun boylu adam film boyunca konuşan insanlar arkadaki tekmeleyen çocuk yanımızda oturan ve sürekli telefona bakan sevgililer filmin yarısında çıkıp en heyecanlı yerinde geri gelen ve tam o an önümüzden geçen insanlar ohooooo daha çok var bir rahat film izletmediniz be

    1|1
    0|0
  • Arkamda oturanın ayağıyla koltuğuma vurarak beni sarması ve film sırasında konuşanlar :@

    1|1
    0|0
  • biri yanımda yada arkamdan film hakkında yorum yapar fısıl fısıl konuşursa.. konsantremi bozarsa.. tepkimi gösteririm.

    1|1
    0|0
  • bi kaç kere yaşadığım bir durum sesin görüntü ile uyuşmaması.tam izlerken bi anda ses ayrı görüntü ayrı oluyor deli ediyor beni

    0|1
    0|0
  • Çatır çutur bir şeyler yiyip üstüne bir de cafe ortamındaymışcasına sohbet edip ortamın mına koyanlardan nefret etmemek elde mi a dostlar?!

    2|1
    0|0
  • ön koltuga öküzün biri oturunca sinir oluyorm ! konuşanları millet susturuyo ama devenin tekini kısaltamıyorz ! :/

    0|1
    0|0
  • Bugün izlerken elektrik gitti yahu Cehennem melekleri 2 de hemde buna çok sinir oldum :D başka bir film olsa belki :P

    0|1
    0|0
  • kendini bilmez şahsiyetlerin toplum içinde olduklarını unutup yellenmesi(osurması) nefret ediyorum öğğhk ıyyk düşüncesi bile iğrenç. :/

    0|1
    0|0
  • arkadaki insanın gülerken kafasını benim koltuğa hayvan gibi vurması

    film bitmeden yorumlamaya baslayan mafya tipli abiler

    yanımda mısır cips vs gibi seylerin paketlerini kurcalayıp ses çıkartan insanlar

    0|1
    0|0
  • Hepsi sinir eder ama en çok telefonunu çıkartıp mesaj yazan o* çocuklarına sinir oluyorum.

    0|1
    0|0
  • Konuşanlar, şapur şapur yiyişenler, ağzını şapırdata şapırdata bir şeyler yiyenler

    0|1
    0|0
  • en son Kara Şövalye Yükseliyora gitmiştim 2 ergen sevgılının oynasmlarına guluslerıne sınır olmustum barı gıdın romantık filme!

    0|1
    0|0
  • ergen dönemlerde bir kere beyoğlunda erotik üçü birarada filme gitmiştim. sanırsam sinema sahibinden para alıp milleti boşatan i*nenin bri gelip panterimi avuçladı. bende geçirdim bitane :D hiç sevmem :D

    0|1
    0|0
  • öküz gibi gülüp 15 dakka 1 sahneye yorum yapanlar

    0|1
    0|0
  • mısır çıtlatanlar, konuşanlar, ayakları ile koltuğu tekmeleyen veya ayaklar omuza yapan öküzler.

    0|1
    0|0
  • yanımdaki çiftin yiyişmesi

    1|1
    0|0
  • Kolpaçino bombaya gittim gitmez olaydım bi komik sahne oluyo yarım saat kahkaha atıyo millet izlediğimizi anlamıyoruz

    0|1
    0|0
  • Filmi daha önce izlemiş olan arkadaşımla gitmiş olmanın farkına onun önemli sahneleri sana olmadan anlatmasıyla anlamam.

    0|1
    0|0
  • birtane hanzonun telefonunu kurcalaması beni çileden çıkarıyo.

    0|1
    0|0
  • sevişen tipler. lahn olum madem sevişeceksiniz salonu kapatın, ha evimiz yoktu ondan yapıyoruz diyuorsanız da evin anahtarını vereyim.

    0|1
    0|0
  • cem yılmaz'ın filmlerinde olur olmadık heryerde tüm doksan dakika boyunca anırarak gülenler beni bir hayli sinirlenmeye teşvik eder.

    0|1
    0|0
  • diğer dedim arkadaşım komik olmayan sahnelerde saatlerce gülen koyunlardan nefret ediyorum onlara sinirleniyorum

    0|1
    0|0
  • ben ayakkabılarını çıkaranlara uyuz oluyorum..bide kokuda yaparsa böggggasdy :))

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    30
Yükleniyor...