Önemsenmeme ve intihar konulu film önerisi?

Hiç önemsenmeyen birini konu alan filmler veya önemsenmediğini düşününce intihar ettiği film var mı bildiğiniz?

bir de benim aklımda şu var, bir kızı üniversitede kimse sevmiyo, kimin yanına gitse kovuyolar, masadan kalkıp gidiyolar, sonra bişey oluyo, kızdan etkileniyo herkes peşinden koşuyo, böyle film var mı ben uydurdum :D

Güncellemeler:
Speak
Filth
-Vanilla Sky
-Gone Girl
bunlara bakıcam teşekkürler, diğer önerilerinizi bekliyorum

0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • VanillaSky

    0|0
    0|0
    • Dediğin gibi değil ama benziyor

    • Hepsini Göster
    • iyi geceler

    • Teşekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bir film vardı intihar konulu korku filmi ama adı aklıma gelmiyor. Çekik gözlülerden bir millet işlemişti.

    0|0
    0|0
  • intaar etme sende :D

    0|0
    0|0
  • Alini Sekiz Günü filmini izle.

    0|0
    0|0
  • James McAvoy pislik filmini kesin izle intihar var

    0|0
    0|0
    • bipolar olması ilgimi çekti ama açık sahneler nedeniyle izlicek fırsat bulamayabilirim, sağol önerin için

  • Bence içini dök biz de yardım edelim. İntihar eden kız da salakça olduğunu düşünsün vazgeçsin

    0|0
    0|0
    • intihar etmesi şart değil :)

    • Hepsini Göster
    • fragmanı, özeti beğendim tam aradığım gibi sanki (intihar hariç) sabah izlicem, sağol

    • Ne demek, Sen canını sıkma da

  • Sanırım flimlerden taktik öğrenecen:)

    0|0
    0|0
    • aklımda 40 yıl düşünsen aklına gelmicek intihar yöntemi var ;)

    • Hepsini Göster
    • Öyle umuyorum :P

    • Öyle olur zaten:)

  • ölüm randevusu 2 kesin izle öl geber :D

    0|0
    0|0
  • pek konusu birebir ama gone girl iyidir. aldatma, intihar, sosyopatlık vs.

    0|0
    0|0
    • benim istediğim gibi değil ama konu iyi gibi, sağol

    • biraz uzun gelebilir ama konu tam anlamıyla yerine oturuyor izleyince. gözden kaçırma derim sadece rosamund pike'ın oyunculuğu için bile izlenir

  • Ne yaşadın sen böyle 😊

    0|0
    0|0
    • kimse takmıyo l*n beni konuşmuyolar lise hayatımı bir kişiyle bile konuşmadan bitiricem :/

    • Hepsini Göster
    • Bol kitap oku her duşuncen netleşir ve oturur daha mutlu bir insan olursun hadi kaçtım iyi geceler 😊

    • kişisel gelişim kitapları okuyorum, çok faydalı oluyo, zaten kitaplarda olmasa hiç kimsem kalmaz, iyi geceler :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Buluşma olayi:D

    0|0
    0|0
    • tahmin ediyim şişman kız önemsenmiyo :P komedi istemiyorum, kız bunalımda olsun intiharın eşiğinde olsun, dram filmi olsun :/

  • evrim diyosun hani :D hani kız değişiiiyo çok güzle falan oluyo :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...