Rüya görürken öyle bileceğinizi biliyor muydunuz?

Rüyasında bir yerden düşüp yere çarpınca o sırada rüyadan uyanan insanlar olsada, bazı kişiler rüyasından uyanmıyor gerçektende ölebiliyormuş, rüyada ölüm diye geçiyor, bazı kişilerin ailesi sabah uyandırmaya gidince bakıyorki çocuk yatağında ölmüş yani beyin elektrik sinyali gönderemedimi o zaman adam rüyasında ölüyor, beyin elektrik sinyali önemlidir yani hani bazen yüksek bir yerden düşermiş gibi irkilerek uyanırız işte o esnada beyin öldüğünü sanar ve size sinyal yollar yollamazsa ölürsünüz?

Güncellemeler:
öyle değil öyle .
ya bu kendi kendine başlık atıyor ks kafayı yedi benim yazdığım başka çıkan başka

0|0
10|2

En İyi Kız Görüşü

  • bilmiyordum ama yan bu vade ile alakalı bence. her şey bir sebebiyettir. ölme vakti geldiyse koltukta otururken de ölebilir Allah bir neden verir kalp krizi olur durup dururken veya damar tıkanır bişey olur ölür yani rüyada sinyal gelmezse ölürsünüz diye korkmanın anlamı yok vadeniz gelmediyse gerçek hayatta 10. kattan yere çakılın yine ölmezsiniz :D

    0|1
    0|0
    • aynen herşey vade ben korkmuyorum genelde bana çok olur bu merak ettim araştıriyim dedim sonuç bu çıktı

    • Hepsini Göster
    • vallaha mı ne güzel rüyalar görüyorsun benimkiler günlük şeyler :))

    • kafamın içinde olmak istemezsin :)

Kızlar Ne Diyor 9

  • Düştüğünü görüp o sırada kalp krizi geçirip ölen oluyor diye duymuştum ben birde uyku sırasında ruh kendi kendine astral seyehat yapabiliyormuş ve ayılırkende bunu bir yerden düşermiş gibi yaşarmışsın böylede birşey duymuştum

    0|1
    0|0
    • hayır ruhun bedeninden tam anlamıyla ayrılmıyor ruh zaten bir enerjidir ruyada gördükerin sadece hafızanın daha önce gördüğü şeyler senin bakmadığın fark etmediğin şeyler beynin bunları depoluyor ve size oyun olarak sergiliyor tiyatro gibi düşün böyle herşeyi fantastik hale getirmemek lazım astral seyehat başka bir alan

    • Hepsini Göster
    • değil Nokta hayırlı geceler güzel abla.

    • Teşekkürler sanada

  • İnception'da da geçiyordu bu.

    1|2
    0|0
  • Bilmiyordum, sayende uykum haram oldu bu gece dfjkd

    0|2
    0|0
    • allahım nolur sinyal yollasın beynim diye dua et sende yukarıdaki arkadaş gibi :D

  • o çok oluyo bana ben de noluyo diyodum saol bilgi için allam nolur beynim sinyal yollasn die duaya bşldm asdfg

    1|1
    0|0
  • Tövbest o sıçrama bana çok oluyo ya demek öyleymis

    0|1
    0|0
  • Ama bunun olasılığı çok düşük milyonda bir hatta.

    0|0
    0|0
  • lucid rüya diye biliyorum ben

    0|0
    0|0
  • Bilmiyordum sayende öğrendim.
    Ve uyku anında o sıçrama ben de çok oluyor, tırstım.

    0|1
    0|0
    • sana özel değil herkeste oluyor bende de çok olur dünden bu yana araştırıyorum sonuç bu malesef.

  • Oha :(((

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...