Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Roman kızları...İlle de roman olsun. İster çamurdan olsun..

Evet arkadaşlar roman kızlarını çoook güzel buluyorum. özellikle altını çiziyorum. roman kızlarını. yaşlanınca hemen bozuluyorlar ama. gençken harika güzeller. siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
7|3

En İyi Kız Görüşü

  • Ben roman halkını severim çok eğlenceli ve rahat insanlar bazı kızları çok güzel roman olduğu anlaşılmaz hiç rus kızları gibi olur bazıları da çok çirkin olur ama geneli güzel

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Niye tatar kızı güzel değil mi ? Biz Rusya'dan geliyoz falan.. -_-

    1|0
    0|0
    • oda güzel ama. sarışımlar kumrallar esmerleden sonra gelir:))

  • bulgaristanlıyım babaanem roman benim türk romanı yeşil gözleri esmer teni var bende çok beğeniyorum beyaz tenli olanları bebek yüzlü oluyorlar bazıları balkan ciganları güzel oluor bildim kadarı ile :)

    1|0
    0|0
  • esmer beyaz tende iyidir kendimden bilyorum:P onların sarımsı bi karalığı var itici bence

    0|0
    0|0
  • Bilmem güzeller mi ya

    0|0
    0|1
    • güzeller valla. esmer güzeli

  • tatarla cerkezler gzel oluyo...

    1|0
    0|0
    • fazla denk gelmediğim içn belkide farkedemedim.

  • sen çok yakışıklısın yahuuu

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim teveccühün.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Türk kızları dışında her milletin şahane kızları var .

    0|0
    1|0
    • hahah. cok komk ben hem Türk hem arap ortaya karsk melez bi kızım crknmym yani.d

    • Hepsini Göster
    • aman aman eklylr crkn kızda olsam eklerler byle iyi:))

    • sen bilin.

  • bence süper fantazileri var :)

    0|0
    0|0
  • Ağır Roman Kızları.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...