Sizce testere iyi bi adam mi?

Arkadaslar testerenin 6. Filmini izlemis bulunmaktaym ve bu soruyu sormam gerektigini hissettim sizce testere iyi mi yoksa kotu bi adam mi cunku sadece kotuleri cezalandiriyo bide yasama sansida veriyo ayrica :-)


0|0
12|12

En İyi Kız Görüşü

  • gel testere gel testere bitsin bu çile anan baban bacın halan yüzüne hasret :D iyiliği ile öfkesi harmanlanmış bir ruh hastası :)

    0|0
    0|0
    • Yemin ederim her izlediğimde bu şarkıyı uydurur dururum bende.. Çok mutlu oldum nedense.. Bunu yapan bir tek ben değilmişim diye.. :))

    • o şarkıyla bu filmi bilen herkes bunu bağdaştırıyodur sanırım :))

Kızlar Ne Diyor 11

  • Salak bir adam memlekette o kadar sorun varken gidiyor ergenlerin basit sorunlarıyla uğraşıyor... ;) Öfkenin olduğu yerde iyilik güzellik kalmaz telef olur... resmen sapıklığı ve cinayeti millete aşılayan mide bulandırıcı bir film, hoşlanmıyorum...

    0|1
    0|0
  • o adamın gerçekte de var olması çok iyi olurdu adam süper zeki

    0|0
    0|0
  • bence iyi bi adam, masum insanlara zarar verdiğini görmedim, hakedelerin hakettiği şekilde ölmesini sağlıyor iyi yani

    0|0
    0|0
  • adamın bi çizgisi var ona ters gelenı banlıo :D

    0|0
    0|0
  • Harika bir zekası ve yaratıcılıgı olan bi katil ama katil herne kadar kötüleri cezalandırsada ölümü haketmez kimse en azından o yollarla :D

    0|0
    0|0
  • hosteldaki kizlar kadar iyi degil

    0|0
    0|0
    • Hosteldeki kizlar belki olume surukluyo ama olmeden once guzel bi cinsel deneyimi esirgemiyo hic olmazsa genede testere iyilerin babasi kotulerin zalimin dusmanidir

  • kendi capinda egleniyor iste.

    0|0
    0|0
  • iyi bi adam , gerçek hayatta her kötünün basında bi testere olsaydı dunyada kotuluk olmazdı:)

    0|0
    0|0
  • İyi iyi aynı benım kafadan.

    0|0
    0|0
  • İyiliğini sorgulamıyorum ama gerekli bence Süpermenin acımasız ve gay olmayan hali :D

    0|0
    0|0
  • İyi bir insan. Maaaşallah

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • herkes kendi adaletini uygulamaya kalkarsa ohooo ...

    1|0
    0|0
  • yüzüne nur inmiş

    2|1
    0|0
  • mükemmel derecede iyi bi insan. süpersonik. kız olsam kocam olsun isterim o derece. hatta kız bile olmiyim gelsin hertürlü kabulum. insan değil o melek o melek

    0|0
    0|0
  • helal süt emmiş:)

    0|0
    0|0
  • Kendisi katil değildir.Katil gibi görünse de kurbanlar kendi kendilerini öldürürler.

    Kötü biri değil.

    0|0
    0|0
  • korkunç bir film 3 ya da 4 ü izledikten sonra özünde çok iyi biri olduğunu anladım

    0|0
    0|0
  • Övmek gibi olmasın ama efendi ve iyi bir insan :))

    0|0
    0|0
  • hak edenlere yapıosa iidiirrrr :D :D

    0|0
    0|0
  • yani o kadar merhamet ile iyi denir mi katil sonuçta..

    0|0
    0|0
  • Psikopat bir seri katil ya :)

    0|0
    0|0
  • piskopatın önde gideni sana ne milletin şahsi hayatından o suçları işlerken ki psikolojisini biliyor musun yada sen onun hayatını yaşadın mı ?

    memlekette kanun var nizam var devlet polislere boşunamı para veriyor

    0|0
    0|0
    • Tmmda devlet isini yapmiyo mesela bi tecavuzcuyu yakaliyo gereken dersi veriyo cnku devlet bise yapmiyo

    • Hepsini Göster
    • bunu babadan çıkartmak çok kötü ihmal etmiş olabilir çocuğun da akıl yok mu

      aslında o moruğun da beyninde tümör vardır beyninde tümör var diye ben ona işkence yapsam nasıl olurdu

    • Tmm neyse bncede kotu bi adam zaten bazi guzel hareketleri olsada haklisin ne diym

  • testere necmi iyi adamdı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...