40 Yıllık çapkınım ne yapacağımı şaşırdım +1?

Ya ben çapkınım hemde çok eskiden orda burada onlarca kızı birden ytrdm bizim ouklda gzel kız hiç yoktu bu sene gzellerle doldu ama hepsi biribirinden haberdar tanıyolar hepsini birden nasıl götrrm

Güncellemeler:
Pembeler yorum atarken dikkat edin her an yavşaya bilirim :)

0|0
21|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Zor ama hpsyle ayrı zmnlarda ayni yerlerde olsun şüphe çekmez :)

    0|2
    0|0
    • Okul biterken hepsi ayrılcak tam okulalr kapanırken hepsine birden teklifi basam

    • Hepsini Göster
    • Saol bana lzm degilll xperi 4 yapmayım ytrli olacakk

    • Ahahaha 4 olunca cinsewlde sorcan dimi

Kızlar Ne Diyor 21

  • Bence sevebilicegin birini bul boyle hayat gecmez herkese yavsaya yavsaya adini cikarmaa biz siz gibi degiliz herseyi en ufak ayrintisina kadar biliriz :)

    0|1
    0|0
  • Dogmadan oncede capkinlik mi yapiyordun vay be 40 senelik birde :D

    0|5
    0|0
    • :D Aynen ben yaparım benim bir senelik çapkınlığım 50 seneye bedeldir

    • Hepsini Göster
    • Sen suna abazayim desene ya :D

    • Abazalar karşılıksız sever ben karşılıklı çapkınım işte :D

  • Hahaha şimdi elindekini yavasça bırak arkana yaslan ve uyu geçecek asdhg

    1|6
    1|0
    • :D Yok ciddiyim bir 5 taneye yakın kız var hepsi birbirinen gzel hangi birine yetişiyim bak şöyleki en gzelleri eski kızın en iyi arkadaşı diğer seksi olan ise seksi olanın arkadaşının kardeşiyle bir şeyler olmuştu ki kardeşinin ablasıylada takıldı bide bizim çok ykaın arkadaş olanlar var eski sevgilinin en yakın 2. arkisini sinemaya götrcem diğer arkisiyle buluşup duruyoz diğer arkisi sürekli tersliyo yavşadıkça sonra bir kız daha var 3 kişi geziyo arkadaşlı 3ne birden yavşamayı başardım ama çok bağlantılılar yani korkuyorum açık verririm diye

    • Yavas ol delikanlı. Harcarlar seni yenii nesil kızlar

    • O iş biraz zor kolay harcayamazlarda harcanmaktan korkmuyom değil

  • ne oluyor çapkın olunca madalya mı veriyorlar ne yani neyin kafasındasınız

    1|2
    0|0
  • Çok da çapkin bir o kadar da yavşak gorunuyor.

    1|3
    0|0
  • Sen bu Türkçe ile mi Kız tavlıyordun?

    0|3
    0|0
  • 1|1
    0|0
  • Ne salak durumlar bunlar böyle ergenliğinizi başka yerde yapın iğrençsiniz abi ya.

    2|3
    0|0
    • Abi deme bak lazım olcak bir gün

    • Küstahlaşma.

    • İyi tamam bay ama bak gze yaklaşsan ciddiyim bir kaç dakkada en azından bir dşnmenisağlardım ;)

  • Herkese yakin ama bir o kadar da uzak ol. Herkes kendinden hoslangini sansin ama bir o kadar da tereddutte kalsin :)

    0|1
    0|0
    • Zatna ynen öyleyim şu anda sana sarılmak istiyorum beni anlatın

    • Hepsini Göster
    • Ya Allah sahibini öldürsün bana bağışlasın

    • Niye ppyi değiştirdin güzelim kızsın

  • Kendi capinda capkinmissin capkinligin iki kizin elinde puff söndü kuzucukk

    1|3
    0|1
    • İki kız dediğin kızların listesini çıkartsam okumaya üşenirsin :D

    • Hic cekici degilsin bu sekilde biliyormusun :)
      Bu arada +1 yazman birsey ifade etmiyoe sadece gostermedie o
      Puan vermez

    • :) Yaaa çekici kouşma filan çok güzel yaparımda tek sorunum anında ciddiliği bırakıp ilk fırsatta saçmalamak o huyumdan b ara kız kaybetim

  • Sen bu zekayla 40 dakika bile capkinlik yapamazsin neyin kafasini yasiyosun :)

    2|2
    0|1
    • Profil resmin olsa bir ihtimal yavaşa bilirdim bu arada herkese +1 sana -1 hıh

    • Olsun tesekkurler yinede :)

    • :D Yaa maa şimdi çok tatlı konuştun sen onu +1 say ltfen :D ayrıca güzelsin bence bir ara buluşuruz

  • Siz capkinlar yuzunden gercek ask yok oldu

    0|2
    0|0
    • Yok sepsinede deli gibi aşığım

    • Hepsini Göster
    • Bu capkinlikla evde kaldin ya da evlendin ama cabuk bosanirsin sen boyle :Dd

    • Yok evlene bileceğim nitelikte birini bulursam bir daha hiç birine bakmam sadece tatlı anılar olarak kalır

  • edepsize bak yakinda seni de 3. 4. yaparlar :)

    1|2
    0|0
    • :D Ben 3. 4. olcak adam değilim erkeklerle takılan kzla çıkmam

    • Hepsini Göster
    • Kiza namuslu namussuz diyosun da erkekte yok mu namus... O kadar bossun yani isine bak bence kimsenin gururuyla oynama yazik kirdigin yerden kirilacaksin bil istedim :)

    • :D Yok gerçekten neden bilmiorum hepsini deli gibi seviyorum yaa bırakmıyorumda

  • yavşaklıkta master diye buna deniliyor

    1|2
    0|1
  • abaza mısın kanka :)

    0|3
    0|0
    • Yok knk çapkınım gönlüme bir eğlence isterim olsun ;) bu arada bu gün knk yarın sevgili öbür gn isteme haftaya düğün yaparız :D

    • Hepsini Göster
    • evlenme be o zaman :)

    • :D Evlenmiyom iyi taamda ciddi soruyom knk olunca siz ne düşünüyonuz erkeklerin dşncesi bu 1 haftaya düğün

  • eline ne geçiyor böyle yapınca 😒 sadece zaman kaybı 😩

    0|1
    0|0
    • :D Olsun eğlenceli

    • Hepsini Göster
    • Eğlenmiyorum napıyım hepsini sevdiysem benim mi suçum

    • Bu kadarı bir arada kimse sevmez sadece kendini kandırır

  • Tecrübelerinden faydalan. d

    0|1
    0|0
  • Ahaha Bilmem

    0|2
    0|0
    • Tamam hepsini bırkatım hepsi bacım senle çıkçam :D

    • Hepsini Göster
    • Atabilirsin Sıkıntı Yok Canım

    • bir anda canın oldum tamam bir ara atıcam ama şimdi değil şimdi çok hızlı gelişir :D

  • Göster ama verme uygulamasını dene bence ahahah

    0|1
    0|0
    • Zaten o uygulamadayım bir arada nickine cavap olarak iyidir bence birbrimizi yakından tanısak iyi olr ;)

    • Hepsini Göster
    • Pala bıyıklı bir kız varddı çok delikanlıydı hep tarakla bıyığını tarardı :D

  • sen çapkın değil salaksn :D

    0|1
    0|1
    • :D Salağım ama sadece senin için ;) buyur vol 1

    • hahahaha :DDD devam:D

    • Ahahahahha

  • Bence sen çirkin gudubetin tekisin kendini burada tatmin etmeye çalışıyosun ahajdsdjsjdjsbjdkfhsdkh:D:D

    1|2
    0|1
    • Sana - hıh

    • Hepsini Göster
    • :D Ciddiyim ama istersen innma benim için önemü yok

    • tabi önemü yok cçünkü önemi var hadi öptüm cınım

Erkekler Ne Diyor 15

  • 40 yıllık çapkın bunu bize mi soruyor yani? :D. D

    0|2
    0|0
    • Harbi şaşırdım aynı kampta aynı yerde kalan 10 kızı birden idare ettim ama okuldakiler saniyesinde birbirine haber veriyo noluyo anlamıyom

  • aklına sokayım

    2|4
    0|0
  • ulan ne eskisinden bahsediyorsun sen? zaten yas aralığın 18-24 bu konuyu açtığına göre cok buyuk ihtimal max 16-17'sin.

    0|2
    0|0
  • 18/24 yaşlarindasin bide 40 yillik capkinim diyorsun. sanirim sen daha babanin taşaklarindaykende capkinlik yapiyordun

    1|1
    0|0
    • Ahahahah aynen

    • Hepsini Göster
    • Yok la ne antalyasi bildigin bildigin almanya gerçi almanya olmaktan cikti. Yarisindan fazlasi yabanci buralarin :D

    • :D Almanyada aslan avındayım baktım 10 metrelik aslan
      -ziyaaa
      +Tamam tamam 5 metre
      -Ziyaaaaa
      +İşte aslan kadar aslan aldım tfeği doğrultum tak tfekte mermi yok baktım belimde çakı atladım aslanın üstüne tak tak tak :D

  • Ağır sorunları olan bir arkadaşsın bence psikolog yardımı al ve hayal kurmaya da ara ver bir müddet.

    1|1
    0|1
  • kafana göre yapıştırr reyiz :D

    0|2
    0|0
    • :D Reyiz hepsi biriyle çok yakın arkadaş düşn ki birine sevgili olak mı desem diğerine sorar kendi karar vermez

    • Hepsini Göster
    • Kızlar senle ilgilensin o zaman ;)

    • bakalım artık ;) :D

  • Rekor denemesi yapacak heralde hepsini birden nasıl götürürüm diye güldürdün başkan beni :)

    0|2
    0|0
    • Başkan okulun son gün btn kızlara birden teklif etçem şu anda 42 kişiyi birden yürümşlğm var flörtlerle beraber

  • Beyin yerine saman vakası

    0|2
    0|1
  • +1 mi isterim :)

    0|2
    0|0
  • İşte bu model erkeklerin ERKEK KAŞARI diyolar delikanlı ol kardeşşşş

    0|1
    0|0
  • Alalen yavsagim diyo ya la :-D insan oglu hayvan

    0|2
    0|0
    • :D Ya ne diycem gerek yok kibarlığa

    • Hepsini Göster
    • Ya bulsam bırakırım

    • Bul o zaman yani öyle bloklar yeme bence

  • Tek tek tenhaada yakalayacaksın 😄😀valla bir kadın dayanışmanın giderlere yolcular seni 😄😀

    0|1
    0|0
    • :D Hep beraber geziyolar hiç tek göremedim yoksa biliyosun

    • Hepsini Göster
    • Biliyoz la bebe 😀😀

    • Tamam ula bir arkim gibi konuştun

  • Capkinim diyen adamdan korkmayın onların sadece agzindadir boyle şeyler ;)

    0|0
    0|1
  • biriyle başla gerisi çorap söküğü abisi ;)

    0|1
    0|0
    • :D ama biriyle başaldımı diğerleri hemen haberdar oluyo

    • Hepsini Göster
    • aklıma şimdi abuzer kadayıf geldi.. çak o zaman çak çak

    • :D açakarım ama çaktığımı kimseye söyleme çocukluk espirimdi

  • Yanlışın var basgan, 40 yıllık capkinim diyorsun ama ogrenememissin. Sen bir kızı goturemezsin, sadece isterse o kız senle gelir. Secmezsin, secilirsin.. Okul ortamından kolay bu işler, dışarı da pist e bekleriz. Bu işlerin öyle olmadığını anlarsın o zaman..

    0|2
    0|0
    • :D Dışarı çıktığımda günlük 6 tane düşrürüm kızı ben götrürüm gelmeme ihtimali yok ama biri gelmezse dğerleri bunu öğrenirse onların gözünde dşerim ;)

Yükleniyor...