Bugüne kadar izleyip de etkisinden günlerce kurtulamadığınız en etkileyici film hangisi?

evet arkadaşlar bugüne kadar izleyip de etkisinden günlerce kurtulamadığınız bir film var mı?


0|0
28|37

En İyi Erkek Görüşü

  • -fight club( izledikten sonra bi süre karşıdan karşıya geçerken sağa sola bakmamaya başladım az daha eziliyodum :P)

    -v for vendetta( her 5 kasımda izlerim :) )

    -triangle( ömrümde gördüğüm en saçma filmlerden biriydi izledikten sonra nerdeyim noldu ben kimim oluyosun 3 gün :D )

    -esaretin bedeli(adamdaki azim, akıl, sabır felaketti)

    -yeşil yol(o koca adamda o kadar koca bi kalp olması etkilemişti:) )

    -akıl oyunları.

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 28

  • -eyes wide shut

    -old boy (izleyen herkesin listesinde vardır mutlaka)

    -mulholland drive (sevdiğimden değil anlamaya çalıştığımdan.. sanırım hala anlamadım:s)

    -the thin red line

    0|0
    0|0
  • fight club

    1|1
    0|0
  • harrison ford gizli gerçek izledikten sonra nerdeyse 1,5 ay tek başıma banyoya girememiştim annem duşakabinin önünde beni bekiyodu hele buğulanmış aynaya yada cama hiç ama hiç bakamamış çok fena korkmuştum gerilim filmlerini izlemeyi zaten çok severim korkucamı bile bile islerim.

    0|0
    0|0
  • E.T. , çocuktum izlediğimde, izledikten sonra senelerce aklımdan çıkamadı hala izlediğim filmlerden okuduğum kitaplara kadar onun etkisi altındayımdır.

    Daha sonra Star Wars ü izledim, bir daha izledim, bir daha izledim, bir daha izledim... hala izlerim...

    1|0
    0|0
  • açık deniz - çok sinir bozucuydu

    ölüm yolunda - ölümünü beklerken saniyeleri saymak çok etkilendim

    yorum yok - konuyu yaşadığım için günlerce aklıma geldikçe ağlamıştım

    Forrest Gump- çok beğendiğim için aklımdan çıkmadı

    0|0
    0|0
  • lost.. babam ve oğlum (cok ağlamıstım mıllet bana bakmıştı:) ) halka vsvs

    0|0
    0|0
  • Yerli mi yabancı mı:)

    0|1
    0|0
  • the notebook.

    0|0
    1|0
  • türk yapımı yok mu hiç arkadaşlar

    0|0
    0|0
  • my name is khan ... film arşivim çok geniştir. izle derim . mutlaka izle derim ... :)

    0|0
    0|0
  • the fall

    0|0
    0|0
  • elm sokağı kabusu, çocuktuk o zamanlar.

    0|0
    0|0
  • 500 days of summer..

    0|0
    0|0
  • 12 yasimda exzorsite bakmistim, günlerce etkisinde kalmak ne kelime aylarca etkisinde kaldim.

    en basit örnegi gece tek basima wc gidemiyordum kuzenimi uyandiriodum (onu uyandirmak da bi iskence zaten davul calsan banamisin demiyor)

    0|0
    0|0
  • Ölüm Sessizliğii
    Testere :D
    Titanic
    vs. vs.

    0|0
    0|0
  • yeşil yol

    esaretin bedeli

    the notebook

    0|0
    0|0
  • The Truman Show

    Inland Empire

    N..romantik-I

    0|1
    0|0
  • İncir reçeli.

    0|0
    0|0
  • braveheart
    se7en
    lake house
    p.s ı love you
    leon

    0|0
    0|0
  • - Cennetimden bakarken
    -13
    -Yukarı bak
    -21

    0|0
    0|0
    • cennetimden bakarken gercekten cok guzel ve farklı bi filmdi

  • An American Crime

    Requiem for a dream

    21 grams

    0|0
    0|0
  • barda :D

    0|0
    0|0
  • a moment to remember!

    0|0
    0|0
  • Dabbe. Din öğretmenime çok teşekkür ediyorum bana 2.sınıftayken o fılmı izlettiği için.

    0|0
    0|0
    • 2. sınıftaki çocuğa o film izletilirmi,hocaya bak

    • Hepsini Göster
    • haha :D ciddimisin ?

    • Evet. her çocuga böyle şeyler yapıyordu. şikayet edilmiş. Ben biliyordum zaten deli oldugunu kantlanması iyi oldu : )

  • Düşlere ağıt...

    0|0
    0|0
  • Requiem for a Dream, kesinlikle. Müziği bile yeterli.

    0|0
    0|0
    • Norveç'i kana bulayan Anders Behring 69 kişiyi öldürürken bu filmin müziğini dinlediğini biliyormuydun ?

    • bilmiyordum, ama her alanda etkili bir müzik olduğunu biliyorum insana her şeyi yaptırabilir gibi.

    • banada öyle geliyor.

  • hatırlayamamdım

    0|0
    0|0
  • edward scissorhands.

    Tekrar tekrar bıkmadan izlerim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • sweet november

    natural born killers

    Trainspotting

    requiem for a dream

    ethernal sunshine of the spotless mind

    0|0
    0|0
  • Çılgın Dershane 1&2 sonrası sinemayı bıraktım 1 ay.

    1|2
    0|0
  • Schindler'in Listesi ve Hayvan Mezarlığı (Tabii o zaman 11 yaşındaydım) :))

    0|0
    0|0
  • requirem for a dream

    epey sarsmıştı ama narkotik maddeleri kullanmayı bırakmıştım filmden sonra.

    0|1
    0|0
  • Enemy at the gates (kapımdaki düşman)
    La vita è bella (hayat güzeldir)
    The Pianist
    The notebook (not defteri)
    Alice harikalar diyarında (çizgi film, çocukken ağlamıştım, niye bilmem)

    0|0
    0|0
    • hayat güzeldir ve piyanisti görünce neden schindler's list yok diyesim geldi. evet neden acaba?

    • o da var, izledim ve 2.dünya savaşı filmlerini severim, dvd arşivim de var, ama notebook için çıkarmak durumunda kaldım. Alice ise bonus :))

  • Türk olarak Issız Adam,Vizontele,Babam ve Oğlum

    Yabancı: V for Vendetta,The Click,Transformers,Gladyator,The Prestige, The Notebook

    0|0
    0|0
  • Zeitgeist Movement üçlemesi // hareketinde aktivistiyim ömür boyu etkisi sürecek.

    Matrix üçlemesi // hala etkisindeyim felsefesinin.

    0|0
    0|0
  • öncelikle neden gizli sordun diye merak ettiğimi belirteyim,
    izleme sırama göre;
    1) seven
    2) matrix
    3) godfather
    4) fight club
    5) dark knight

    bunları izledikten sonra bir süre hareketlerim ve konuşmam değişti :)

    0|0
    0|0
  • türk :girdap ( reklamı falan yapılmamış bi filmdi, ama mükemmeldi )

    yabancı : an american crime ( bir amerikan suçu ) 1960 lılarda amerikada yaşanmış gerçek bir olaydan alınmıştır. psikopat bi filmdir. mutlaka izlenmeli

    0|0
    0|0
  • "Düşlere ağıt. " Uyuşturucun insanı getirdiği evreler oldukça farklı anlatılmış. Lezbiyen ilişki diyince ağzı suyu akan erkekler bile, filmin bir sahnesinde eminim derinden düşüneceklerdir.

    0|0
    0|0
  • beni etkileyen filmler oldu ama günlerce etkisinden çıkamadığım olmadı gamsız mıyım ne?

    0|0
    0|0
  • 50 ilk öpücük

    kanlı elmas

    esaretin bedeli

    0|0
    0|0
  • her korkunc film dediklerinden güler ve gecerdim

    ama bundan öyle degil:

    SILENT HILL

    (kizi daha halen önümde görüyorum gibi, yaniyor ... aaaah)

    0|0
    0|0
  • Yabancı-İnception , Green Street Holigans , Shawshank Redemption

    Türkçe-Neredesin Firuze , İncir Reçeli ,

    0|0
    0|0
  • Star wars

    Tum hayata bakis acimi degistirdi.Bir gun kendi isin kilicimi yapmayi basaracagim

    0|0
    0|0
    • Yav üstad, mythbusters'ta denediler, teorik olarak pek mümkün değil gibi...

    • Hepsini Göster
    • Şimdi ışığın sonsuza gimesi,rijit bir yapıya sahip olmadığı için cisimleri kesememesi gibi teknik zorluklar var ama ben aşacağıma inanıyorum.Hele bir ışın kılıcımı yapayım,oradan mind trick,pull gibi force kullanımına geçicem.May the force be with me

    • Gamma ışını işe yaramaz mı?

  • Apocalipto
    Gladyatör
    Mavi göl
    Hokkabaz
    Eşkiya

    0|0
    0|0
  • her sey cok guzel olacak
    lost highway
    matrix
    godfather
    pulp fiction
    fight club
    scent of a woman

    0|0
    0|0
  • duygusal olarak Pearl Harbor , Babam ve Oğlum

    Adrenalin olarak Fast and Furious - Tokyo Drift ve diğer hızlı ve öfkeli serileri

    0|0
    0|0
  • matrix

    0|1
    0|0
  • içimdeki yangın.oldukça etkiletici bi film.filmi baştan sona izle.son on dakikalık kısmında donup kalırsın.

    0|0
    0|0
  • Scarface,
    The Godfather,
    Taxi driver,
    Mediterraneo,
    Uçurtmayı vurmasınlar.

    0|1
    0|0
  • 1 - Piranha
    2 - Ata DEMİRER Tek Kişilik Dev Kadro
    3 - Eyvah Eyvah
    4 - Saklı Ruh
    5 - Leon

    1|0
    0|0
  • Scareface
    Godfather serisi
    Ağır Roman
    Kod Adı Kılıçbalığı
    vengo

    0|0
    0|0
  • - The Pianist
    - Leon
    - Casablanca
    - From Russia With Love
    - La Dolce Vita

    0|0
    0|0
  • cesur yürek ... gelmiş geçmiş en iyi film bana göre kaç sene oldu hala etkisindeyim:)

    0|1
    0|0
  • melekler şehri

    0|0
    0|0
  • er ryan ı kurtarmak
    diğerleri

    0|0
    0|0
  • yeşil yol

    piyanist

    shinederin listesi

    0|0
    0|0
  • Kehanet

    Şintlerin Listesi

    Esaretin Bedeli

    0|0
    0|0
  • titanic
    wicker park
    kelebek etkisi
    makinist
    girdap

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor...