Sizde düğün nasıl olur?

Sizin düğün adetleriniz nelerdir düğünleriniz nasıl olur?


0|0
7|8

En İyi Kız Görüşü

  • bir gün çeyizi gider, bir gün ekmeği yapılır, bir gün yemeği verilir, bir gün de kına gecesi yapılır. gündüzünde bütün köyü gezdirirler gelin kıza. bir hafta sürer. hafta başında çeyizi sererler komşular çeyizine ilave bişeyler getirir hayırlı olsun diler:)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bende düğün sade olur

    0|1
    0|0
  • Yiğidim 2 düğün salonunda nemli kuru pasta ve gazı kaçmış kolayla beraber ter kokan ortamda delicesine halay çeken yurdum insanı...

    1|0
    0|1
  • Oynamali olur :)

    0|1
    0|0
  • Kırda dağda bayırda...

    0|1
    0|0
  • Valla bizde köçekler döktürür davul zurna lı çoook güzel:D

    0|1
    0|0
  • Artık nikah kıyılıyor sadece

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bizde nasıldır bilmem ama, eniştem Karslı onu acayip kemerle dövdüler :) çok merak ettim sordum neymiş diye meğerse geleneksel bişeymiş sadece karsta değil bazı şehirlerde de varmış :)
    Yani kendinizi böyle geleneklerden koruyun :) her an dayak teklifi alabilirsiniz :)))

    0|1
    0|0
  • Bizim burada gelin ve damada pimi çekilmiş el bombası verip gerdek odasına kapatıyorlar. ¦¬)

    media.giphy.com/media/HhTXt43pk1I1W/giphy.gif

    0|0
    0|0
  • Sokak düğünü yapacam ben kanki :))
    DEvir tasaruf devri kıza diyicem böyle böyle kız diyicek öyle olursa senin ağzını yrtarım mecbur tamam karıcım diyip salon tutucaz :)

    0|0
    0|0
  • Baba tarafında düğün dediğin zaman yemek anlaşılır Konya'nın Pilavı meşhurdur. Çok kaliteli düğün yemeği yaparız. Herkes gelir pilavını yer, yoldan geçenlerde gelebilir. Herkese açık. Anne tarafı Kafkas göçmeni. Onlarda da Konya'nın yerlilerinin etkisiyle pilav adeti vardır. Ama onlarda Kafkas oyunu filan da oynanır.

    0|0
    0|0
  • valla bana göre düğün sacma aga o masrafa git evini düz balayı yap falan yani... bana göre cok sacmada kızlara laf anlatamıosn neymiş efgendim her kızın gelinlik giymek ve o düğün gecesi hayaliymiş gelin cükümün hayalini kurun a. q. :))))

    0|0
    0|0
  • düğün yapmak istemiyorum islam'da yeri yok tabi çalgılı düğün kastetmiştim

    0|1
    0|0
  • Vur patlasın çal oynasın :)

    0|0
    0|0
  • Tam bilmiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...