Metalci arkadaşlar, sevdiğiniz metal grupları hangileri?

sevgilimle ayrıldım.. saçma sapan triplere bağlamak istemiyorum şarkılarda.. bildiğiniz sağlam gruplar var mı ? şarkı sözleri amann umrumda değil sen kimsin hayat devam ediyo. senin bi yerini çok kaldırdım falan tarzı :D umarım anlatabilmişimdir derdimi :D yada ille aşk la ilgisi olmak zorunda değil bol gitar sololu şarkılarda olabilir gaza getircek.tavsiyelerinizi bekliyorum


0|0
512

En İyi Erkek Görüşü

  • Slayer- angel of death

    sepultura - roots

    korn - a.d.i.d.a.s.

    ST - you cant bring me down

    amorphis - doors cover let my fire

    Kittie- brakish

    ac dc - thunder strike

    green day - basket case

    Lower Class Brats - Just Like Clockwork

    1|0
    0|0
    • bi tek aralarından dinlemediğim green day ve lower class brats ama teşekür ettim

    • Ha otep eklemedim bi de.

      Otep - blood pigs ve Sacrilege

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • 1|0
    0|0
  • slayer - I hate you (slayer sevmeyen bizden değildir)

    sepultura - arise

    sepultura - inner self

    sepultura - nuclear seven

    exodus - piranha

    cavalera conspiracy - nevertrust

    cavalera conspiracy - must kill

    cavalera conspiracy - inflikted

    kreator - phobia

    megadeth - hangar 18

    megadeth - holy wars (bu şarkıyı bilmiyorsan... )

    overkill - fak you ( sansürlemeye çalıştım anla işte)

    pentagram - powerstage

    all that remanins - this darkened heart

    murder king - susma

    death - painkiller ( judas priest'in şarkısı ama bunlar death harbi sağlam coverlamış)

    bunlar işini görür :)

    (şarkı isimleri yanlış olabilir , çaldığım ve ismini bilmediğim şarkılar bile var yani maruz gör :D)

    0|0
    0|0
  • paramore

    good charlotte

    nickelback

    metal degıl rock dınle ıyı gelır bunlar tam aradıgın bence :)

    1|0
    0|0
  • "...şarkı sözleri amann umrumda değil sen kimsin hayat devam ediyo. senin bi yerini çok kaldırdım falan tarzı :D"

    Ne diyorsun hafız?!11 :(((88

    Resmen over'a koz vermişsin yahu! Gözünü seveyim git Serdar Ortaç filan dinle :((88

    O nicki de değiş; "aşk_yarası" filan yap

    1|2
    0|0
    • ne serdar ortaç ı be gt sen dinle :D metallica iyidir candır.. ama bu aralar aşk acısı olduğundan fazla gazlı şarkılar dinleyemiyorum o yüzden şarkı sözleri gaza getircek parçalar arıyorum :D serdar deme bana hakaret kabul ederim :D

  • James Brown

    Hayko Cepkin (Official)

    Iron Maiden

    Guns N' Roses

    The Beatles

    Trivium

    Dark Tranquillity

    Hammerfall

    ELVIS PRESLEY

    Radiohead

    Evanescence

    Alice Cooper

    Bandista

    Elvenking

    Wintersun

    Whitesnake/David Coverdale

    AC/DC

    Empyrium

    The Doors

    Elvenking

    Knight Errant

    0|1
    0|0
    • yaw bu grupların hepsini bende biliyorum bana şarkı adı söyleyin şu iyi gelir bak diye bol sololu ve şarkı sözleri de anlattığım tarzda olcak :D

  • 0|0
    0|0
  • pantera - walk gaz olsun biraz

    1|1
    0|0
  • Dark tranquillity. Cradle of filth ve Kittie tavsiye edebilirim.

    1|0
    0|0
  • öhööm işte soru :) ne tarz dinlersin önce onu söyle? trash death black nu?

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Dope - Die Mother Fucker Die !

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...