Hobiniz var mı?

hobiniz var mı ya da hobileriniz?


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • bişeyleri uzakdan kontrol etmeyi çok seviyom mesela herikopter uçurmak uzakdan kumandalı araba yapmak sonraa kafes yapıyom tellerden sırf bunun için elektriikciye şu zamana kadar milyarlar verdim :) koblolardan bisiklet yapıyom çocukken para kazanıyodum bu işten :)

    0|1
    0|0
    • ilginç ve yaratıcı

    • Hepsini Göster
    • hayır olsun diye yapmıyom sadece kuşları çok seviyom. benim terasda takla atan kuşum vardı ayaklarına kadar tüyleri vardı. severim kuşları. ama dedim gibi hayır olsun diye yapmıyom can sıkıntısından yapıyom ziyan olmasın diye oakdar emek boyuyom kabloları ojeyle cıvıl cıvıl yapıyom iplende şu giysi askılıkları varya onlarla asıyom ya da monteliyom yetişe bildim yerlere yetişemedim yerleri asıyom

    • neticesi hayırlı ve estetik bir güzellik ama

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 1

  • bos zamanlarımda essek...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...