Nasıl geliştirmeliyim ?

övünmek gibi olmasın ama sesim çok güzeldir.türk sanat müziği,fantazi,ağır türkülere çok iyi gidiyor.sesimi geliştirmek istiyorum ama ailem sesle bişey olmaz diyerek şan dersi falan boşver diyorlar gdersen konservatuara giderin diyorlar onun içinde sınavlarda eğitim biraz şart.daha farklı nasıl geliştireilirm kendimi ?


0|0
0|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Hevesini kırmak istemem ama konservatuarda çok sağlam yetenekler var. Hani çocuk iki üç enstrüman çalıp çok gzl söliebilio . Bence " HOBİ " olarak yapman uygun olur . Özel dersler alabilirsin ayrıca sesinle ilgili hocalar olur konservatuar mezunu işi bilen ders veren kişiler çok fazla.

    0|0
    0|0
    • ben bi kaç yerde babamla sahne aldım babamdada ses var ama eğitimsiz.böyle olmasına rağmen mustafa keser ile beraber şarkı falan söylendi yani demek istediğim sağlam olmasa heves etmem :)

    • Hepsini Göster
    • link nickli üyeye arkadaşlık isteği yollamanı tavsiye ediorum demn soru açtı ama kaldırıldı şarkı sölemeyi seven arkadaşlar eklesin beni diye bi soruydu ..

    • yolladım bakalım :) tsk ederim :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • sesle meslek olmaz diyen ailenin aklında ya doktorluk ya mühendislik vardır o yüzden bence onlara meslek seçerken güvenmemeye çalış . İyi meslek = fazla para veren meslek bakışı oluyor genelde. Ancak bi ülkenin mühendise de ihtiyacı vardır çöpçüye de :)

    0|0
    0|0
  • Üsküdar musiki cemiyeti v.b. Konservatuar, Özel ders almak.

    0|0
    0|0
  • Ne biçim kapı o öyle? Önce kapıyı değiştir.

    0|0
    0|0
  • link linkteki kız kadar var mı sesin?

    0|0
    0|0
    • benm sesim daha pes daha gür ..

    • Hepsini Göster
    • eklemek istersen olur tabi. özel haber vermene gerek yok soruna güncelleme geçip eklersin :) merakla bekliyorum

    • tabiki tamam :D

  • link

    ben ses diye buna derim gerisi gürültüdür

    0|0
    0|0
  • şan dersi falan olmadan kazanman imkansız konservatuarı. hatta 1 yıl çalışma çok büyük ihtimal yetmez (siteye kayıt olduğundan öyle varsayım yaptım, değilse zaten banlarlar birazdan)

    0|0
    0|0
  • ilk önce aileni dinlemeden başlıyabilirsin geliştirmeye :D sen neyi istiyorsan nere gitmek istiyorsan kimseye danışmadan git bence :D

    0|0
    0|0
  • Şan dersi almalısın. En fazla kendi başına çift sesleri verebilirsin. Konservatuvara girmek istediğinde 3lü sese kadar çıkacaklar. Eğitimini al ona göre kendini geliştir. Bu arada bol bol haktan dinle iniş çıkışları çok iyi.

    0|0
    0|0
    • adıma bakarsan anlarsın zaten dinleyip dinlemediğimi normalde kübrayım :))

    • Hepsini Göster
    • O zaman yan flütünle başarılar sana :)

    • teşekkürler inş bizimkiler tamam der.

  • geliştirmene gerel yok.. imç ye gel..

    0|0
    0|0
  • yarışmalarda bu yok bu ara duyardık en azından sesini

    0|0
    0|0
  • iyi bi hoca tutacaksın hacım...

    0|0
    0|0
  • Konservatuvar iyi olur tabi ki.

    0|0
    0|0
  • Ek ders al bence şan dersi gibi.

    0|0
    0|0
  • boşver kendin söyle kendin dinle

    0|0
    0|0
  • Hep söylemişimdir kilolu insanlardan çıkar en iyi sesler diye. Sesinin iyi olduğu resminden belli. Yolun açık olsun.

    0|0
    0|0
    • şimdi iyi mi kötü dedin.ayrıca sen niye gizlisin bakalım ?

    • Kilolu olmak kötü bir şey değildir. Sadece iyi niyetimi dile getirdim. Gizli olmama gelince böyle olsun istedim.

    • öyle olsun bakalım ..

  • 1 şişe gazozla kandırılıp pavyonlarda sarkı soyleme de

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...