Bestem Nasıl Olmuş ArkaDaşlar bakarmısınız? lütfen kırıcı olmayın İyi dinlemeler?

https://www.youtube.com/watch?v=jx3SM88_mHk
Bestem Nasıl Olmuş ArkaDaşlar bakarmısınız? lütfen kırıcı olmayın İyi dinlemeler?

Güncellemeler:
...

0|0
13

En İyi Erkek Görüşü

  • kardeşim arabesk yap ya da yapın eyvallah ama rap adı altında olmasın lütfen ya

    0|2
    0|0
    • bu şarkı slow arabesk rap diye bişey yok ki bu bestede anlıyamadım sizi :S

    • Hepsini Göster
    • Bizde ayağımızı yorganımıza kadar uzatıyoruz yani bir dilim ekmek bir parça soğan mutlu eder bizi her zamn açığım ben görüşünede saygım var çünki o senin görüşün.. https://www.youtube.com/watch?v=FQduZDwWeuc bunuda dinle biz buyuz yani kendimiziz başkası olamayız yontulmuş insan dedinde biz örnek almayız kardeşim örnek oluruz

    • yontulmaktan kastım düşünceleri alıp uygulayabilendi

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 2

  • Fazla arabesk

    0|2
    0|0
  • sesin güzelde arabesk rap ten nefret ederim :)

    0|1
    0|1
Yükleniyor...