Kapat

Bugün 15 şişe Chivas Regal geldi hepsini içsem mi?

Arkadaşlar, arkadaşım yurt dışından gelirken bana hediye getir l*n demiştim kendisi bokunu çıkarıp 15 şişe Chivas Regal getirmiş. Bu şişelerin hepsini bu gece 4 arkadaş içsek ölür müyüz? İçmek isteyen varsa mekana bekleriz :)


0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 4

  • Muhtemelen 70'liktir..

    Nalları dikersiniz <3

    0|0
    0|0
    • Aynen 70'lik cıbıl cıbıl duruyor karşımda sevişiyorum şu an :)

  • Hangi ülkeden getirmiş okadar iyi izin vermişler.

    0|0
    0|0
    • Valla bilmiyorum sokmuş lavuk. İngiltere'den geldi bugün nasıl mutluyum anlatamam şişenin birini açtık ofiste arkadaşla başladık götürmeye :)

    • ilginç hayırlısı.

  • Hiç bir şekilde içemezsin :) Prim yapma :D

    0|0
    0|0
    • her şişenin 70 cl olduğunu varsayarsak toplam 1050 cl eder. her şişede yüzde 40 alkol olduğuna göre her şişede 28 cl alkol bulunmakta. Buda 15 şişede toplam 420 cl alkol demek. 420 cl alkol tamı tamına 6 tane 70lik şişe dolusuna denkgelmektedir. 18 yaşından beri her üçgünde 1 şişe içmiş olsan bile vücudun bu toleransı elde edemez. Yani tek başına en fazla 4 şişe gider. O da en fazla :)

    • İçemediklerimi sana hediye ederim ne kasıyonki içemezsin falan diye :) Bu kadar matematik hesabına gerek yoktu her şişede %40 alkol var ve gelen şişelerin en yenisi 25 yıllık olması ayrıca bu sürede iyice fermante olmuş içkinin bu kadarını tek başıma içemeyeceğimi bende çok iyi bilmekteyim sevgili kardeşim.

    • uzun zamandır yüzde hesaplaması yapmıyordum o yüzden yapmak istedim. Ayrıca benimde espri yaptığımı bilmen lazımdı :)

  • Sabah Efes Xtra Shot götürdüm baya yeni yeni kendime geliyorum hafif midemde bir boşluk hissi var :)

    0|0
    0|0
    • Bira sevmiyorum ya içemiyorum * neyle denediysem gitmiyor kanka :D

Yükleniyor...